NOD-lijst 16 t/m 23 december 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lala90, 17 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TrotseMama1990

TrotseMama1990 Bekend lid

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Wat erg motheroftwo ... idd heel moeilijk en je komt er ook nooit meer overheen.
    Gelukkig zitten ze voor altijd in ons hart.

Ik voel ook hele lichte kramp onderin mn buik maar het voelt net alsof het heel licht brand.
    We zullen er snel achterkomen, wanneer kan jij testen?

2. motheroftwo

18 dec 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woensdag kan ik dus testen maar ben echt heel ongeduldig. Met mijn twee andere zwangerschappen had ik innesteling bloeding op nod. Dat was wel gelijk een teken voor mij..nu gewoon geduldig afwachten. Probeer er niet aan te denken.

3. Mariekje28

Mariekje28 Actief lid

7 feb 2012
    253
    51
    28
    Dat heb ik ook al n paar dagen. Volgens huisarts was t geen blaasontsteking, en volgens de test van gister ben k niet zwanger....dinsdag mijn NOD... afwachten maar...

4. TrotseMama1990

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    #1324 TrotseMama1990, 20 dec 2015
    Laatst bewerkt: 20 dec 2015
    Motheroftwo oké dan word het nog even spannend dus.
    Ik heb alleen bij mn zoontje de innesteling gevoeld dat was een hele pijnlijke steek onderin mn buik wat ongeveer 1 a 2 minuten duurde.
    Innestelingsbloeding heb ik nog nooit gehad.
    Maar idd afleiding zoeken is wel handig om de dagen door te komen hihi.

Mariekje28 Vervelend he, meestal is dat een voorteken van mijn menstruatie dus ik heb geen goede hoop.
    Maar dit keer word dat gevoel niet elke dag erger en normaal wel.
    Ik heb nog nooit last van mijn tepels gehad en ook dat heb ik nu.
    Blaasontsteking voel ik altijd alleen met plassen dat is dan erg pijnlijk dus dat is het bij mij zeker niet.
    Maar goed er zit niks anders op dan afwachten, wel leuk dat we samen mogen testen :D ( maar geef de moed niet op ook al heb je een negatieve test. ...geen bloed geeft moed ;))

5. Mariekje28

Mariekje28 Actief lid

7 feb 2012
    253
    51
    28
    Denk dat ik idd tegen beter weten in moed probeer te houden, maar heb eigenlijk geen hoop. We moeten nog ff volhouden en dan kunnen we idd "samen" testen....

6. TrotseMama1990

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Pff weet echt hoe rot dat voelt hoor....
    Telkens die negatieve testen voor de nod en dan alsnog ongesteld worden grrrr.
    Dat is dus precies de reden dat ik niet meer test voor mn nod.
    Maar het is elke maand opnieuw moeilijk om dat vol te houden (al heb ik dat niet meer zo erg nu in de 13e ronde.
    Ik ga maar weer van het slechtste uit bah....

Als jij 3 dagen voor je nod getest hebt kan het nog alle kanten op he vanwege te weinig hcg enz.
    Ik ga zooooooo hard voor je duimen, en voor mezelf ook
    natuurlijk :p

Ik weet nog dat ik bij mn zoontje ook het gevoel had dat ik ongesteld moest worden maar ik weet niet meer hoe dat precies voelde en hoeveel dagen voor mn nod......

We zullen het zien. ...

7. lach

lach Actief lid

6 dec 2015
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze dag ben ik nog doorgekomen zonder rood maar krampjes en puisten zijn flink aanwezig. Morgen komt het wel. Dat kan niet anders. Is nu 15e dag na zelfinseminstie. En 14 dagen na positieve ovulatietest. Morgen dus ongesteldheid klopt wel.

8. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Badedas. Als je zwanger bent, moet je een afspraak maken met de verloskundige. Die kun je dus morgen het beste bellen. Een afspraak maken met de huisarts is niet nodig. Die kun je wel bellen om door te geven dat je zwanger bent, maar je hoeft daar als het goed is verder geen afspraak mee te maken. Zo ging het in ieder geval met mijn vorige zwangerschap. Over het algemeen ga je rond 8 weken voor het eerst naar de verloskundige.

9. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas, ik mag op rood. Net ongesteld geworden.
    Ik vind het erg jammer, maar ik moet zeggen dat ik me er redelijk overheen kan zetten. Ik ga nu natuurlijk ook pas naar ronde 4. Ik ga er wel elke ronde nuchterder instaan merk ik. Elke keer blijken "kwaaltjes" tussen m'n oren te zitten dus daar ga ik steeds minder op letten. Hopelijk kan ik volgende ronde ook de testdrang goed weerstaan en gewoon m'n nod afwachten.

Ik wil de meiden op roze heel veel succes en een fijne, gezonde zwangerschap wensen. Geniet er van!

Dames op rood, hopelijk volgende keer ook een positieve test!

Ladies op het wachtbankje: toi toi toi!!!

10. Soort

Soort Actief lid

1 nov 2015
    496
    45
    28
    Noo Leenislief:(

Dat is zo niet leuk, had graag samen met je op roze gegaan deze nod lijst.. Hopelijk is 2016 jouw jaar!!

11. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Soort, dat was wel tof geweest :)
    Nou ja, het is niet anders helaas. Heel veel geluk met je zwangerschap!

12. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Hoi allemaal, ik ben weer terug van een heerlijk weekend op de kerstmarkt in Duitsland en zie allemaal nieuwe meiden op roze: gefeliciteerd!!!
    Meiden op rood: wat balen, hopelijk meer geluk in de volgende ronde!

Hier nu 11dpo, ik vind t super spannend. Heb net met m'n stomme hoofd een testje geprobeerd. Ik dacht misschien ben ik ook zo'n uitzonderingsgeval die 11dpo met avondurine licht positief test, maar natuurlijk niet :p
    Zegt niks toch, op 11dpo negatief testen?
    Ik voel echt van alles, zelfs als ik er helemaal niet mee bezig ben.. Hoop niet dat het normale symptomen zijn, want dan loop je hier iedere maand tussen eisprong en menstruatie mee..

13. TrotseMama1990

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Aahh nee leenislief wat jammer! ! :(
    Had het je zo gegund.

Hier merk ik de buikkrampjes op als ik rustig zit of lig.
    Als ik in beweging ben geen ik er geen last van.
    Ik heb tot nu toe ook helemaal geen last van afscheiding ofzo. ...??
    M'n tepels doen nog steeds zeer als ik eraan zit maar ondanks hele tijd het gevoel te hebben dat ik ongesteld moet worden (echt heel licht maar) voel ik me eigenlijk kiplekker....

WAS HET MAAR DINSDAG!!!! :p

14. tamara78

tamara78 Actief lid

12 jul 2015
    117
    75
    28
    NULL
    NULL
    Hier een druk weekend gehad, nu even snel reageren.

Hartelijk bedankt voor de felicitaties.
    Veertje, ElisabethD, Soort, Roos79, Badedas: proficiat!!

Ik voel me goed, alleen een gespannen buik met steekjes.
    Deze week even de gyn bellen voor mijn eerste echo, ik denk eerste week januari,
    dan ben ik 6 à 7 weken. Hier in België is dat normaal.

En hopelijk komen nog veel meiden op roze te staan!!

15. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Oh al weer drie dames zwanger erbij wat goed! Dames gefeliciteerd!
    Hier gister ff down en vanochtend zoals verwacht ongesteld geworden. Nu weer optimistisch door naar de volgende ronde!
    Ladies succes allemaal!

16. TrotseMama1990

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Ook voor jou erg jammer water27 ik had het jou ook zo gegunt net als alle andere dames (incl mezelf natuurlijk).
    Gelukkig denk je wel positief en dat is een goede instelling.
    Xxx

17. Sythara

Sythara Actief lid

3 jan 2014
    209
    55
    28
    Vrouw
    Stay at home mama en Pedagoog.
    Doorn
    Lieve dames. Ik.mag op PAARS hoor.
    Ik wacht nog steeds geduldig...
    Pfff spannend.
    Wilde alle zwangere feliciteren! En de dames op.rood volgende ronde hebben jullie vast geluk!!
    Ik ben niet heel erg bekend meer met alle termen enzo...
    Dus soms is het wat lastig volgen ;)
    Maar probeer zeker mee te lezen!

Ik heb zo een onregelmatige siclus dat ik gewoon niet weet Waneer ik de eisprong heb gehad..
    Maar vorige maand de 14de ongi en het is nu al de 20ste.. Voor mijn gevoel ben ik overtijd...
    Maar wacht toch nog maar.. Wil de teleurstelling niet.
    Ik was altijd regelmatig met 30 dagen siclus. Maar vorige maand was ik.dus ineens bijna een weken te vroeg (verwachte het de 19de en kwam de 14 in de avond) dus geschatte NOD was de 17de. .. Maar ja wie weet ><

18. TrotseMama1990

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama

Hoi hoi

Welkom in deze gezelige groep :D

Het vervelende wat cyclussen betreft is dat ze zo kunnen verschillen.
    2 maande gelede was ik 2 dagen over tijd en vorige maand werd ik 3 dagen te vroeg ongesteld terwijl ik voorheen altijd netjes een cyclus van 28 dagen had (stipt op tijd).
    Sinds ik in januari dit jaar gestopt ben met de pil verschilt het vaak.

Als je altijd een cyclus van 30 dagen had zou ik daar nu ook gewoon vanuit gaan, en als je twijfelt kan je ook altijd een test doen.

Wat je ook besluit. .. suc6 :D en gezellig Dat je komt mee kletsen

19. Badedas

Badedas Actief lid

11 jun 2015
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slecht geslapen zeg..zzz kan nogal lekker zitten malen snachts. Had hier een hulpmiddel bij. Rescue spray.
    Dat maakt rusteloze dames wat rustiger. Alleen volgens mij is dat puur alcohol, lijkt me niet verstandig.
    Heb vanmiddag een wortelkanaalbehandeling gepland staan. Zucht..

Dames die vandaag gaan testen, Mariekje, trotse mama? Veel succes!

20. Mariekje28

Mariekje28 Actief lid

7 feb 2012
    253
    51
    28
    Badedas ik zou in principe morgen pas hoeven testen maar heb nu al zoveel buikkrampen dat ik denk gewoon ongesteld te worden....maar ik wacht het af.....

Deel Deze Pagina