NOD-lijst 16 t/m 23 december 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lala90, 17 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had gisteren ook flinke ongikramp. Niet zo erg als tijdens de menstruatie zelf, maar heb er wel een paracetamol voor ingenomen. Het was net iets té aanwezig. Vandaag nergens last van, maar zal de stilte voor de storm wel zijn. Gek genoeg nog wel veel afscheiding. Normaal ben ik in dit stadium van m'n cyclus relatief droog. Nou ja, ik zie wel wat er gaat gebeuren.

2. Sythara

Sythara Actief lid

3 jan 2014
    209
    55
    28
    Vrouw
    Stay at home mama en Pedagoog.
    Doorn
    Spannend allemaal zeg. Hier nog afwachtend.
    Ben nog niet ongi geworden.. Maar het klussen is niet geweldig gegaan deze maand dus had eigenlijk verwacht dat het sowieso niet raak zou zijn...
    Vorige maand 15 de ongi geworden.. Dus duurt wel lang nu al was ik toen een week te vroeg.. Ik wacht nu nog even af voor ik een test ga doen..;) durf niet zo goed...

3. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Nou dames...kom net van de WC ik mag ook op die akelige kleur rood :(

Was natuurlijk te verwachten na de negatieve test...maar toch ben ik super verdrietig en zit ik dit met tranen in m'n ogen te typen...maar moet het gewoon even kwijt...ik word er gewoon zo moedeloos van en het voelt zo onrechtvaardig...na alweer 3 jaar proberen en nog steeds niet gelukt om zwanger te raken..voor mijn gevoel is de hele wereld zwanger of net bevallen behalve ik.

En dan weet ik wel en zeg ik tegen mezelf...het kan altijd erger....je kan helemaal niks hebben en zolang bezig zijn...wij hebben al een prachtig meisje...en ben super super wijs met haar.!!..en vraag me wel eens af...waarom kan ik me daar niet bij neerleggen...waarom doet het toch zo zeer en heb dan weer zo' n verdriet als het weer niet gelukt is...waarom krijg ik boze en gemene gedachten bij anderen, waarbij het zomaar lukt? Terwijl ik helemaal geen boos en gemeen mens ben van mezelf...
    pfff nou ja meiden...moest het even kwijt....

4. Veertje13

Veertje13 Actief lid

20 okt 2015
    204
    42
    28
    Enig idee wanneer je je eisprong hebt gehad? Hoeveel dpo ben je?

5. Veertje13

Veertje13 Actief lid

20 okt 2015
    204
    42
    28
    Ahh dikke knuffel!! Je hoeft je vooral niet te excuseren hoor!! Alle reden om verdrietig, teleurgesteld en boos te zijn!! Ik ken het gevoel ookal zitten we vergeleken bij jullie pas in ronde 7. Als het verlangen zo groot is maakt het volgens mij niet meer uit hoe lang je bezig bent. Elke maand is het toch weer een klap in het gezicht..en komt de vraag omhoog WAAROM WAAROM WAAROM!!

6. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Meiden op roze, gefeliciteerd!!!
    Meiden in onzekerheid en op rood, kop op!

Ikzelf ben een beetje in de war.

Had gisteren nog een berichtje geplaatst over mijn twijfel of nou morgen m'n nod is of paspas dinsdag. Omdat mijn menstruatie dus eigenlijk pas 4 dagen later begon en de 1e 4 dagen spotting lijken te zijn.
    De spotting begint altijd op de zelfde dag zeg maar. Nu gisteren 1 drupje bruin verlies en vandaag ietsiepietsie meer, kan makkelijk in inlegkruisje, maar het is licht bruinige slijm. Wat zou dat betekenen? Zeker als m'n nod dus niet morgen maar pas dinsdag is. Anders heb ik telkens een veel te lange menstruatie. Laatste x dan 10 dagen incl de startdag van de spotting.

Help me out please!

7. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach jee, dikke knuffel voor jou. Je gevoelens zijn heel begrijpelijk en je hebt het volste recht je zo te voelen. En ik weet dat het verlangen naar een 2e kindje net zo groot kan zijn als naar een 1e. Ik kan me voorstellen dat het heel onrechtvaardig voelt dat het bij jou niet lukt en anderen wel. Ik hoop heel erg dat je volgende keer een positieve test in handen krijgt.
    Liefs

8. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Hier bij het afvegen steeds meer lichtbruin. Gisteren leek het nog roze. Ongesteld is het nog niet echt te noemen en ben ook 5 dagen te vroeg.

