Sterkte vandaag mtr1982.. Hier had ik zondagavond ineens een soort schokjes achter mijn schaambot, maar was toen pas 4dpo. Na ongeveer twee uur was het over. Gisteren de hele dag niets gevoeld en weer s avonds een soort schokjes. Gisteravond lag ik in bed en sliep ik al bijna, toen draaide ik me naar mijn zij en dat deed zeer bij mijn lies. Van mijn schaambot naar mijn lies trok het heel erg, alsof ik een spiertje had verrekt ofzo.. Heel apart allemaal en het kan natuurlijk ook niets betekenen. Het is mijn eerste cyclus zonder anticonceptie, dus misschien is dit bij mij allemaal wel normaal tussen ei en menstruatie.
Mtr1982 Ja het is ook gewoon niet slim Vond het altijd gek als mensen dat deden en nu heb ik het gewoon zelf gedaan. Zit nu 5 dagen voor NOD. Ik denk 9dpo. Vorige keren had ik wel 7dpo en 9dpo een lichte positieve test maar dat was gewoon een zwangerschapstest
Sterkte mrt1982 Ja t is wel vroeg, dus ik twijfel ook nog wat het is.. Heb m'n ei 9-10 dagen geleden gehad.. maar vanaf vrijdag dus al licht bruin verlies en nu echt rood, al is het wel heel licht rood.. en heb normaal gesproken echt wel eerst donkerbruin verlies, dat heb ik nu niet gehad.. dus ik moet het maar gewoon even afwachten..
Anouk1989 Een vriendin van mij had van de week op 9dpo herderrood bloedverlies. Bij haar eerste ander half jaar bezig geweest ivm pcos. Dus nu had ze ook al een tampon in gedaan zoveel was het. Toch stopte het een dag later en deed voor de zekerheid een testje. Gewoon eerste ronde raak! Bij 10dpo had ze dus een positieve test ondanks flink bloeden. Haar testen lopen op en bloeden is gestopt inmiddels. Dus het kan nog wel. Al kan het helaas natuurlijk ook wel gewoon het begin van een ongesteldheid zijn.
@Beeb: Ik ben precies de enige, maar ik zie niet zo veel... De zon schijnt hier ook wel serieus op het pc-scherm, dus misschien daarmee... Ik hoop allesinds dat hij nog duidelijker wordt de komende dagen! Hoeveel dpo ben je nu normaal? Hier ook negatief getest zoals verwacht, dus de rode duivels zullen er wel aankomen zeker... Alhoewel ik eigenlijk geen enkel teken voel van een aankomende ongi (normaal morgen dan, want vandaag 12dpo). Ik voel me eerder misselijk, heb regelmatig nog wel van die rare steekjes in mijn onderbuik en verder nog steeds immens veel eten... Maar dat zegt niets. Op die test ga ik dan nog zoveel mogelijk turen om toch maar een streepje te kunnen zien en dan ga je dat nog geloven ook dat je iets ziet, pfff
Meiden ik ben er ineens van overtuigd dat ik zwanger ben... Deels omdat ik normaal al lang roze verlies had moeten hebben, deels omdat ik het gewoon zo voel. Ik heb nauwelijks tot geen zwangerschapsklachten. Donderdag NOD dus dan ga ik samen met VL testen, heel spannend! Ik heb al 2 mk gehad het afgelopen half jaar en ben sinds kort begonnen met babyparacetamol. Mocht mijn gevoel kloppen dan hoop ik dat dat helpt bij het blijven plakken... 11 januari hebben we een afspraak bij d'r fertiliteitdkliniek staan. Zouden jullie daar nog heen gaan mocht het raak zijn? Of afzeggen?
Wat spannend!! Nou als het niet raak is ga ik wel naar jouw afspraak goed? scheelt weer een stap huisarts Hoe werkt dat dan met baby paracetamol? Hoe gaat het met je dochtertje vandaag? Sterkte mrt!! Heel verdrietig!!
