Ik snap het, mijn menstruatie is ook nog niet echt op gang. Meestal savonds laat dat t wat duidelijker wordt of de volgende morgen, dus zou mn NOD ook pas morgen kunnen zijn....heb t uitgerekend met dr vruchtbaarheidscalculator bovenaan de zwangerschapspagina wanneer mijn volgende NOD is en uitgaand van vandaag kom k dan ook op de 22e uit Misschien kom k wel in beide topics meekletsen...
Ik doe mn best badedas maar ben toch bang voor een teleurstelling. Wat fijn dat je zo snel een echo kan krijgen dat is wel een hele geruststelling. Ik hoop echt dat alles goed mag blijven gaan en dat je lekker kan genieten xx
Was paar dagen niet geweest.. Nieuwe zwangere dames van harte gefeliciteerd!! Dames die op helaas op rood mochten, sterkte...echt balen Hopelijk mogen wij volgende ronde op roze. Voor de dames die nog op de wachtbank zitten..sterkte...hopelijk kunnen jullie je nog wat inhouden
Ik snap iets niet helemaal. Maandag dacht ik ongesteld te worden. Had 2x na het plassen roze bij het afvegen en ook dinsdagochtend 1x. Tampon in gedaan maar die bleef nagenoeg schoon en heb daarna niks meer gehad. Ik dacht dat ik vroeg ongesteld was geworden. Nod is eigenlijk morgen of overmorgen (weet niet precies omdat spiraal er nog niet lang uit is)
Ja gisteren was mijn NOD. Ik kreeg wat lichte krampen op bed afgelopen nacht dus ik oké nu zal het wel komen dus voor de zekerheid ff een maandverband gebruikt. Maar niks...nada ...noppes.
Dan kan het zijn dat je een innestellingsbloeding hebt gehad. Dan zou ik voor de zekerheid nog een testje wagen op je nod of een dag daarna.
Trotse mama, ik zou vandaag gewoon een testje doen! Dan ben je van die onzekerheid af.. Als je zwanger bent zou er nu wel een streepje moeten staan toch? En alles kan, ik had t ook niet verwacht deze 11e ronde.. Was van niks uitgegaan en toch is het gelukt
Ik heb gister een test gedaan op 12 dpo (negatief), dus ik wacht nog ff tot morgen want wat ik begrepen heb is dat hcg elke 48 uur verdubbeld. Maar heb door die eerste test mn hoop al opgegeven. Ik had trouwens 9 december een positieve ovulatietest dus dan zou ik de 10e of de 11e mn eisprong gehad hebben dus de dag van de test was of 11 of 12 dpo
Dankjewel Soort Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Heb alleen last van mn lies/bovenbeen en last van mn rug. Nog steeds we heeeeeeeele lichte krampjes in mn onderbuik maar die zijn nauwelijks te voelen. Mn gevoelige tepels zijn inmiddels verdwenen maar verder voel ik me gewoon goed. Maar ja die negatieve testen gisteren neemt al mn hoop weg. Ik zal toch moeten afwachten, geen bloed geeft moed zeggen ze vaak he
Ik voelig me de hele tijd alsof ik ongi ga worden en ben toch zwanger... hemel kan het zelf nog niet geloven... Heb net weer een test gedaan.. Het is echt zo... Trostemama. Ik heb echt hoop voor je!!! Duim zo hardat! Geen.bloed is een goed teken!!! Ben.enorm benieuwd
Vandaag mijn nod. Geen enkele teken van menstruatie. Had last van krampjes, nu voel ik niks. Of heb ik opeens een langere cyclus, of ik word nog ongi of misschien ben ik zwanger. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik een kleine bloeding op nod soort van innestelingbloeding. Dit heb ik tot nu toe helemaal niet gehad. Ik word hier zo onzeker van. Gisteren getest met een action test. Was gewoon super nagtief. MOet ik misschien een andere test proberen ofzo. I just dont know anymore haha..
@soort oohh dat zijn goede tekens dus het is net of het ik gisteren 20 km gelopen zo voelt mn rechter bovenbeen. @sythara wat een fijn gevoel he! Lekker van genieten. Idd voel me verder super en helemaal geen gevoel dat mn duivels er aan zitten te komen. @motheroftwo We zitten dus precies in hetzelfde schuitje! Ik had gister ook een negatieve action test en afgelopen nacht had Ik ook krampen en echt het idee dat ik ongesteld ging worden. Had voor de zekerheid nog maandverband gebruikt just in case. De afgelopen maanden werd ik het namelijk steeds midden in de nacht. Maar vanmorgen was er niks aan de hand. 25 nov werd ik ongesteld dus als je dan 28 dagen verder gaat tellen kom ik op 22 dec uit. Tel je de 25ste niet mee dan kom ik uit op 23 dec. Maar goed...beide keren nog geen ongi Spannenddddd.......
Hier nog iemand in zelfde schuitje. Ook gisteren negatieve actiontest en nog steeds niet ongesteld. Eerste dag vorige menstruatie was 23 november. Ben 20e ofzo gestopt met de pil dus weet niet wat mn cyclus doet. Had wel dinsdag twee weken geleden zulke steken en n stipje roze dus dacht toen eisprong gevoeld te hebben. Maar dan moet ik nu toch echt wel ongesteld zijn toch? Pffff word er gek van. Steeds wel menstruatiepijn, vanochtend maar tampon ingedaan maar zat echt niet fijn en kwam er bijna schoon uit (btje gelig slijm -lekker verhaal- geen bloed). Wel jammer, heb een of twee dagen nadat ik eisprong dacht te voelen voort laatst geklust. Daarna nog wel paar keer seks naar voort zingen de kerk uit. Had soort schimmelinfectie dacht ik dus wilde t niet erger maken door met maandverband te lopen (doe ik voor de teruglopende zaadjes). Misschien heb ik t wel helemaal mis met mn ei dus net toch maar ff ml verleid 😂
Bij mij was het toen echt een soort vleeszakje (Sorry, klinkt vies) heb toen zelf op Google gezocht (afbeeldingen: miskraam 6 weken) toen was het voor mij over duidelijk
Oehh dat is dus ook ff spannend picasso!! Ik kreeg toch net ff een zin van mn zoontje van 3 naar mn hoofd gegooid waar ik echt ff kippenvel van kreeg hahaha. Ik sta te poetsen .. hij kijkt naar Ernst en bobbie en ineens uit het niets roept hij "mama, ik wil graag een zusje" Kan toeval wezen natuurlijk maar schrok me rot hahahaha nu maar afwachten of hij het goed aangevoeld heeft dan val Ik flauw denk ik whahaha
ik kan het nog niet geloven: mn test is nu toch echt bijna een knaller.. Ene moment voel ik me zwanger, andere moment voelt t zo onwerkelijk.. Hoe is t met de andere positief testers?