Ik test totaal niet uit angst, maar ik geniet gewoon van positieve testen, en leuk te zien als ze oplopen. Maar de test van vanmorgen kan niet meer donkerder, dus testen heeft vanaf nu geen zin meer haha! Donderdag komt de consulente van Moeders voor Moeders, dus dan zal ik nog 1 keer een positieve test zien deze zwangerschap 😃 Ik voel me echt op en top zwanger! Vooral die vermoeidheid is pittig met een bijna twee jarige.
Gefeliciteerd Ja als ik weet dat ik een positieve test krijg vind ik het ook leuk om te zien haha. Maar goed ik heb al 12 maanden lang geen positieve test in mn handen gehad alleen maar negatieve dus vandaar mn angst om te testen. ...
Ook ik vandaag twee dagen voor nod getest. Negatief gewoon. Ook geen bloed maar wel menstruatie pijn. Maybe word het dan toch rood..
Aargh wat jammer motheroftwo Maar geen bloed geeft moed he.... Misschien nog te weinig hcg dus het kan nog alle kanten op... Ik ga heel hard voor je duimen
Ik hoop het thanks. Hoop het ook voor jou natuurlijk. We zullen het snel weten. Jij moet morgen testen toch?
Geen natte afscheiding gewoon klein beetje witte afscheiding. I think the red is coming maar we zullen het snel weten.
Thanks xx Nou ja..moet niet haha maar morgen is idd mn nod. Ik denk dat ik dan toch niet durf te testen. En het moet ook kunnen. Ik moet stiekem testen want als ik wel zwanger ben leg ik de test als cadeau onder de kerstboom voor mn vriend hihi. En hij draait nu nachtdiensten dus overdag is hij thuis. Maar goed ik moet het eerst zelf durven
Dank je wel! Ik ga ook duimen voor mezelf en alle andere rode dames... Roze dames: gefeliciteerd! Wachtende dames: spannend, hoop dat jullie snel roze worden!!
@Sythara: Ik heb ook fibro... Daardoor mag je je dromen niet uitstellen hoor! Jij zal zelf ook wel het beste aanvoelen wat kan en wat niet! @Nasan: Mooie test meid! Hopelijk kan je snel gaan genieten zonder al teveel kwaaltjes! Toch nog veel dames in spanning hier, ik duim voor jullie! Ik vind het trouwens ook weer heel fijn te zien dat er weer heel wat dames zwanger zijn die al lange tijd bezig waren! Het is jullie gegund meiden! Ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap en bevalling toe!
Hallo dames Ik mag helaas op rood Begin van de middag negatief getest omowit dus En net bruin met Slijm bij het afvegen. Het kan natuurlijk nog alle kanten op. Maar bij mezelf geloof ik er niet in. Bij de vorige zwangerschappen ook niet. Ik zal mezelf alvast aanmelden bij de volgende NoD lijst Veel succes allemaal!!!
Knuffel voor jou.... Ik had ook wederom een witte test, nog geen rood of bruin bij afvegen, maar wel veel witte afscheiding en mijn baarmoeder staat heel laag....ik heb geen hoop meer voor deze ronde
Dank jullie wel meiden! Stiekum hoop ik toch dat het raak is. Heb tot nu toe maar 1keer bruin gehad. Ik hoop dat het niet doorzet. Spannend voor de dames die nog moeten testen! Ik duim Voor jullie!!!
Helaas, ik ga net naar de wc en ik heb bruin bloedverlies. Het is nog niet veel en met afvegen ook niets, en meestal begin ik wel met rood bloedverlies, maar denk niet dat het een goed teken is. Ben nu 12 dpo, dan is m'n LF dus ook korter dan ik had verwacht en dan gemiddeld. Even afwachten of het door breekt.. Is je LF altijd iedere maand hetzelfde? Ik weet dat je cyclus kan veranderen door je eisprong die eerder of later komt, maar je LF blijft gelijk toch?
Hoihoi, ff snel bijgelezen. Sorry niet heel veel onthouden.. Hier buikpijn en tja, geen bloed geeft moed maar zo werkt t bij mij niet geloof ik.. Voel gewoon dat ik ongesteld word. Nja, hopelijk weet ik me morgen in te houden met testen. Als ik donderdag nog niet ongesteld ben kan t altijd nog.