♡ NOD lijst 16 t/m 23 december 2015 ♡ 16. (1) Teuntje83, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje 17. (6) Nasan, 25 jaar, ronde 5, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 12, 1e kindje Beeb1987, 28 jaar, 17e ronde, 1e kindje Sythara, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Mirte85, 30 jaar, ronde 19, 1e kindje (MMM) ElisabethD, 32 jaar, ronde 10(2mk), 2e kindje 18. (5) Padmee, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Nodje, bijna 31 jaar, ronde 4, 2de kindje Zeedauw, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje K005, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje samen ( hebben vijf kinderen, samengesteld) Tamara78, 37 jaar, ronde 6, 1e kindje 19. (8) Anouk1989, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Veertje13, 33 jaar, ronde 7 (5e na MA), 2de kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 35, 2de kindje MMM Perdiz, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje minimee, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje Lach, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Mamavand, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje 20. (8) Larissa100, 28 jaar, ronde 2 (na MK), 2e kindje Lientjelief , 35 jaar, ronde 5, 2de kindje Whuz, - jaar, ronde 3, 2de kindje Starry, 31 jaar, ronde 2, 3de kindje Nightshade, 36 jaar, ronde 16, 4e kindje Laurita13, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Bliksem, 28 jaar, rond ?, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 21. (4) Lorelaiii, - jaar, ronde 5, 2de kindje Miessemuis, 23 jaar, ronde 2, 3de kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, 3e ronde, 2e kindje 22. (7) Nextstep, 36 jaar, ronde 10, 1e kindje Mariekje28, 32 jaar, ronde 9, 1e kindje Soort, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje Dogs84, 31 jaar, 19e ronde, 2e kindje Chromie, 29 jaar, 11e ronde, 1ste kindje Jallou, 31 jaar, 4e ronde, 3e kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje TrotseMama1990, 25 jaar, ronde 13, 3e kindje 23. (5) Mtr1982, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje LaDebs, 26 jaar, ronde 3, 2e kindje NienT, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Daan3, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Roos79, 35, ronde 3, 1e kindje MMM Datumloos. (1) Lala90, 25 jaar, 5de ronde na MA (11 totaal), 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 45 Wachtbankje (32), Zwanger (0), Ongesteld (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) MMM (3) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE + (naam) ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik moet ook op het wachtbankje Wegens omstandigheden te weinig geklust. 1 dag na positieve test. Testte dus negatief maar wel geklust. Verwacht geen zwangerschap
Ik ben 3 maanden geleden gestopt met borstvoeding en ik weet nu waarom die tepel gevoelig is denk ik. Ging net douchen en kneep er zachtjes in om te kijken of het nog pijn deed maar kwamen druppels melk uit. Uit de rechter had ik dat al die tijd nog steeds af en toe als ik er in kneep maar de linker al zeker een maand niet meer. Maar verklaard dus (helaas ) de pijn in de tepel.
Bij mij komt er na 1 jaar en 3 maanden nog steeds melk uit. Gelukkig zijn ze niet gevoelig. Ik heb 7 maanden gegeven. Hopelijk zegt het misschien toch wat?
Ja heb wel wat dingen ja, maar ik weet ook dat die 'kwaaltjes' soms nergens op slaan en tussen de oren zitten Heb gister buikpijn gehad en gisteravond en vanavond weer een borrelende buik. Alsof ik moet poepen maar er komt niks Hi Hi Verder zei mijn man dat ik vannacht gesnurkt had, dat deed ik bij de eerste zwangerschap ook, maar volgens mij niet zo vroeg. Denk zelf eerder dat ik verkouden word En had vandaag, nu nog, koppijn. En heb van de week paar keer wat bloed bij het snuiten van mijn neus (ook herkenbaar van vorige zwangerschap, maar wederom niet in zo'n vroeg stadium). Misschien ook te wijten aan de verkoudheid die misschien komt!? Maar dat soort dingen dus. Kan alle kanten op met zulke klachten: rood of roze
Wat spannend meiden, voor sommigen komt de NOD al aardig dichtbij.. En dat sommigen ook al wat kwaaltjes voelen.. Ik hoop dat jullie straks allemaal op roze mogen! Ik ben inderdaad ook benieuwd wanneer jullie willen gaan testen. Ik wil zelf heel graag wachten tot mijn NOD, maar ben bang dat dat mij niet gaat lukken
Volgende week vrijdag ga in een testje wagen als ik nog niet ongesteld ben geworden, dat is dan 1 a 2 dagen voor NOD volgens mijn berekening (schatting) Jullie?
(Volgens mij heb ik 2 reacties geplaatst), het is zeker nieuw dat dat eerst foedgekeurd moet worden de berichten.....
Hoi meiden, Ik wil me hier graag ook nog even aanmelden als dat kan. 23 jaar, ronde 16, 1e kindje. NOD 21 Dec Ik zit trouwens ook al op het wachtbankje @Trostemama, gezellig dat je er weer bent! Al had ik natuurlijk voor je gehoopt dat het niet nodig zou zijn.. Zet 'm op meid!
Ik ga denk ik ook iets eerder testen. Ik heb er 6 liggen van de action. Vorige maand bleef het dus wit, waardoor ik bij mijn nod al weinig hoop had. Ik vind het juist fijn op die manier.
Ik ga morgenvroeg testen 10-11 dpo. Kwam er vanmorgen achter dat als ik nies een steek krijg linksonder in mijn buik.. Hoezo ik zie spoken?
Dames bedankt voor de lieve reacties. Ik had ook gehoopt dat het niet nodig zou zijn maar helaas ik ben er nog steeds elke maand bij. We hebben vorige maand onderzoeken gehad in het ziekenhuis en alles was goed en bij mn vriend zelfs heel erg goed, die had heel wat zwemmertjes haha. Ons nadeel was de glijmiddel het eerste half jaar (vanwege de zaaddodende rommel die er in zit), mja dat moet je ook maar weten. Als we over een half jaar nog niet zwanger zijn mochten we terugkomen (dan zijn we 1.5 jaar bezig), maar daar ging ze niet vanuit omdat alle onderzoeken zo goed waren. Nou ja afwachten maar, maar ben de hoop wel kwijt....
Frustrerend is dat hè? Bij ons precies zo, zaadonderzoek was uitstekend en bij mij ook alles goed. Zo gek waarom het dan nog steeds niet lukt Je kan wel conceive plus of pre seed als glijmiddel gebruiken hè? Of wist je dit ondertussen al?