Oh wat een rot nieuws Lala90 snap dat je boos bent op alles en iedereen, is niet niks om dat te horen te krijgen. Gelukkig mag je wel snel voor verder onderzoek....Hele dikke knuffel voor jou
Lieve allemaal, Al vollopen geklets hier! Ik sluit me ook graag aan als dat mag.. Wil iemand me in de lijst zetten? Even voorstellen: ik ben Naomi, en ik heb een kleine dondersteen van 15 maanden. We willen graag een tweede. Dacht dat het vorige maand raak was maar ineens ongi geworden 5 dagen te vroeg.. Hele rare ongi dus weet niet goed of t nou wel of gi was.. Anyway verwacht dat mijn nodig 17 Dec (mijn verjaardag ) is. Dus hopelijk een mooi kado!!! Sythara, 26 jaar, ronde 1, 2de kindje
Veel sterkte lala! Als ik goed meegelezen heb, had je vorige maand wel even positieve testen? Ik vind dat al een goed teken, je hebt effectief een eisprong en het kan bevrucht worden. Nu nog voor een goeie innesteling zorgen. Hopelijk zit je bij goeie artsen en ben je snel geholpen! Een vraagje aan iedereen: drinken jullie wel eens een glaasje alcohol in de periode voor jullie eisprong? Ik drink af en toe wel eens graag een glaasje rode wijn... Maar voel me er altijd dubbel bij. Laatste 2 maand dus nt meer gedronken, maar het kan toch smaken he Na m'n eisprong drink ik sowieso nt meer. Grtjs
Jeetje Lala, dat is geen nieuws waar je op zit te wachten. Ik moest even op Google zoeken wat PCOS is.. Ik hoop dat de artsen je goed verder kunnen helpen. Voor nu wens ik je veel sterkte met het verwerken van dit nieuws..
Oef lala wat een naar nieuws. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Hopelijk word je goed geholpen Door de artsen. Hele dikke digitale knuffel @lorelaii ik drink eigenlijk liever niet. Mag toch niet met de zwangerschap dus laat het nu ook maar
Jeetje lala wat een kl*te nieuws.. sterkte meid.. kan me voorstellen dat je echt ff pissed off bent. Neem ff je tijd om t een plekkie te geven. lorelaii: voor mijn eisprong of tijdens menstruatie drink ik gewoon een wijntje hoor! Zuip mezelf niet lam maar als ik een keer trek heb in een wijntje ontzeg ik t mezelf niet. Van eisprong tot NOD drink ik niet meer.
Ik drink sowieso eigenlijk nooit, heel af en toe eens n safari of smirnoff ice. Nu ik bezig ben zwanger te worden en dat is vanaf april heb ik misschien 3x iets gedronken en dan alleen in de periode dat ik ongesteld ben Heb mijn vriend gevraagd minder te roken en bier te drinken en hij is helemaal gestopt met roken. Vind ik echt SUPER knap van m en ben echt heel trots dat t m gelukt is. Denk dat je moet doen waar je je prettig bij voelt en dat kan voor iedereen anders zijn....
Wat een vervelend nieuws lala Net wat Mariekje zegt wel fijn dat je zo snel daarna weer terug kunt. Ben je in ieder geval uit de onzekerheid. Toch hoop ik voor je dat je deze ronde gewoon een positieve test in je handen mag hebben. Alles is nog mogelijk! Ikzelf ben morgen aan de beurt voor een foto van mijn baarmoeder. Ben best bang. Maar ja kan helaas niet anders dan afwachten. Gelukkig heb ik daarna wel meteen een afspraak met de gyn. Hoop maar dat ik kan slapen vanavond.
Weet niet precies waarom je een foto moet laten maken maar heel veel succes, zou het ook eng vinden hoor. Wanneer krijg je daar de uitslag van? Ik duim voor je....
