Woowww wat n actief topic is dit 😱 Ff paar kleine reacties. Ben doodop van verjaardagsfeest van zl. @minimee, al tarwekiemolie geprobeerd? @starry, echt balen, sterkte! @beebje, spannend! @Nasan, gefeliciteerd! Hier steeds zeurderig gevoel in onderbuik en trillingen daar. Ook andere/meer afscheiding maar ben bang dat ik ook n candida te pakken heb, dus zegt niet zoveel denk ik.. Ohja, ik mag op paars en mn ei was denk ik afgelopen dinsdAG dus mn nod de 22e? Hoeft niet veranderd hoor.
Meiden, misschien een erg intieme vraag. Maar veranderd jullie gevoel in de vagina na je eisprong of innesteling? Vanavond tijdens het vrijen deed het echt een beetje pijn, een soort branderig gevoel en het was ook erg droog. Nu kan ik niet slapen omdat ik er toch last van heb en t echt pijn doet, heb t al gespoeld onder de douche, maar dat branderige gevoel blijft. Benieuwd of iemand het herkend en weet wat het is?
Hallo dames Wij zijn bezig voor nummer 2. Het is onze eerste ronde en mijn nod is op donderdag 17 dec. Heb vandaag een digitale cb test gedaan (kon me niet inhouden) maar die gaf aan niet zwanger. Nu ga ik op mijn nod weer testen want ik heb pijnlijke borsten, steekjes in me baarmoeder en vermeerderde eetlust😝😝 Het topic heeft zoveel pagina's dat ik ze niet allemaal heb kunnen lezen maar ik hoop voor iedereen dat het zo snel mogelijk raak is. Xxx
En dan slaap je ineens met je dochter in het ziekenhuis. Longontsteking denken ze. Zo zielig! Mijn moeder hart breekt!
Sterkte Elisabeth, hoop dat ze snel opknapt! Heftig! -> mocht ik niet ongesteld worden (wat ik van harte hoop natuurlijk) dan ga ik over 4 dagen testen! Aftellen dus, spannend. Ik heb een drukke werkweek dus de tijd gaat vast snel! Dames, ik ben erg benieuwd naar jullie! Ik hoop voor iedereen een roze einde dit jaar!
Hoer vanochtend weer hetzelfde wazige streepje. Ik moet de foto bewerken om hem zichtbaar te krijgen op de foto. In het echt zie je 'm wel redelijk goed.... Zucht. Waarom test ik dan ook zo vroeg 😓 Oh meiden ik hoop zo op die roze lijst. Gun iedereen een mooie roze december en dus een roze, ipv een witte, kerst! 😘
Ik kan echt op rood. Nog niet helemaal doorgebroken maar te veel roze/bruin en erge buikpijn. Weer een kortere cyclus dan ik gewend ben. Op naar volgende maand en dan echt een goede poging doen. Want deze maand tel ik nauwelijks als ronde. Dan mag ik het gezellig maken tussen Kerst en Oud&Nieuw. We hebben een keertje een jaar zonder honderdduizend afspraken met familie, dus alle tijd voor elkaar. Beeb: Spannend. En nu? Een paar dagen wachten of ga je nu iedere dag een testje doen? Dora26: Hopelijk spreekt je temperatuur de waarheid! En heeft het vruchtje heel veel zin om lekker warm in te nestelen. Nasan Gefeliciteerd. Je hebt de eer de eerste roze op de lijst te zijn!! Succes meiden met rustig wachten tot jullie kunnen testen en probeer niet te veel te luisteren naar al die gekke steekjes, krampjes enzo. Heel vaak is het helaas niet meer dan dat. En soms heb je wel een streepje op je test. Ik hoop ook op veel roze hier en veel gelukkige verrassingen zo net voor de feestdagen.
Ik heb echt mega-pijnlijke borsten. Maar ja, dat had ik vorige ronde ook dus dat zegt niks. Verder beetje gevoelige onderbuik, maar denk dat dat m'n darmen zijn. Ik zal toch echt nog geduld moeten hebben. Over een week pas nod. Succes iedereen en gefeliciteerd aan de zwangeren!
Herkennen doe ik het wel, had hetzelfde afgelopen week. Tijdens het vrijen dat ik zei ho stop doet zeer en bij de volgende keer heel droog, dus ben ook wel nieuwsgierig of nog iemand dit herkent en wat het kan zijn ? Moet zeggen dat het bij mij overging en het nu weer helemaal goed is
Mariekje, ik weet het niet, was je wel vochtig genoeg? Als je dat niet bent kan dat ook wel zo'n branderig gevoel geven. Een ander idee erover heb ik niet. De boel even met rust laten voor een paar dagen? Kalm aan meis....
