Een roze kerst lijkt me inderdaad wel veel fijner dan een witte Dan zou ik écht intens kunnen genieten met de komende feestdagen, ik hoop er zooo op! Hopelijk mogen er veel dames zo'n kerstwondertje ervaren!
Hoi ladies, ik meld me weer aan helaas.. Nod is 19 december Puppy, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje Iedereen succes hier!! @dora, blijf jou ook maar tegenkomen, wat vervelend meid. Hopelijk deze ronde dan toch..!?
Hallo allemaal, Ik wil er ook graag bij. 5e ronde, 2e kindje, nod 21 dec. Vorige ronde een biochemische zwangerschap gehad. Hcg stond 16 op 15 dpo en progesteron maar 1.20... Dus net m'n regels gekregen. Hopelijk een positieve test voor iedereen deze maand, extra mooi deze tijd vh jaar. Ik ben m'n voorraad testjes in de action al gaan kopen Lorelai
Hoi allemaal, Ik ben nieuw op het forum, maar ik lees al eventjes mee.. Als ik het goed begrijp kun je op deze lijst als je je menstruatie rond de genoemde datum verwacht, toch? In dit geval wil ik ook graag op de lijst. Wij hebben al lange tijd een kinderwens en wij willen er nu ook voor gaan! Ik ben gestopt met mijn nuvaring en ben vandaag ongesteld geworden. Ik heb geen idee wat mijn cyclus nu gaat doen, maar zonder anticonceptie had ik altijd een vrij normale cyclus (28/29 dagen). Als ik daar van uit ga, zou mijn NOD (zoals jullie dat hier noemen, haha) rond het weekend van 19/20 december zijn. Daan, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje.
♡ NOD lijst 16 t/m 23 december 2015 ♡ 16. (0) 17. (1) Dora26, 27 jaar, ronde 12, 1e kindje 18. (3) Mtr1982, 33 jaar, ronde 4, 2de kindje Nodje, bijna 31 jaar, ronde 4, 2de kindje Zeedauw, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje 19. (3) Veertje13, 33 jaar, ronde 7 (5e na MA), 2de kindje Daan3, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje 20. (3) Lientjelief , 35 jaar, ronde 5, 2de kindje Whuz, - jaar, ronde 3, 2de kindje Starry, 31 jaar, ronde 2, 3de kindje 21. (2) Lala90, 25 jaar, 5de ronde (na MA), 1e kindje Lorelaiii, - jaar, 5de ronde, 2de kindje 22. (1) minimee, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje, 23. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 13 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE + (naam) ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo dames, ik mag helaas ook weer op deze lijst. Vanmorgen de eerste "stukjes" bloed gevonden bij het plassen. Ben dr echt verdrietig van, had zoveel vertrouwen deze maand.....helaas....ik weet niet of k zo heel actief mee klets, heb even tijd voor mezelf nodig om t weer n plekje te geven.....
♡ NOD lijst 16 t/m 23 december 2015 ♡ 16. (0) 17. (1) Dora26, 27 jaar, ronde 12, 1e kindje 18. (3) Mtr1982, 33 jaar, ronde 4, 2de kindje Nodje, bijna 31 jaar, ronde 4, 2de kindje Zeedauw, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje 19. (3) Veertje13, 33 jaar, ronde 7 (5e na MA), 2de kindje Daan3, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje 20. (3) Lientjelief , 35 jaar, ronde 5, 2de kindje Whuz, - jaar, ronde 3, 2de kindje Starry, 31 jaar, ronde 2, 3de kindje 21. (2) Lala90, 25 jaar, 5de ronde (na MA), 1e kindje Lorelaiii, - jaar, 5de ronde, 2de kindje 22. (2) minimee, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje, Mariekje28, 32 jaar, ronde 8, 1e kindje 23. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 14 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE + (naam) ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Lala90 Er staat bij mij ronde 3 op de lijst, maar ik ga voor de 1e ronde Mariekje28 He bah Ik kan me voorstellen dat het echt heel erg naar is als je er een heel ander gevoel bij had.. Sterkte.. Hopen op mooi kerstcadeautje!
♡ NOD lijst 16 t/m 23 december 2015 ♡ 16. (0) 17. (1) Dora26, 27 jaar, ronde 12, 1e kindje 18. (3) Mtr1982, 33 jaar, ronde 4, 2de kindje Nodje, bijna 31 jaar, ronde 4, 2de kindje Zeedauw, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje 19. (3) Veertje13, 33 jaar, ronde 7 (5e na MA), 2de kindje Daan3, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje 20. (3) Lientjelief , 35 jaar, ronde 5, 2de kindje Whuz, - jaar, ronde 3, 2de kindje Starry, 31 jaar, ronde 2, 3de kindje 21. (2) Lala90, 25 jaar, 5de ronde (na MA), 1e kindje Lorelaiii, - jaar, 5de ronde, 2de kindje 22. (2) minimee, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje, Mariekje28, 32 jaar, ronde 8, 1e kindje 23. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 14 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE + (naam) ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Pom, pom, pom... ik ga deze maand maar eens aan de granaatappelsap. Vond die van Healthy People best lekker, maar daar blijkt slechts 24% granaatappel in te zitten. Heb nu een glaasje POM voor me staan (100% granaatappel) en heb dus zojuist geleerd... dat ik geen granaatappel lust. Bah!
Granaatappel? Waar is dat dan goed voor? Ik slik nu de pillen van VSM Puur Mama, zitten naast het foliumzuur ook een aantal vitamines in.
Voor de doorbloeding van (o.a.) je baarmoeder en daarmee dus tevens de innestelling. Daarnaast gebruik ik tarwekiemolie (tevens voor de doorbloeding en voor een goede eisprong), agnus castus voor het inkorten van mijn cyclus na mijn MA én een multivitamine met foliumzuur erin (van Gravitamon).
Ja hoor! Als je je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje doorgeeft, zetten wij je op de lijst. Als je een datum hebt waarop je je volgende menstruatie verwacht (maar niet op hoopt), dan voegen we je toe aan die NOD-dag. Welkom!