Leenislief zo begon het bij mij ook! Had ook nog niet eerder iets op mijn test gezien en ineens stond er een tuurstreepje. De volgende dag was het al beter te zien en vandaag had ik al een positieve digitale test. Dus indd, morgen of overmorgen nog eens testen!
Ong doorgebroken. Ik snap er echt werkelijk waar niets van! Teleurgesteld in mezelf. Ik wens iedereen veel succes en heel veel geluk! Ik doe even een stapje terug op dit forum. Ben er teveel mee bezig! Succes en hoop voor de rest een mooie roze kerst!
Hoi Hoi, Ik was even aan het afkicken en zorgen dat ik er minder paranoia mee bezig was dus heb niet alles bij gelezen, maar alle zwangeren: gefeliciteerd!! Ik zit nog op het wachtbankje. Ben nu denk ik 8/9 DPO... , goed geklust op je juiste momenten. Heb onwijze testdrang maar doe het niet. Voel ook totaal niets qua symptomen ofzo. Maandag beetje steekjes in onderbuik, kan innesteling zijn? Geen idee... Wel gevoelige borsten maar dat heb ik altijd een week voordat ik ongesteld word. Das dan mss weer minder teken... :S Zou wel echt super mooi kerstkadootje zijn zeg!!! Voor iedereen die het deze maand niet gelukt is... 2016 wordt een top jaar!
Oh meiden wat is het toch spannend, nog 1 nachtje slapen en dan ga ik testen! Zijn er nog meer testers morgen ochtend?
Ja hoor ga morgen ook testen mits m'n temp nog 37.0 of hoger is anders is het al bekeken. Nu last van m'n onderrug. Net kratten tillen en denk dat je er toch onbewust rekening mee houdt en misschien gek gast tillen of zo
Pfff.. merk het toch super lastig te vinden hier mee te lezen. Iedereen heeft testdrang (joh, zelfs ik), maar ik heb nog niet eens een eisprong gehad. Mocht ik dus even wat minder reageren... Dat is de reden en ik lees op de achtergrond wel mee.
Kan me voorstellen lala. Ik las eerst mee in de groep 9 tot 16 december. Maar mij eisprong was wat later omdat ik afgelopen maand een miskraam had. Daardoor heb ik het gevoel dat iedereen al getest heeft vehalve ik 😉
Gefeliciteerd Beeb! Sterkte voor de rode dames. Leenislief!! Nu heb je me overgehaad. Heb net n omowitte test gehad. Nouja, was eem oude overdatum test, veel gedronken en veeelbte vroeg dus ben nog niet helemaal ontmoedigd hoor. Nu pas zaterdag weer testen hoor.
Oh meiden ik kon me niet meer inhouden... Net getest met middag urine na sloten koffie en zonder vl... Ik schaam me diep! Maar wel een heel licht streepje! Zo licht dat ik niet zeker weet of hij goed over komt op de foto... Morgen ochtend nog maar een keer goed testen. Ik hoop zo dat we na een jaar proberen en 2mk zwanger de feestdagen en het nieuwe jaar in mogen!
Ik lijk wel wat te zien en hoef niet te turen! Spannend! Hoe gaat het met je dochtertje? Ik heb even ingezoomd maar het lijk toch op een witte teststreep
Ja het is wel een twijfeltest he. Maar gezien de slechte test omstandigheden heb ik er toch een goed gevoel bij. Morgen ochtend nog een keer testen. Met dochter gaat het steeds beter!
Oeh ik lijk ook wat te zien! Begreep ook dat je eigenlijk pas max 9dpo bent. Dan is het zeker een mooi resultaat, maar ook nog een aantal spannende dagen/weken voor de boeg
Ik denk ook wat te zien! Spannend, ben benieuwd naar je test morgen vroeg! Hier nog niet echt testdrang.. Ik denk een beetje uit zelfbescherming omdat ik bang ben om weer teleurgesteld te worden. Ik wacht in ieder geval tot zaterdag Sinds vandaag wel continue vervelende steekjes in m'n rechterzij. Hmm..
Ja heel spannend! Hopenlijk geven de feestdagen wat afleiding... Ik ben nu nog thuis met mijn dochtertje. Lekker veel boekjes voorlezen om ons allebei af te leiden