Gefeliciteerd hoor Ik wist niet dat je al een week voor tijd positief kan testen. Super nu lekker genieten
Jaaaa! Ik zie nog meer roze! Wat heerlijk meiden!! Gefeliciteerd! Lieve dames op rood... Op naar de volgende ronde, ik hoor dat dat jullie ronde mag zijn 😘
Wie herkent ook? Mijn liezen steekt nog elke x en ook rechterkant onderbuik. Volgens mij dat komt misschien bandenpijn?
Nou, ben ik weer. Mag toch hopen dat dit symptomen zijn, anders is m'n lichaam mij goed voor de gek aan het houden😅 vandaag, op 8 dpo, om en om last van kramp richting eierstokken (denk ik, die regionen tenminste), aderen zichtbaar op m'n boobs en had een beetje lichtroze afscheiding vanochtend. Meeeen ik wil testen maar dat heeft totaal geen zin nu😑 geduld is een schone zaak! Alle zwangeren, van harte gefeliciteerd! Iedereen op rood: we zullen doooooorgaan 😘
Vanochtend test gedaan (ziekenhuis zei 14 dagen naar IUI mag je testen) is nog wel 2 dagen voor NOD. Helaas niks, nada, nothing. Maar goed nog geen bloed te zien..wel krampen....dus nu voor de hoop nog even op blauw... ♡ NOD lijst 16 t/m 23 december 2015 ♡ 16. (1) Teuntje83, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje 17. (7) Nasan, 25 jaar, ronde 5, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 12, 1e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 17, 1e kindje Sythara, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Mirte85, 30 jaar, ronde 19, 1e kindje MMM ElisabethD, 32 jaar, ronde 10(2mk), 2e kindje anbrow1, 36 jaar, ronde 1, 4e kindje 18. (5) Padmee, 28 jaar, ronde 3 (1e na MK), 1e kindje Nodje, bijna 31 jaar, ronde 4, 2de kindje Zeedauw, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje K005, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje samen ( hebben vijf kinderen, samengesteld) Tamara78, 37 jaar, ronde 6, 1e kindje 19. (8) Anouk1989, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Veertje13, 33 jaar, ronde 7 (5e na MA), 2de kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 35, 2de kindje MMM Perdiz, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje minimee, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje Lach, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Mamavand, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje 20. (7) Larissa100, 28 jaar, ronde 2 (na MK), 2e kindje Whuz, - jaar, ronde 3, 2de kindje Starry, 31 jaar, ronde 2, 3de kindje Nightshade, 36 jaar, ronde 16, 4e kindje Laurita13, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Bliksem, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 21. (5) Lorelaiii, - jaar, ronde 5, 2de kindje Miessemuis, 23 jaar, ronde 2, 3de kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, 3e ronde, 2e kindje Veldmuis, 23 jaar, ronde 16, 1e kindje 22. (10) Nextstep, 36 jaar, ronde 10, 1e kindje Mariekje28, 32 jaar, ronde 9, 1e kindje Soort, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje Dogs84, 31 jaar, 19e ronde, 2e kindje Chromie, 29 jaar, 11e ronde, 1ste kindje Jallou, 31 jaar, 4e ronde, 3e kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje TrotseMama1990, 25 jaar, ronde 13, 3e kindje Pioentje, 34 jaar, ronde 3, 1e kindje MamavanHayden, 26 jaar, ronde 31, 2e kind 23. (7) LaDebs, 26 jaar, ronde 3, 2e kindje NienT, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Daan3, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Roos79, 35, ronde 3, 1e kindje MMM Picasso91, 24 jaar, ronde 0, 2e kindje badedas, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje Keef85, ?? Jaar, ronde 1, 2e kindje Datumloos. (2) Lala90, 25 jaar, 5de ronde na MA (11 totaal), 1e kindje Lientjelief , 35 jaar, ronde 5, 2de kindje Buiten de lijst. (1) Mtr1982, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje Totaal: 53 Wachtbankje (20), Zwanger (6), Ongesteld (10), Negatieve Test (7), Twijfel-/Tuurtest (1) MMM (3) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE + (naam) ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Goedenavond dames. Iedereen op roze GEFELICITEERD Dames op rood, balen zeg ik weet hoe het is elke maand weer bah je word er niet goed van maar kop op! Ik zit vandaag ook op 8dpo en voel eigenlijk niks behalve vermoeidheid maja dat ben ik altijd een week voor mn nod, plus......mn pukkeltje op mn kin is er weer dus ik ga er maar weer vanuit dat het WEER game over is die komt namelijk elke maand weer terug.
