Logisch meid zoiets neemt ook veel energie, al het geregel en het verdriet samen. Maar ik ben erg blij voor je dat je ondanks je verdriet ook weer een lichtpuntje in je leven hebt. Iig heel veel sterkte de komende tijd en probeer ondanks dat wel lekker te genieten nu. Ik ben erg blij voor je.
♡ NOD lijst 16 t/m 23 december 2015 ♡ 16. (1) Teuntje83, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje 17. (7) Nasan, 25 jaar, ronde 5, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 12, 1e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 17, 1e kindje Sythara, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Mirte85, 30 jaar, ronde 19, 1e kindje MMM ElisabethD, 32 jaar, ronde 10(2mk), 2e kindje anbrow1, 36 jaar, ronde 1, 4e kindje 18. (5) Padmee, 28 jaar, ronde 3 (1e na MK), 1e kindje Nodje, bijna 31 jaar, ronde 4, 2de kindje Zeedauw, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje K005, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje samen ( hebben vijf kinderen, samengesteld) Tamara78, 37 jaar, ronde 6, 1e kindje 19. (8) Anouk1989, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Veertje13, 33 jaar, ronde 7 (5e na MA), 2de kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 35, 2de kindje MMM Perdiz, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje minimee, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje Lach, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Mamavand, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje 20. (7) Larissa100, 28 jaar, ronde 2 (na MK), 2e kindje Whuz, - jaar, ronde 3, 2de kindje Starry, 31 jaar, ronde 2, 3de kindje Nightshade, 36 jaar, ronde 16, 4e kindje Laurita13, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Bliksem, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 21. (6) Patricia28, 33 jaar, ronde 1, 1e kindje Lorelaiii, - jaar, ronde 5, 2de kindje Miessemuis, 23 jaar, ronde 2, 3de kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, 3e ronde, 2e kindje Veldmuis, 23 jaar, ronde 16, 1e kindje 22. (10) Nextstep, 36 jaar, ronde 10, 1e kindje Mariekje28, 32 jaar, ronde 9, 1e kindje Soort, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje Dogs84, 31 jaar, 19e ronde, 2e kindje Chromie, 29 jaar, 11e ronde, 1ste kindje Jallou, 31 jaar, 4e ronde, 3e kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje TrotseMama1990, 25 jaar, ronde 13, 3e kindje Pioentje, 34 jaar, ronde 3, 1e kindje MamavanHayden, 26 jaar, ronde 31, 2e kind 23. (7) LaDebs, 26 jaar, ronde 3, 2e kindje NienT, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Daan3, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Roos79, 35, ronde 3, 1e kindje MMM Picasso91, 24 jaar, ronde 0, 2e kindje badedas, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje Keef85, ?? Jaar, ronde 1, 2e kindje Datumloos. (2) Lala90, 25 jaar, 5de ronde na MA (11 totaal), 1e kindje Lientjelief , 35 jaar, ronde 5, 2de kindje Buiten de lijst. (1) Mtr1982, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje Totaal: 54 Wachtbankje (10), Zwanger (13), Ongesteld (17), Negatieve Test (6), Twijfel-/Tuurtest (0) MMM (3) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE + (naam) ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Badedas, gefeliciteerd met deze mooie test! Hopelijk krijg je een zorgeloze zwangerschap met 1 of twee (😍....) gezonde kleintjes. Heb je verhaal gelezen en vond het heel heftig. Mijn vader leeft ook niet meer en ik kan me een beetje in je verplaatsen. Gelukkig heb je veel aan je vriend. Geniet er van meis!
lieve meiden, ik heb de lijst aangepast, incl de aantallen... Als er iets niet klopt, laat het dan even weten xx
Dank je wel allemaal! Vervelend om te horen Laurita.. Ik duim voor je trotsemama!! Heel veel kracht alleen die nog mogen testen!! En heel erg bedankt voor jullie steun voor elkaar.
