@Minimee: Wat vreselijk dat je HA er niets vanaf lijkt te weten... Kan dat trouwens zomaar? Zelf utro bestellen, zou dat niet op voorschrift zijn? Ik hoop in ieder geval dat het verder ook uitblijft en dat het mooi nieuws meebrengt! @Lala90: Hopelijk kan je nog gebruik maken van een eventueel aankomend eitje! @Nasan: Ik lijk ook wel iets te zien, kan je geen foto nemen recht op de test? Zal waarschijnlijk wel een pak duidelijker zijn dan!
Hopen dat hij goed oploopt de komende dagen dan, Nasan! Bem benieuwd naar je test over twee dagen en feliciteer je dan! 😊
Balen Minimee en Starry Spannend Dora26! Ik ga het nu ook steeds spannender vinden. Tot nu toe voel ik nog niets bijzonders. Ik had rond mijn ei ineens best gevoelige tepels, maar dat heb ik nu nauwelijks nog. Verder dus helemaal niets, mijn ei is ook nog niet zo lang geleden, maar toch. Ik ben zo benieuwd!
Ik dacht gisteren dus ineens mijn eisprong te voelen, dus manlief naar boven gedirigeerd en het gezellig gemaakt. Zo regelmatig als mijn cyclus was, sinds we zijn gestart met babies maken is er geen pijl meer op te trekken. Lange menstruaties, blijkbaar late eisprong. Geen idee meer. We zien het allemaal wel, blijf jullie in ieder geval hier volgen....
Die pijnlijke tepel die ik had is ook bijna weer over. Denk echt dat dat kwam omdat er na ruim een maand ineens weer druppels melk uit kwamen als ik er in kneep. Nasan heb jij verder ook symptomen of niks? Staat vast al ergens maar ik kan het niet precies onthouden wie wat heeft getypt afgelopen 2 weken
Jaaaaaaa Nasan, de 1e positieve test van deze nod! Gefeliciteerd! Proost ik op! Op de volgende heeeeel veel positieve testen!
Ik zie ook iets Nasan! Spannend! Op hoeveel dpo zit je nu? Hoop op een mooie knaltest binnenkort voor je.
Nasan, ik zie hem echt duidelijk hoor! Ik durf je wel te feliciteren! De eerste roze op de lijst ! Ik begin zelf steeds meer te hopen dat dat veegje beige/rood slijm een innesteling was. Sinds gisteren morgen alleen maar doorzichtig slijm. Geen bruin meer te bekennen.. wie weet!! Hoeveel dagen na een mogelijke innesteling kun je eventueel positief testen? Heb er nog een zooitje liggen en ga het waarschijnlijk toch niet redden tot NOD
Hoi meiden, Ik mag op paars! Denk wel dat mn NOD een dag opschuift, later ei gehad denk ik. Maar mag op 22e blijven staan want weet t niet zeker. Ben hier niet zo actief meer, is beter voor mijn rust Anders teveel mee bezig..
En wie is de volgende die gaat testen? Als hier dinsdag de testen binnen komen van ebay ga ik dinsdag testen. Anders wacht ik tot vrijdag (1 of 2 dagen voor nod) tot ik een test ga kopen.
♡ NOD lijst 16 t/m 23 december 2015 ♡ 16. (1) Teuntje83, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje 17. (7) Nasan, 25 jaar, ronde 5, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 12, 1e kindje Beeb1987, 28 jaar, 17e ronde, 1e kindje Sythara, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Mirte85, 30 jaar, ronde 19, 1e kindje MMM ElisabethD, 32 jaar, ronde 10(2mk), 2e kindje anbrow1, 36 jaar, ronde 1, 4e kindje 18. (5) Padmee, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Nodje, bijna 31 jaar, ronde 4, 2de kindje Zeedauw, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje K005, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje samen ( hebben vijf kinderen, samengesteld) Tamara78, 37 jaar, ronde 6, 1e kindje 19. (8) Anouk1989, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Veertje13, 33 jaar, ronde 7 (5e na MA), 2de kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 35, 2de kindje MMM Perdiz, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje minimee, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje Lach, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Mamavand, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje 20. (7) Larissa100, 28 jaar, ronde 2 (na MK), 2e kindje Whuz, - jaar, ronde 3, 2de kindje Starry, 31 jaar, ronde 2, 3de kindje Nightshade, 36 jaar, ronde 16, 4e kindje Laurita13, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Bliksem, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 21. (5) Lorelaiii, - jaar, ronde 5, 2de kindje Miessemuis, 23 jaar, ronde 2, 3de kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, 3e ronde, 2e kindje Veldmuis, 23 jaar, ronde 16, 1e kindje 22. (8) Nextstep, 36 jaar, ronde 10, 1e kindje Mariekje28, 32 jaar, ronde 9, 1e kindje Soort, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje Dogs84, 31 jaar, 19e ronde, 2e kindje Chromie, 29 jaar, 11e ronde, 1ste kindje Jallou, 31 jaar, 4e ronde, 3e kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje TrotseMama1990, 25 jaar, ronde 13, 3e kindje 23. (7) Mtr1982, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje LaDebs, 26 jaar, ronde 3, 2e kindje NienT, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Daan3, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Roos79, 35, ronde 3, 1e kindje MMM Picasso91, 24 jaar, ronde 0, 2e kindje badedas, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje Datumloos. (2) Lala90, 25 jaar, 5de ronde na MA (11 totaal), 1e kindje Lientjelief , 35 jaar, ronde 5, 2de kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 50 Wachtbankje (35), Zwanger (1), Ongesteld (1), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) MMM (3) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE + (naam) ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Nasan gefeliciteerd meid!!Lach zullen wij zelfde dag testen? Ik durf niet zo goed moet ik eerlijk bekennen..vandaag en gisteren veel slijm in ondergoed, btje vaag. En heel lichtbruin streepje. Verder voel ik me goed. Zit op 7 dpo. Denk met 12 dpo te testen!