Wat ik trouwens ook zo vreemd vond is toen ik donderdag insemineerde (omdat de test streep donkerder was dan de controle streep) toen liep er veel sperma weer uit. Vrij direct ook en helemaal toen ik weer opstond. Leek alsof alles er weer uit was. Maar zaterdag toen ik dus dat vruchtbare slijm had kwam er geen druppel terug uit Ook niet toen ik op stond. Volgende ochtend pas een beetje toen ik naar de wc ging. En deed het precies hetzelfde als donderdag.
nasan, spannend hoor. Als je echt wacht tot dicht bij je NOD heb je wel meer duidelijkheid natuurlijk als die negatief of positief is. Maar ik zou het niet kunnen
Hallo. Mag ik miss ook nog op de lijst? Weet alleen niet hoe actief ik hier ga meelezen. Gaat nogal hard met de berichtjes geloof ik. Picasso, 24 jaar, ronde 0, 2e kindje Ja ronde nul omdat we eigenlijk volgende maand pas wilden proberen. Ben 21nov gestopt met de pil en we wilden één cyclus afwachten (kijken hoe mn cyclus is, foliumzuur opbouwen) maar had ff geen rekening gehouden met verhoogd libido na pilstop 😂 dus zondagavond, maandagavond en volgens mij ook dinsdagavond geklusd. Dinsdag steken in onderbuik en een minisliertje bloed dus ik dacht wellicht mn eisprong toen te hebben. Gisterochtend én avond geklust..Pff, met de pil deden we t twee keer per week maximaal. Nouja..nu verwacht ik 21-23 december ergens ongesteld te worden. Spannend ineens😱
Ik sta ook heel vaak in de winkel met een vroege test in mijn handen hoor.. Ik heb twee Action en de kruidvat 2v5 in huis. Ik wil het liefste gewoon geen tuurstreepjes. Maar, het is heel erg lastig! Mijn borsten zijn gezwollen, vol en pijnlijk. Normaal wel gevoelige borsten, en dat is dan vaak de zijkanten een soort spierpijn gevoel. Maar nu doen echt mijn hele borsten heel erg zeer en heb de bh's een cupmaat groter maar opgezocht. Ook ben ik moe.. Heel erg moe! Raar moe ook gewoon. Vandaag zelfs het gevoel dat mijn bekken al moeilijk aan het doen zijn, maargoed dat kan ook komen door verkeerd slapen ofzo.
Ik lees het allemaal en leef enorm mee, maar ik vind het ook wel lekker om zelf maar 1% kans op zwangerschap te hebben deze maand. Geen gekkigheid aan mijn lijf.... Maak jezelf niet gek meiden! De vage klachten vliegen hier in het rond. Hou vol en test niet te vroeg om teleurstelling of onduidelijkheid te voorkomen! *makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk*. En neem allemaal nog lekker een bakkie op het wachtbankje.
Ik viel gelukkig deze lf niks en daar ben ik wel blij mee, want dan ben ik er ook niet zo mee bezig. Alleen die super lichte (ook qua kleur. Waterverf beige) bloeding gisteren, vandaag nog lichter. Ik lees vaak dat dames die een keer niks voelen ndan zwanger blijken te zijn.... Ja ik ga er nu op letten of ik niks voel hahaha
Bij de zwangerschap van mijn zoon begon het exact hetzelfde Vandaar dat dat gevoel bij mij nu zo leeft. Uiteraard blijf ik op mijn hoede en weet ik dat het alle kanten op kan gaan.
Hey dames ik heb het zo druk gehad dat ik een pagina of 50 moet bij lezen 😱 dat gaat me niet lukken spannend dames de eerste kunnen bijna testen... Ik ben er op dit moment helemaal niet me bezig eigenlijk hebben we flink geklust maar kan me er voor de rest aardig vanaf houden gelukkig. Geen gestres of gedoe.. Gelukkig maar. Wel hebben we het er af en toe over met ons zoontje van 3 hij strong namelijk wel eens behoorlijk hard op m'n buik maar dat moet hij nu echt niet meer doen. Hij snapt ons maar zwijgt heel goed tegen de rest... Hahaha heel goed... Nu vraagt hij wel eens mama baby in.. Haha dat weten we nog niet jammer he..
Ja hier dat ik zwanger werd van m'n zoontje had ik geen symptoom niks.. Nu hoop ik juist elke maand dat ik niks voel.. Maar helaas nog niet gelukt, nu weer niet trouwens. Heb toen trouwens echt tien testen ofzow gedaan omdat ik me niet anders voelden kon die test ook niet kloppen voor m'n gevoel haha. Hopelijk is het voor jouw ook raak!
Ik ken het, twijfel ook zo over m'n temperatuur. Maar eigenlijk is het dom want met de temperatuur methode kun je alleen zien wanneer je eisprong is geweest meer niet! Wij met al onze theorieën denken al gauw van of dat ziet er goed of juist niet goed uit. Maar ik ken het, ik moet nu voor m'n gevoel ook omhoog anders is het al verloren zaak..
ik ga pas volgend weekend testen, als t dan nog zin heeft. Donderdag en vrijdag moet ik werken, woensdag is te vroeg, en ik heb geen zin om voor mn werk te testen dus in dit geval na mn nod dus
Knap hoor! Ik denk dat ik zelf donderdag (12 dpo) al ga testen. Dan ben ik vrij, zoonlief bij opa en oma dus kan ik ff rustig aan doen die ochtend.
Water, echt? Nou kijk meiden, dat bedoel ik hahaha. Ik duim voor geen symptomen voor m'n nod hoor. Ik wil niks voelen of zien hahaha
Ik was ook koos symptoomloos voor mijn vorige zwangerschap. Pas na m'n NOD begon ik wat symptomen te krijgen. Vooral mijn borsten. Ben nu ook weer symptoomloos. Maar heb daardoor niet het gevoel dat het raak is. We zullen zien, nog 1 week wachten
Hier ook symptoomloos... maar heb ook niet op mijn lichaam gelet omdat ik nog veel last heb van mijn verkoudheid... Wel vandaag nog een 3de pendel voor december gehad, ik hoop op een mirakel volgende week... ik probeer ook pas ten laatste op 12 dpo te testen (dag voor nod bij mij) dus nog aftellen tot dinsdag, hopelijk hou ik het vol!