We zitten int zelfde schuitje leenislief. Jij ook dinsdag je ei gehad? Ik denk ik wel maar gebruik geen ovulatietesten dus weet niet zeker. Heb alleen action testen, die kunnen miss niet voor je nod? Pffff..duurt lang. Wij gaan de 24e voor meer dan n week weg. Eerst naar so en dan naar mijn ouders. Hoop dat ik voor we weggaan weet waar ik aan toe ben..
Ik heb maandag 30 nov de eerste positieve ovulatietest gehad. Dinsdag 1 dec nog 2x (iets donkerder zelfs). Dinsdag ovulatiepijn gehad (voor het eerst bewust) en woensdag 2 dec was dat weg. Dus ben zelf van woensdag 2 dec als 1 dpo uitgegaan. En dan gewoon 2 weken later woensdag de 16e als nod genomen Klopt aardig, heb nu het begin van menstruatie (nog niet echt het bloed).
Spannend he meiden al die klachten! Ik heb normaal ook veel last van acne of roze verlies soms al een dag of 4/5 voor m'n NOd! Maar ik heb nog helemaal niks. Maar ook geen klachten behalve dan dat ik bepaalde vieze geurtjes ruik maar niet extreem als bij de jongens toen ging ik over me nek van bij koffie geur! Dat dus niet m'n zoontje heeft waterpokken en die vind ik echt uit z'n mond ruiken.... Maar m'n man ruikt het niet. Verder klacht vrij! Hoop dat het snel zaterdag is!
Met de Action test kan je 4 dagen voor nod testen! Dames die zwanger zijn gefeliciteerd! Marieke ik begrijp jouw volkomen! Dat je niet vaak actief bent is alleen beter Ik heb mijzelf ook voorgenomen om dat ook niet te doen. Maar hahah ben helaas toch te nieuwsgierig. Wel moet ik van mezelf echt een dag na nod testen. Want ben wel vaak opdezelfde dag ongesteld. Ik hoop dat ik het volhoud. Over dat branderige gevoel is heel herkenbaar Ik heb dat ook soms dan wordt ik droog bij het vrijen en dan duurt het soms langer de sex. Als ik nat ben dan heb ik er geen last van. Het blijft een paar dagen gevoelig, maar uiteindeljk wordt het minder Heb jij het vaak? Anders kan jij preseed overwegen? Hoor er goede verhalen over
Dank voor jullie reacties op mijn berichtje over mijn branderige gevoel. Het is idd kurkdroog, maar ik kan er dan geen glijmiddel ofzo bij hebben, dan gaat het nog erger branden. Enige wat helpt is speeksel om t redelijk glad te maken. Heb er vandaag ook heel de dag last van gehad en nu is t volgens mij wel n eind over. Volgens mijn berekening heb ik rond deze tijd wel mijn innesteling, zou het daar iets mee te maken hebben? Als ik voel is mijn baarmoedermond weer mooi gesloten..... Ik ga proberen met je mee te doen jallou pas de dag na NOD testen....denk alleen (weet bijna zeker) dat ik dat niet vol hou!
Ik ben weer thuis met mijn dochter (en een waslijst aan medicatie). Je zag het arme ding gewoon ontspannen toen we thuis waren. En ze is meteen lief gaan slapen! Nu langzaam aan weer een beetje focus op de potentiële zwangerschap. Donderdag NOD dus de testdrang neemt toe. Liefst probeer ik te wachten tot vrijdag. Voor de dames die al een positieve test in hun handen hebben, gefeliciteerd! Dat we maar snel mogen volgen. Voor de dames die al op rood staan, balen! Hopenlijk brengt 2016 jullie meer geluk!
Ik reken vanaf de positieve ovulatietest 2 dagen verder voor mijn eisprong en de dag erna als 1dpo... Klein voorbeeldje: Als ik zoals deze ronde op bijvoorbeeld maandagochtend een positieve ovulatietest heb, reken ik woensdag als de dag van mijn ovulatie en de dag erna (donderdag) als 1 dpo. Dan ben je zeker nooit te vroeg en reken je ruim genoeg
Gelukkig weer thuis Elisabeth! Dat zal de kleine meid ook al wel deugd doen, gewoon thuis in een herkenbare en veilige omgeving. Verzorg jullie goed hoor!
Goed te horen dat ik niet als enige gek ben hihi Ik heb m'n ei maandag of dinsdag gehad, maar ik gebruik ook geen testen. Geen idee of action voor nod kan. Hier heb ik nog een KV 2v5 liggen. Wil toch proberen zo lang mogelijk te wachten. Eens kijken hoelang ik het volhoud. Zou idd wel leuk zijn om het voor de kerst te weten!
Hoi Dames, ik weet sinds deze ronde precies wanneer ik de eisprong heb gehad. Dmv ovulatietesten. Kei en kei positief en de dag erna bijna omowit. Ben normaal niet zo consequent. Het komt zoals het komt. Maar ja het mag toch echt wel na bijna een jaar met de pil gestopt te zijn. Ik heb momenteel wat ontstoken tandvlees en ook gevoelig met plassen. Blaasontsteking misschien? Ik heb een goed gevoel deze keer. Laten we met zijn alle hopen voor elkaar.
Fijn dat je meisje weer thuis is! Niks is het beste plekje als veilig thuis! Vertroetel haar maar lekker.
Het is je zeker gegund en hopelijk heeft je gevoel gelijk! Ik heb denk ik wel eens meer gelezen dat mensen denken een blaasontsteking te krijgen, maar dan zwanger blijken! Ik duim met je mee!
Oh godsie meiden, hij wordt beter zichtbaar 😱 Niet dat ie al knalt maar het lijntje begint al redelijk goed zichtbaar te worden of foto's. In het echt zie je m al redelijk goed zonder turen 😱