@Puppy: Alvast succes gewenst! @Lala: Pff zeg wat een slecht nieuws opeens! Maar hopelijk kunnen ze jullie snel verder helpen nu dit duidelijk is! Dikke knuffel! Wat drinken betreft, ik drink ook nooit. Mijn vriend probeert ook wat minder te drinken, maar kan het niet echt laten
Hey Mariekje, dat is om te kijken hoe het er van binnen uitziet en om hopelijk eea uit te sluiten. Volgens mij hoort dat standaard bij alle onderzoeken wanneer je doorverwezen wordt naar de gyn als het na een jaar proberen nog niet lukt. Gelukkig hebben we aansluitend een gesprek met de gyn. en krijgen we de uitslag. Ben benieuwd!
Succes Puppy28, ik hoop dat er niets bijzonders uit komt en alles gewoon goed is. Ik drink eigenlijk ook bijna nooit, soms een wijntje als ik daar trek in heb, maar gebeurt niet vaak. Nu wij het ook gaan proberen, zal ik er ook zeker rekening mee houden dat ik na mijn eisprong niet drink.
Hoi meiden, Ik wil graag mee doen Vandaag helaas nieuwe cyclus begonnen.. Wil iemand mij op de lijst zetten? Thanks! Soort, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje, nod op 22 december. Heb al paar keer vroege miskraam gehad en ga binnenkort voor tweede gesprek naar huisarts.
Hallo dames Mag ik erbij op de lijst Nightshade, 36 jaar, ronde 16, 4 de kindje. Nod 20 dec. Heel veel s6 deze ronde op naar een mooie roze lijst 😘
@puppy28 jij ook succes laat je ons weten wat eruit.komt. spannend allemaal. Wel fijn dat alles gecontroleerd word. Hopelijk krijg je meer duidelijkheid. Dikke digitale kjuffen! @Nieuwe meiden: welkom!! Ps. Kan iemand de lijst bijwerken? Lukt me niet op de telefoon ><
♡ NOD lijst 16 t/m 23 december 2015 ♡ 16. (0) 17. (3) Dora26, 27 jaar, ronde 12, 1e kindje Beeb1987, 28 jaar, 17e ronde, 1e kindje Sythara, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje 18. (3) Nodje, bijna 31 jaar, ronde 4, 2de kindje Zeedauw, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje K005, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje samen ( hebben vijf kinderen, samengesteld) 19. (5) Veertje13, 33 jaar, ronde 7 (5e na MA), 2de kindje Daan3, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 35, 2de kindje Perdiz, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje 20. (5) Lientjelief , 35 jaar, ronde 5, 2de kindje Whuz, - jaar, ronde 3, 2de kindje Starry, 31 jaar, ronde 2, 3de kindje Roos79, 35, ronde 3, 1e kindje Nightshade, 36 jaar, ronde 16, 4e kindje 21. (4) Lala90, 25 jaar, ronde 5 (na MA), 1e kindje Lorelaiii, - jaar, ronde 5, 2de kindje Miessemuis, 23 jaar, ronde 2, 3de kindje Brabomama, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje 22. (5) minimee, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje, Mariekje28, 32 jaar, ronde 9, 1e kindje Mtr1982, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje Soort, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje Dogs84, 31 jaar, 19e ronde, 2e kindje 23. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 25 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE + (naam) ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Heb de lijst even bijgewerkt, ik hoop dat ik niemand ben vergeten. @Lala, wat een vreselijk nieuws, heel veel sterkte bij de verwerking ervan!! Dikke knuffel! @puppy28, ik hoop dat er inderdaad e.e.a. kan worden uitgesloten en dat het meevalt! Houd je ons op de hoogte? @zwanger het jaar uit: ik zeg GOED IDEE, ik doe mee!
Hallo, Ik kom me hier ook melden. Leenislief, 34 jaar, 3e ronde, 2e kindje Heb getwijfeld om me weer aan te melden voor een nod-lijst, omdat ik er daardoor veel mee bezig ben, maar vind het te gezellig om het niet te doen