Nou, mijn lijf is ook een vat vol tegenstrijdigheden. M'n buik zegt dat ik ongesteld ga worden en m'n boobs zeggen dat ik zwanger ben. Pffff, wat irritant! Maar heb besloten dat ik niet meer ga testen en gewoon m'n NOD afwacht.
@Lach: Ik zie op elke test streepjes (ken ze persoonlijk niet, maar dacht idd ook dat de eerste 2 wat teveel naar rechts stonden, de laatste daarentegen lijkt me duidelijk positief) @Dogs: Gefeliciteerd meid! @Pioentje: Welkom! Hopelijk snel op roze! @Anouk: Hoeveel ben je te vroeg ongesteld geworden dan? @MamaVanHayden: Klets gezellig nog even mee hoor! @Lala: Wat fijn meid! Maak er maar goed gebruik van @Water: Spannend zeg! @Miessemuiss: Gefeliciteerd! Ziet er inderdaad al heel duidelijk uit! @Badedas: Waarom zou een wijntje hypocriet zijn? Hoe ver zit je nu in je cyclus? @Gerbera: Mooie test! Proficiat!
Verdorie Dora, ik baal voor je dat je weer een lijst moet door schuiven.. Hoop echt heel hard voor je dat jij volgende keer op pimpelspetterendknalgigaROZE mag!
Wat fijn Lala!! En ook ik heb mijn ei gevonden! We gaan gelijk op... Heb mijn NOD op 30/12 gezet... @ Alle dames op roze: super gefeliciteerd!! @ Alle dames op rood of wachtbankje: houd moed!!
Oeh water, ik heb al gespiekt bij jou. Ziet er veelbelovend uit. Mijn temp is ook gelijk gebleven wordt nu wel spannend... Baarmoeder voelt ook een beetje "beurs"... Soort van spierpijn, anders kan ik het niet omschrijven
Ik op 1 januari. Dan zit ik lekker aan het begin van de lijst een keer en dat is altijd fijner. Kom je niet (ook) bij ons mee kletsen? Fijn dat je je eitje gevonden hebt meid!
Bedankt, lief! Maar jij ook hoor... Jij doet er al heel wat langer over... Nu wou ik eens even vragen naar je onderschrift... Ga je ermee stoppen of hoe moet ik dat interpreteren? Sorry voor de misschien confronterende vraag
Hallo allemaal... ik lees al een paar dagen mee omdat ik zoveel zwangerschap kwaaltjes had. Mijn nod is maandag maar heb gisteren een test gedaan en vandaag en beide geven twee strepen. Wij zijn zwanger van ons eerste kindje. Totaal niet bezig voor een kindje, gebruik geen pil en wist via een app wanneer mijn eisprong kwam alleen de laatste keer onbeschermd sex gehad, ik dacht dat het nog een paar dagen duurde voordat mijn eisprong kwam... Ik ben 33 en woonachtig in het buitenland. Ben zo gelukkig. Geloof het nog niet helemaal maar ik voel me zo zwanger...
Ik spiek ook altijd bij jou! Haha ja gaat goed met jouw kaartje! Spannend hoor! Hier net getest met sensitest weer tuuuuuur test niet eens op de foto te krijgen dus ik vraag me af of wat ik zien wel op zou kunnen lopen. Dus helaas. Lekker tegenstrijdig dus. Verwacht m'n temp morgen zakt. Nog meer testers vandaag?
Dora mijn (geschatte) nod zou eigenlijk 19 dec zijn.. had op 4 dec positieve ovulatietest, dus 5 dec mn ei.. en ben afgelopen maandag (14 dec) al ongesteld geworden, dus 5 dagen te vroeg.. Maar mn ei was pas op cd 25.. ben bang dat ik dus weer onregelmatige cyclus(sen) tegemoet ga..