NOD-lijst 16 t/m 23 december 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lala90, 17 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Larissa100

Larissa100 Actief lid

7 dec 2015
    334
    73
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
  2. Larissa100

Larissa100 Actief lid

7 dec 2015
    334
    73
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hmm mijn gevoel zegt dat t helaas niet raak is. Ga vanmiddag gewoon weer lading ovulatietesten bij de Action halen

3. Pioentje81

21 sep 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel heftig Trotsemama!! Hopelijk snel een positieve test voor jou!

4. Veldmuis

Veldmuis Niet meer actief

Ik zie ook streepjes Water!! Spannendd :)

5. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63

Ik kon je verhaal al wel maar zit nu weer tranen stromen alweer over m'n wangen.. Wat ontzettend heftig!! Des te meer hoop ik dat je snel een posi test in handen! En een gezond kindje natuurlijk. Hele dikke knuffel

6. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63

Haha ik ga mee! Hoezo test verslaafd ;)

7. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Wel? Nu die doorgespoeld is zie ik wel dat ie een haartje duidelijker is.

8. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Oh Jeetje trotsemama wat heftig zeg. Kreeg tranen in mn ogen toen ik het las..

9. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mijn cyclus is duidelijk van slag want sinds gisteren zit in stort vloed van rood :( voorgaande dagen ook wel rood gespot maar afwisselend met bruinverlies en nog wat kleuren in die richting :) heb dus maar m'n ongesteldheid gezet op gisteren en voorgaande dagen was het voorwerk ofzo bah baal hiervan want ik ben altijd ruim een week ongesteld dus in totaal ben ik dan bijna 2 weken bezig met inlegkruisjes en tampons :x wou dat ik zolang vruchtbaar was..

10. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een verhaal Trotsemama! De tranen springen in m'n ogen. Wat moet je sterk zijn om zoiets te verwerken. Wel mooi dat ze in jouw armen gestorven is. Veilig bij mama.
    Mijn dochter is ook geboren met een afwijking. Gelukkig niet zo ernstig (achteraf), maar het is vreselijk om zo'n klein onschuldig mensje aan al die apparaten te zien liggen.

11. TrotseMama1990

TrotseMama1990 Bekend lid

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes xx

Idd water klopt wij zitten al een poosje in de nod groepen he.
    Dankjewel voor je lieve woorden ook xxxxx

12. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    water ik zie ook wat hoor :) spannend!!

13. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Starry wat naar! Hier ook altijd een week. Maar dit is wel heel heftig! Misschien even naar de huisarts?

14. TrotseMama1990

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama

Ja zoiets kun je onmogelijk verwerken.
    Het was 3 november alweer 5 jaar geleden maar het lijkt nog steeds alsof het gister gebeurd is.
    Idd gelukkig is ze wel veilig in mn armen overleden en ze ligt 2 straten achter me op het kerkhof dus gelukkig ook dichtbij me.

Gelukkig maar voor je dochtertje dat ze nog veilig bij je is, want een kind verliezen gun je je ergste vijand niet.
    Idd al die apparaten...zie het nog voor me.
    Vooral de beademing krijg ik niet meer van mn netvlies af dat is echt een rotgezicht.

15. NightShade

NightShade Actief lid

2 apr 2014
    250
    0
    0
    In mijn huisje
    Dank je lief. ff dagje balen en dan vol goede moet weer door
    Ik lijk toch wel iets erg in de verte te zien hopelijk loopt hij mooi op de komende dagen duim voor je😘

16. TrotseMama1990

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama

Ik zie volgens mij heeeel in de verte ook iets.
    Ik ga zooo hard voor je duimen!! Xxxx

17. Larissa100

Larissa100 Actief lid

7 dec 2015
    334
    73
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat een heftig verhaal! De tranen stromen ook bij mij over de wangen. Wat kan het leven soms zo oneerlijk zijn. Wel heel bijzonder dat je haar op de wereld heb mogen zetten en ze in je armen overleden is. Ik hoop zo op een positieve test voor je!

18. NightShade

NightShade Actief lid

2 apr 2014
    250
    0
    0
    In mijn huisje
    Ohh wat erg om te horen trotse mama ik heb er geen worden voor weet ook echt niet wat ik tegen je moet zeggen kippenvel staat op mijn lijf Pfff je bent wel een erg sterke vrouw dat je daar zo open over kan praten. hoop dat het heel snel raak mag zijn hele dikke digi knuf

19. TrotseMama1990

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    #1119 TrotseMama1990, 18 dec 2015
    Laatst bewerkt: 18 dec 2015

Nee snap ik wel, veel mensen hebben dat ze gewoon niet weten wat ze moeten zeggen.
    Wat moet je daar ook op zeggen....er zijn geen woorden voor.
    Wat betreft het erover praten...dit gedeelte kan ik wel vertellen dat heb ik al zovaak moeten doen en dat is natuurlijk een korte versie, inplaats van de werkelijke 17 weken die ik en mn ex maar vooral zij heeft moeten doorstaan.
    Ik kan niet verder in diepe details overgaan want dan is het net alsof ik terug ga ik de tijd en dat is echt zwaar.

Ik hoop het ook, inmiddels ben ik ff bang dat het voor mij en mn huidige partner gewoon niet meer gebeuren maja dat zullen vele denken die al zolang bezig zijn of zelf al veel langer maar ja dat is gewoon een gevoel.
    De onderzoeken in het ziekenhuis waren allemaal perfect en ons zoontje is er natuurlijk ook, dus we kunnen het iig wel haha.

20. TrotseMama1990

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama

Het leven is idd erg oneerlijk.
    Een kind hoort nooit eerder dan de ouders te overlijden natuurlijk.
    En de artsen in het umcg hebben haar in mijn ogen ook echt vern**kt.
    Maar ja wie ben ik om daar wat van te zeggen, in het umcg zeiden ze dat we "gewoon dikke pech" hebben gehad.
    Toen ben ik ook ff goed uit mn sloffen geschoten en hem ff duidelijk gemaakt dag iedereen daar toch maar een nummertje is....maar watnou als het om zij dochter of zoon ging?????? Ik vroeg hem of hij het dan nog steeds dikke pech zou noemen...:x

Maar goed, iig...ik hoop idd ook snel op een positieve test...het enigste verschil is dat ik normaal 4 dagen voor mn nod aal lichtelijk krampen in mn onderbuik krijg en die is nog nergens te bekennen.

Deel Deze Pagina