Beeb1987: Gefeliciteerd!! Dat wordt al een mooie kerst voor jullie. K005: Klinkt spannend! Je kan een gokje wagen 😬 Nieuwe dames welkom!
Dank jullie wel lieve meiden!!! Hoop dat jullie ons snel volgen ❤️❤️ Op naar een roze kerst!!! K005! Go for it!!!
Dames!! Geweldig beeb1987! Proficiat!! Ik zit nu op 4 dagen voor NOD, maar ik megasterk het gevoel dat in zwanger ben! Ik heb me namelijk nog nooit eerder zo gevoeld. Met name DENK ik het te herkennen aan lage rugpijn en nachtzweten! Gisteravond liep ik bijna de trap op om test te doen, maar ik heb me weten in te houden! Ik ga vrijdagmorgen (2 dagen voor NOD) pas een testje doen en hopelijk met vl zaterdagmorgen nog een x! Iedereen een fijne dag en we gaan voor een volle ROZE lijst!
Gefeliciteerd Beeb!!! Echt geweldig! Hier nog steeds omo wit, ik heb er geen hoop meer in Heb namelijk totaal geen kwaaltjes en op 1 of andere manier heb ik geen goede ovulatietest gehad afgelopen keer. Ik ga elke dag een testje wagen totdat ik ongesteld word.
Spannend meiden, die steeds dichterbij hun NOD komen! Ik hoop voor jullie ook veel positieve testen! Ik moet nog even geduld hebben, ben vandaag 7 dpo.
Dan ben je toch dagje verder? 7-8 dpo? Ik heb woensdag m'n eisprong gehad en ik ben vandaag 7 dpo. En welkom!
Angst! Ga ik naar het toilet op 4 dagen voor NOD en veeg ik een beetjes oud bloed mee , shit zou ik het toch mis zien?
Op het wachtbankje zitten de dames die hebben aangegeven hun eisprong te hebben gehad. Die wachten dus op NOD
Gefeliciteerd Beeb! Dat is duidelijk! Ik kon me niet inhouden en heb net op 9dpo getest. Veel te vroeg natuurlijk. Ik denk wel iets te zien, maar echt superlicht. Misschien vrijdag weer proberen. Maar ik heb dus verloren Picasso
Beeb1987 gefeliciteerd. Ik heb sinds vannacht een soort blaasontsteking gevoel. Steeds naar de wc en t doet n klein beetje pijn. Zou dit n symptoom zijn of krijg ik blaasontsteking.....hoop het eerste, maar vrees het laatste....