Ik lees stiekem nog mee hier. Gefeliciteerd meiden die op roze staan! Hoop op een goede zwangerschap voor jullie allemaal. Degene die op rood staan..balen Probeer te genieten van de feestdagen. Neem anders een wijntje extra (doe ik ook )
Ik heb toch ff een vraag aan de zwangere dames onder ons. Zijn jullie bekend met een licht brandend gevoel onderin je buik?
Gefeliciteerd Soort, Badedas en Roos!! Oh echt n tweeling Badedas? Ik vind t ook heel leuk maar niet voir ons hoor. Zou natuurlijk blij met zwangerschap zijn enzo maar als ik heel eerlijk ben lijkt t me super zwaar. Kijk sowieso nu wel btje op tegen eerste tijd met zo'n kleintje (naast dat ik er enorm naar verlang). Ml heeft toen Borre acht weken was ineens epileptische aanvallen gekregen en is nu aan zware medicijnen. Ik was tijdens eerste maand echt n wrak (borstvoedingsproblemen voornamelijk) en toen deed hij heel veel. Nu kan hij snachts niets, wordt duizelig als ie uit bed gaat, en moet sowieso rustiger doen dus moet ik meer zelf én we hebben nu natuurlijk ook al een dreumes rondlopen..
Ik heb geen last van brandend gevoel in buik. Enige symptomen die ik heb zijn zere en stevige borsten, zware verdoofde benen, slechter slapen en borrelend gevoel in buik (denk darmen) en heb het erg warm..
brandend gevoel...hmm Wel had ik vorige week iets wat op een blaasontsteking leek. Maar dat is nu weer zo goed als weg. Heb geen last van brandend gevoel geloof ik. Ik heb gewoon al een beetje een gevoel ook alsof er iets zit ofzo. Vanochtend wel moeten zweten in bed. Ook een beetje hoofdpijn af en toe. Voel me zon zeur met het opsommen van deze kwaaltjes haha Tja een tweeling, heb dat altijd geroepen. Natuurlijk moet je gewoon gezegend zijn als alles nog meer eens gewoon lukt en je uiteindelijk een gezond kindje op de wereld mag zetten zonder strubbelingen, borstvoeding problemen, slaap tekort. Ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik nu moet. Morgen de HA bellen misschien? Ik zal zo eens op de rest van de pagina kijken.
Ik zie weer allemaal nieuwe meiden op roze, gefeliciteerd! Meiden op rood, balen! Hopenlijk in 2016 meer geluk!
Bedankt voor jullie antwoorden dames. Dan ben ik bang dat het voor mij weer einde oefening is want dat brandende gevoel heb ik vaker voor mn nod. Plus die pukkel op mn kin zoals elke maand (ook niet bekend mee dames??) Haha Het enige wat ik nog niet eerder heb gehad is last van mn tepels en dat heb ik nu dus wel al 2 dagen. Ik merkte het ineens met inzepen onder de douche auw auw. Alleen als ik er overheen wrijf voel ik het. Plus de goede stoelgang (wat normaal voor mn nod echt moeilijk gaat)
Morgen. 9:00. Ik sta voor de Kruidvat om testen in te slaan😂 kan toch niet meer wachten. NOD is a.s. woensdag op de verjaardag van m'n man. Heb gewoon het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn: ben rusteloos maar wel moe, zo nu en dan wat kramp maar verder niets bijzonders. Het is een bepaald gevoel die mij zegt dat het wel eens positief zou kunnen zijn😅
Als dat gevoel zo sterk is zou ik ook niet meer kunnen wachten met testen haha. Ik denk juist weer dat ik teleurgesteld ga worden (dinsdag nod) dus ik wacht gewoon af
Voor de meiden die positief hebben getest gefeliciteerd. @trotsemama heb ook een kind verloren op wat oudere leeftijd. Indd heel moeilijk. Bijna testen. Ben benieuwd maar voel toch menstruatiepijn nu dus even wachten dan maar?