Jaaaa gefeliciteerd!! Mooie duidelijke test! Hoeveel dagen voor/na Nod zit je? En wat fijn zo op de valreep voor de MMM! Ik duim voor een plakker! Komt vast goed 😃
Vandaag is mijn NOD. Ik heb het afgelopen half jaar 2 mk gehad (dit is dus mijn derde zwangerschap in een half jaar) dus het blijft nog wel even spannend denk ik...
Elisabeth ontzettend gefeliciteerd! Ik ga duimen voor je dat deze bij je blijft! Andere dames op roze ook gefeliciteerd natuurlijk. Dames op rood..... Superboel KL*te, dikke knuffel Na toch wat rare symptomen zoals Verward gedrag (zie paar pagina's terug), sinds een paar dagen obstipatie en nu toch ook wel menstruatiepijn sinds een paar dagen 2 dagen voor nod getest. Omowit... Had ik ook wel verwacht, want ik denk elke maand wat te hebben, maar m'n gevoel was/ is nu gewoon anders. Ik weet wel dat het misschien wel te vroeg is maar bijna iedereen heer test positief voor de nod. Dus vind ik eigenlijk dat ik dat ook kan doen..... Bah.... Ben er even chagrijnig van.... Dames die vandaag gaan testen of hun nod hebben, succes!
Gefeliciteerd Elisabeth! Die is wel echt duidelijk. Balen meiden die op rood moeten! Knuffel voor jullie. Vanmorgen weer getest, maar twijfel of ik iets zie. Denk dat ik vooral iets wil zien. Morgen nog een test doen en dan wacht ik gewoon mijn nod maar af. Die is maandag. Heb nu wel een beetje menstruatiepijn dus vrees dat het toch geen roze kerst wordt voor mij.
Echt joh wat een irritante testen van testjezelf.nu. Ik deed er toch nog eentje en nu staat er binnen de 5 minuten een streepje. Maar heel lastig te zien of die roze is. Lijkt wel een voorgedrukt streepje ofzo. Maar gisteren en eergisteren waren ze binnen de tijd omo wit. Ik heb nu geen testen meer dus wacht lekker op mijn ongesteldheid. Deze testen ga ik niet meer gebruiken. Zal vanmiddag als het lukt wel even een foto maken.
Gefeliciteerd zwangeren! Hier nu op dag 23.. Normaal cyclus tussen 25 en 28 dagen.. Nog even geduld, heb geen symptomen ook.. Waaah alleen een berg ongeduld en een intens verlangen dat t nu voor ons ook zo mag zijn
Ik heb nu al foto's kunnen maken. Dit is dus de test van vanmorgen. Gisteren en eergisteren waren ze omo wit. Dit kwam met 3 minuten op de test maar ik denk niet dat ik de test als positief mag beschouwen. Ik had mijn vorige zwangerschappen ook hele lichte vage streepjes, maar dat was met een andere test en twijfelde ik niet over. Deze lijkt ondanks het streepje gewoon negatief. In het echt is die trouwens beter te zien als op de foto. Echt lastig er een foto van te maken.
Voor de meiden die al op roze mogen......GEFELICITEERD!!! Geniet ervan en hopelijk zijn het allemaal plakkers. Voor de meiden op rood.......Super, super BALEN. In 2016 gaan jullie gewoon allemaal op roze. En dan de wachtenden en tuurders.....duim, duim, duim @Dora: Ik herken je helemaal in je gevoel. Heel veel sterkte meis. Gelukkig kunnen ze tegenwoordig heel veel in het ziekenhuis, maar dat neemt je eigen gevoel natuurlijk niet helemaal weg. Hier al 2 keer wat bloedverlies gehad, veegje roze meer is het eigenlijk niet. Eerste keer op 5/6 DPO en gister op 8/9 DPO. Verder een wat beurs gevoel in mijn onderbuik en sinds vanochtend ineens het idee dat mijn borsten wat voller zijn. Gevoeligheid van borsten en tepels is al wel een paar dagen zo goed als weggetrokken. Ik heb me eigenlijk voorgenomen op pas een dag na mijn NOD te gaan testen, maar als ik hier al die testjes voorbij zie komen krijg ik toch ook wel een beetje drang hoor.