Heb nog ienimini sprankeltje hoop maar durf niet meer te testen. Enige verschil met 'normaal' is dat mijn borsten meer zeer gaan doen, normaal wordt dat een dag voordat ik ongesteld word duidelijk minder. Nu doen ze zeer aan de binnenkant en jeuken ze :( Herkenbaar voor iemand??

9. jallou

jallou Actief lid

15 feb 2014
    234
    0
    16
    Marijke dikke knuffel van mij!

Balen
    Doe rustig aan, hoe moeilijk het ook is.
    Hopelijk is het volgende maand raak!

10. Mariekje28

Mariekje28 Actief lid

7 feb 2012
    253
    51
    28
    TrotseMama1990 en MissMarijke dikke knuffel voor jullie...hopelijk is t voor jullie snel raak....

Ik ben beetje grieperig vandaag, zere keel en heb t koud. Blaasontsteking is ook nog niet helemaal weg, en de krampjes onderin mn lies ook niet. Mijn buik en borsten lijken wat opgezet, maar hoe dichter ik bij mn NOD kom hoe meer twijfels ik altijd krijg over wat ik voel in mijn lijf.....hoop dat ik t nog even vol hou niet alvast te testen..

11. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Natuurlijk mag je dat vragen Dora!

Na de vorige ronde ongi te zijn geworden was ik t echt helemaal zat! Elke maand toch de hoop, maar steeds weer die dikke vette teleurstelling! Dus vandaar dat ik (dacht) dan stoppen we er maar mee, en dat wil ik nog steeds wel, misschien als we het wat meer los laten dat t dan ooit wel gebeurt, maar helaas voel ik mijn ei elke maand zo goed en voel ik gelijk weer van alles... ik denk dat ik het nooit echt naast me neer ga kunnen leggen, maar doe wel mijn best om reëel te blijven, en proberen te accepteren dat het misschien wel nooit lukt...

12. TrotseMama1990

TrotseMama1990 Bekend lid

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama

Aahh lieve schat ff een hele hele dikke knuffel van mij.
    Die teleurstelling elke keer doet ook hartstikke zeer.
    Elke maand als het bij mij weer doorbreekt ben ik ook erg boos en teleurgesteld en verdrietig tegelijk.
    En daar heb je alle reden voor en zeker als je er al 3 jaar mee bezig bent en het zo graag wilt.
    En dan maakt het niks uit of je al een kind hebt of niet, dat neemt de teleurstelling echt niet weg.

kop op meid laat je ff lekker gaan, laat die tranen stromen maar geef de moed niet op!! Hoe K*T die teleurstellingen ook zijn, de aanhouder wint!
    Dikke knuffel

13. TrotseMama1990

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama

Dankjewel, wat lief van je!
    Dikke knuffie terug :D, dat hopen wij idd ook ik moet nog ff 4 dagen geduld hebben maar heb toch geen hoop zoals elke maand dus ik hou mn hart vast.

Ik begrijp je hoor wat je symptomen betreft, je lichaam kan je goed voor de gek houden.
    Na 11 rondes ben ik gestopt elke maand maar op alles te gaan letten ik maakte mezelf helemaal gek.
    Ik denk nu bij mezelf "of ik word WEER ongesteld, of ik ben zwanger" we zien het wel.
    Ook testen voor de NOD heb ik 11 rondes gedaan en ook daar ben ik mee gestopt ik heb ernu geen moeite meer mee om te wachten tot mn NOD maar de nieuwschierigheid en het aftellen blijft natuurlijk haha.

nog ff volhouden en beterschap met je griep.
    knufffff

14. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Hey lieve meiden...bedankt voor jullie lieve reacties en knuffels.
    Zal proberen de moed der maar in te houden!! Straks eerst maar even een borreltje, dat heb ik de afgelopen weken wat laten staan.Kan nu wel weer even. :)

15. TrotseMama1990

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama

Nou dan zou ik nu extra van dit borreltje genieten, ondanks de teleurstelling.
    Dan heb je die nu wel ff verdiend.

16. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
  17. TrotseMama1990

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama

Huh, ik zie een witte streep?? Ik zie wel een streep iig.

18. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Ehh.. heb je die andere nog? Ik zou er nog een doen. Deze is gewoon niet goed doorgelopen, maar ik zie achter de vlek toch écht een streep en ben geen goede tuurder...

19. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Precies! en die had nou roze moeten zijn..

20. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Deze test was na een half uur nog roze dus dacht ik spoel hm door met een druppeltje kraan water. Nu is dit het resultaat na een kwartier.

De ander wilde ik bewaren voor morgen als m'n temp nog steeds 37.0 zou zijn. Maar denk dat het niet meer nodig is.

Deel Deze Pagina