Ja duidelijk hoor, van harte mooi begin van de zondag! Hoop dat er straks nog meer volgen.. Wil/kan iemand de lijst bijwerken? Het lukt me niet zo goed
Wat lief van je, dankjewel.....je verhaal geeft nog n klein beetje moed, maar eigenlijk wel tegen beter weten in....afwachten maar.... Knap dat jij je hebt kunnen beheersen. Heb gister bij action nog een paar nieuwe testen gekocht, maar me voorgenomen niet te testen voor dinsdag, of eigenlijk woensdag....vind t nu al lastig om niet naar de wc te gaan om toch te testen Soort en Mtr1982 voorzichtig gefeliciteerd..... Balen leinrob
Dank jullie wel meiden! Hopelijk lopen ze mooi . Soort jij ook gefeliciteerd! Wat ontzettend balen leinrob
Spannend Marieke! Ik wilde vanochtend alweer bijna testen. Toch maar niet. Kon mij weer net beheersen. Mrt1982 gefeliciteerd! Super
Nee. Ik had dus donderdag een digitale test met indicatie gegaan en gaf aan niet zwanger. Verder niet meer getest. Ook geen testen in huis. De vorige keer was die digitale bij mij positief toen ik een mini streepje op een normale test had. Vandaag precies 2 weken geleden had ik positieve ovulatietest. Mijn nod stond op gisteren maar dat was dag 28 van de cyclus. Ik zit altijd tussen 28-30 dagen. Ik had gisteren avond veel kramp dus had nu mijn ongesteldheid verwacht. Ik weet vrij zeker dat die vandaag gaat doorbreken.
Vandaag 2 dagen voor de nod.... Voel nog steeds geen gekke dingen verder behalve nog steeds mn tepels. Pfff wachten is echt slopend maar ik heb met mezelf afgesproken niet meer voor mn nod te testen dus ik probeer het ook vol te houden
Haha dat had ik de eerste 10 maanden ook hoor maar zit nu in ronde 13 en durf er gewoon niet meer op te hopen en durf gewoon niet meer te testen. Vandaar dat ik het wel vol kan houden. Omdat k gewoon bang ben voor de 13e teleurstelling
Ik vrees dat het voor mij klaar is. Temp is wat gedaald een borsten zijn minder gevoelig. Denk dat ik vanavond of morgen m'n menstruatie mag verwachten. Ach ja, dan maar aan de wijn met kerst 😁