Oké, als het jou lukt om er niet meer aan te denken...leer dat mij dan ook even hahaha ik zit ook 24/7 te dubben Vandaag 3x een huilbui gehad...mja mis mn meisje weer heel erg met deze rotdagen dus daar heeft het ook mee te maken. Maar ook voor jou dus een rare cyclus dit keer dus. Goh die kerstsfeer is toch niet overal goed voor haha. Weg gaan met zn allen duimen voor elkaar misschien helpt het
Lees het trouwens nu pas van je negatieve test....Wat balen. Marieke, voor jou ook balen zeg, maar idd wel zekerheid gelukkig
Ja dat komt door al die testen. Na die negatieve test van vandaag heb ik met mezelf afgesproken om het met rust te laten. Als het komt dan komt het. Ik heb al vier testen gedaan achter elkaar. Een beetje te ongeduldig. Misschien word ik gewoon nog ongi. Alleen vind ik het wel apart want normaal heb ik een regelmatige cyclus. Dit keer dus niet..
Ja het vrouwenlichaam is een raar iets. Ik was ergens in mei/juni een keer 4 dagen over tijd (nog nooit eerder gehad), daarna nog es 2 dagen en de afgelopen maanden steeds een cyclus van 25, 26, 27 of 28. Terwijl ik voor de zwangerschap van mn zoontje altijd stipt op tijd was (28 dagen). Nu ga ik van 28 dagen uit en dat was dus gister maar heb mijn eisprong pas op af 16 of 17 gehad dus misschien te vroeg getest of weer de langere cyclus. Het kan 2 kanten op we zullen geduld moeten hebben helaas
Ik ook. Heb mijn eisprong 10,11 december gehad. Of ik moet nog ongi worden of ik heb te vroeg getest. Het kan indd twee kanten op nou slaap lekker..
Nou helaas weer nachts, de duivels zijn er weer door. Zit er ff helemaal doorheen nu, 2 dagen over tijd zo'n goede hoop maar nee hoor. Weer mis....gadverdamme de tranen lopen nu over mn wangen. Op naar ronde 14:x Ik hoop voor alle dames die nog op het wachtbankje zitten dan jullie een mooie knaller van een test hebben, ik gun het jullie van harte.
Leuk dat je al een echo hebt gehad Nasan! Balen trotsemama.. Dikke knuffel.. Voor alle meiden op rood, ik hoop dat we de volgende ronde een mooie positieve test in handen mogen hebben!
Ik heb zelf het idee dat de innesteling ofzo niet goed gegaan is. Ik had nog nooit zo'n pijn aan mn tepels gehad voor mn menstruaties en die pijn was ook ineens verdwenen. En 2 dagen over tijd ineens ongesteld...naja hoe dan ook de zoveelste pendel al niet uitgekomen dus daar doe ik ook niet meer aan mee. Wat een flauwekul heb er 4 op januari staan dus het zal mij benieuwen.
Balen meiden! Ik baal met jullie mee😪 Het bloed heeft nu echt doorgezet! Einde oefening deze ronde! Dames allemaal sterkte ermee!
Gisteren heel erg weinig en het was ook bruin ( oud bloed ) dus dacht zou dat het zijn, maar helaas sinds vandaag is het goed doorgezet dus ik mag op rood
Ja echt balen, maja het heeft voor de zoveelste keer niet zo mogen zijn. Tot de volgende lijst idd haha gezellig. Bah jallou wat balen zeg tot de volgende nod lijst!
Met vier pendels zou je toch denken dat januari gewoon jouw maand moet zijn! Hoop het echt voor jullie!
Ik word gek! Nog geen teken van ongesteldheid. Buikpijn is over, moet meeeeegavaak plassen. Heb warm hoofd en verder koud, vooral handen.. Pfff. Irritante onzekerheid!