Bij mij was de test vanochtend weer omo wit.. zucht. Ik ga voor een rode kerst, maar stiekem hoop ik op een wondertje..
Het klopt dat die niet helemaal onder de T staat. Echter heb ik daar over vaak gelezen dat dat niet uit maakt als het streepje maar roze is. Ik zie niet duidelijk een roze streepje, maar zeg ook niet meteen die is grijs. Ik beschouw hem zelf eigenlijk ook wel als negatief, maar toch eerst 2 omo witte testen van deze en nu dit binnen de 5 minuten dit 2e streepje. Dat maakt me dan weer aan het twijfelen....Maar mijn gevoel zegt dat deze test dus niet goed is.
♡ NOD lijst 16 t/m 23 december 2015 ♡ 16. (1) Teuntje83, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje 17. (7) Nasan, 25 jaar, ronde 5, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 12, 1e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 17, 1e kindje Sythara, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Mirte85, 30 jaar, ronde 19, 1e kindje MMM ElisabethD, 32 jaar, ronde 10(2mk), 2e kindje anbrow1, 36 jaar, ronde 1, 4e kindje 18. (5) Padmee, 28 jaar, ronde 3 (1e na MK), 1e kindje Nodje, bijna 31 jaar, ronde 4, 2de kindje Zeedauw, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje K005, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje samen ( hebben vijf kinderen, samengesteld) Tamara78, 37 jaar, ronde 6, 1e kindje 19. (8) Anouk1989, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Veertje13, 33 jaar, ronde 7 (5e na MA), 2de kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 35, 2de kindje MMM Perdiz, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje minimee, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje Lach, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Mamavand, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje 20. (7) Larissa100, 28 jaar, ronde 2 (na MK), 2e kindje Whuz, - jaar, ronde 3, 2de kindje Starry, 31 jaar, ronde 2, 3de kindje Nightshade, 36 jaar, ronde 16, 4e kindje Laurita13, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Bliksem, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 21. (5) Lorelaiii, - jaar, ronde 5, 2de kindje Miessemuis, 23 jaar, ronde 2, 3de kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, 3e ronde, 2e kindje Veldmuis, 23 jaar, ronde 16, 1e kindje 22. (8) Nextstep, 36 jaar, ronde 10, 1e kindje Mariekje28, 32 jaar, ronde 9, 1e kindje Soort, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje Dogs84, 31 jaar, 19e ronde, 2e kindje Chromie, 29 jaar, 11e ronde, 1ste kindje Jallou, 31 jaar, 4e ronde, 3e kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje TrotseMama1990, 25 jaar, ronde 13, 3e kindje 23. (6) LaDebs, 26 jaar, ronde 3, 2e kindje NienT, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Daan3, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Roos79, 35, ronde 3, 1e kindje MMM Picasso91, 24 jaar, ronde 0, 2e kindje badedas, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje Keef85, ?? Jaar, ronde 1, 2e kindje Datumloos. (2) Lala90, 25 jaar, 5de ronde na MA (11 totaal), 1e kindje Lientjelief , 35 jaar, ronde 5, 2de kindje Buiten de lijst. (1) Mtr1982, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje Totaal: 51 Wachtbankje (19), Zwanger (4), Ongesteld (10), Negatieve Test (6), Twijfel-/Tuurtest (2) MMM (3) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE + (naam) ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
De opdroogstreep was ook precies onder de T. (zie foto) Test in de ochtend gedaan en de avond zag die er pas zo uit. Ik vind het in ieder geval rot testen. Deze heb ik gekregen van een vriendin, maar ik ga ze zelf dus nooit kopen.
Ik zou deze als positief beschouwen en die andere als negatief. Ik ken de testen en de teststreep zit helaas niet op de goede plek. Maar wat is er mis met deze laatste foto? Dit is toch duidelijk positief?