Jeeeeee wat n symptomen bij iedereen! En foeifoei stiekeme vroege testers Voorzichtig gefeliciteerd Beeb, ik zie t ook hoor Sterkte mrt Spannend Elisabeth, hopelijk klopt je gevoel. Ik heb stiekem ook wel n positief gevoel maar durf er eigenlijk niet echt in te geloven. Vorige zwangerschap bijna n jaar oo moeten wachten en dan nu raak voor we eigenlijk goed en wel begonnen waren?! Zou wel gek zijn, en heeel fijn natuurlijk. Leenislief, kijken wie van ons t langst volhoudt niet te testen? Ik ben bang dat jij wint
Lach bedankt voor je opbeurende berichtje. Ik heb vanochtend ook maar een tampon in gedaan.. (moest met de kleine naar cb dus leek me voor de zekerheid wel verstandig) maar het voelde dus juist of m'n lichaam de tampon niet wil.. weet niet hoe ik het uit moet leggen.. voelde heel gek.. Nja, er zit niks anders op dan gewoon af te wachten en evt einde van de week voor de zekerheid een testje doen..
Hoi meiden, ik lees al een paar dagen stiekem mee. Zit nu zelf op 11 dpo en mijn NOD is 19 december. We hopen op een tweede kindje en zijn bezig aan ronde 3. Ben erg benieuwd wanneer andere meiden met een NOD van 19 december gaan testen en wat hun symptomen zijn, vandaar . Ik heb vanochtend met een etos test negatief getest.. maar had ik ook niet moeten doen. Had een early test moeten zijn en is eigenlijk nog te vroeg.. heb denk ik afgelopen zondag mijn innesteling gehad (erg ongesteldheidsbuikpijn) en blijf nu beetje zeurderig gevoel houden.. nog steeds beetje buikpijn en rugpijn.. hoop op een goed teken! Hoelang na de innesteling testen jullie?
Baby paracetamol is een bloedverdunner. Schijnt te kunnen helpen bij herhaaldelijke Mk. Dochtertje blijft koorts houden dus we gaan zo nog ff voor controle naar het ziekenhuis.
Sinds vrijdag onwijs verkouden dus symptomen? Als je hele lichaam pijn doet heb je geen idee hahaha. Leuk om te zien dat de eersten al positief hebben getest!
Ik vraag me wat af; ik zie de laatste tijd mee foto's van zwangerschapstesten met een ring erop. Wat is hier de reden van?
Door iets op of naast de test te leggen focust je camera beter meer is het niet haha. Dus enkel om je foto van dichtbij scherp te krijgen.
mtr: sterkte! Is altijd verdrietig om een huisdier te laten gaan .. Elisabeth; jeetje meid, ik lees het eigenlijk nu pas van je dochtertje! Wat naar zeg, je schrikt je wild!! Hopelijk komt ze er snel bovenop. Sterkte! Ik weet niet meer precies wie t vroeg, maar hier 4 dgn voor NOD positief getest met de Kv2v5 en CB digitaal. Op 10 dpo. Spannend voor alle mensen waarvan de testtijd nu gaat aanbreken..ik duim voor een roze lijst!!! Hatseflats, iedereen aan de Jip en Janneke champagne!
Dank jullie wel meiden! Lief! Hij is inmiddels ingeslapen en we hebben naar het crematorium gebracht. Zijn toch echt de minder leuke dingen van het leven . Het wordt hier nu toch echt spannend met al die vermoedens en testen met tuurlijntjes. Ik hoop echt dat dit allemaal goed gaat aflopen.
He bah, sterkte en beterschap! Ik hoop dat je vermoeden uit gaat komen en dat het een goede plakker zal zijn.
Mtr sterkte meid wij hebben ook nog niet zo lang geleden ons hondje in laten slapen en dat voelt heel naar! Het gemis blijft. Sterkte de komende tijd!
Hallo meiden! Ik kom ff meekletsen! Vandaag 5dpo. Mijn nod zal rond 23/24dec liggen! Vandaag voel ik me raar. Vanaf afgelopen nacht ben ik misselijk geworden. Nu ook weer... normaal eet ik altijd wat rond deze tijd maar moet er nu niet aan denken! Gisteren nog pijnlijke borsten maar dat is over gelukkig. Ik weet dat t haast onmogelijk is op 5 dpo... of mijn lichaam neemt een loopje met me of t is raak! Vind t zo spannend!