Meiden ik mag op roze!!! 10 dpo..had omo verwacht na mn bruinverlies zaterag..maar was dan toch innesteling! Jeetje..ik zit te shaken!! Moet straks werken tot 22 uur..dus kan t manlief pas vanavond vertellen!
Nasan: gefeliciteerd!! Je hebt de eer om de eerste te zijn. Hopelijk mogen er nog vele volgen. Beeb: spannend zeg. Morgen weer testen, of wacht je even een paar dagen? Whuz: Balen....... Ik heb verder niet alles bijgelezen. Ben een weekendje weg geweest en jullie kletsen zoveel!! Vandaag 6 of 7dpo, dus ik ga proberen nog een tijdje te wachten voordat ik ga testen. Eigenlijk wil ik pas 1 dag na NOD gaan testen. Gisteren, na de seks een beetje bloedverlies gehad. Heeft iemand dat wel eens meegemaakt? Ik heb het wel eens gehad 1 á 2 dagen voordat ik ongesteld zou moeten worden, maar nog nooit rond deze periode. Mariekje: Jouw verhaal herken ik niet, dus daar kan ik je helaas niet verder mee helpen. Voor de meiden die al aan het testen zijn (en binnenkort gaan testen)........laat al die roze streepjes maar zien hier
Minimee: Gefeliciteerd meid!!!! Nummer 2 in dit forum die een roze kerst en een jaarwisseling met Jip&Janneke champagne tegemoet gaat. Geniet ervan!!
Elisabeth heel veel sterkte en beterschap voor je dochtertje! Minimee jaa wat duidelijk al voor 10 dpo! Gefeliciteerd!! Hier de hoop verloren.. Borsten zijn niet meer gevoelig alleen m'n tepels nog. Hele positieve gevoel is gewoon in een keer weg helaas..
♡ NOD lijst 16 t/m 23 december 2015 ♡ 16. (1) Teuntje83, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje 17. (7) Nasan, 25 jaar, ronde 5, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 12, 1e kindje Beeb1987, 28 jaar, 17e ronde, 1e kindje Sythara, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Mirte85, 30 jaar, ronde 19, 1e kindje MMM ElisabethD, 32 jaar, ronde 10(2mk), 2e kindje anbrow1, 36 jaar, ronde 1, 4e kindje 18. (5) Padmee, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Nodje, bijna 31 jaar, ronde 4, 2de kindje Zeedauw, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje K005, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje samen ( hebben vijf kinderen, samengesteld) Tamara78, 37 jaar, ronde 6, 1e kindje 19. (8) Anouk1989, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Veertje13, 33 jaar, ronde 7 (5e na MA), 2de kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 35, 2de kindje MMM Perdiz, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje minimee, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje Lach, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Mamavand, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje 20. (7) Larissa100, 28 jaar, ronde 2 (na MK), 2e kindje Whuz, - jaar, ronde 3, 2de kindje Starry, 31 jaar, ronde 2, 3de kindje Nightshade, 36 jaar, ronde 16, 4e kindje Laurita13, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Bliksem, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 21. (5) Lorelaiii, - jaar, ronde 5, 2de kindje Miessemuis, 23 jaar, ronde 2, 3de kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, 3e ronde, 2e kindje Veldmuis, 23 jaar, ronde 16, 1e kindje 22. (8) Nextstep, 36 jaar, ronde 10, 1e kindje Mariekje28, 32 jaar, ronde 9, 1e kindje Soort, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje Dogs84, 31 jaar, 19e ronde, 2e kindje Chromie, 29 jaar, 11e ronde, 1ste kindje Jallou, 31 jaar, 4e ronde, 3e kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje TrotseMama1990, 25 jaar, ronde 13, 3e kindje 23. (7) Mtr1982, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje LaDebs, 26 jaar, ronde 3, 2e kindje NienT, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Daan3, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Roos79, 35, ronde 3, 1e kindje MMM Picasso91, 24 jaar, ronde 0, 2e kindje badedas, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje Datumloos. (2) Lala90, 25 jaar, 5de ronde na MA (11 totaal), 1e kindje Lientjelief , 35 jaar, ronde 5, 2de kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 50 Wachtbankje (31), Zwanger (2), Ongesteld (2), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (1) MMM (3) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE + (naam) ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)