Halloe iedereen, @trotsemama echt balen indd maar volgende ronde hopelijk raak. Ik ben zelf nog niet ongesteld maar weet wel vrij zeker dat ik niet zwanger ben. Dit ken ik niet. Ik zelf denk een mislukte innesteling zoals jij zei. Heb er net wat over gelezen en er zijn blijkbaar veel vrouwen die dit gewoon meemaken. Had twee dagen geleden menstruatie krampen. Nu echt helemaal niks plus negatieve testen. Dit kan duiden op zo een mislukte innesteling. Ik denk hier ook aan omdat ik echt een regelmatige cyclus heb. Ik hoop dat mijn menstruatie snel komt hoor dan ben ik van de onzekerheid af.
Weer omowitte test. Zal ik toch mn ei niet gevoeld hebben blijkbaar. Ben ik toch aant ontpillen nog. Mn cyclus duurt nu 33 dagen en nog geen zicht op ongesteldheid.. Irritant.
He bah TrotseMama, wat ontzettend balen. En inderdaad wat een rotstreek van je lijf om je zo voor de gek te houden 😣. Ik duim voor je voor de volgende ronde!
Vraagje aan de meiden die ooit eerder zwanger zijn geweest: Wat mag ik nu wel of niet aan verzorgingsproducten gebruiken? Ik heb producten van Zarqa (voor gezicht en lichaam) en daar zit vaak aloe vera in.. Ik lees nu dat aloe vera schadelijk voor zwangere vrouwen is.. Maar geld dat voor de drankjes of ook voor cremes? Wat mag je 100% zeker gebruiken qua dagcreme en douche merk? Avast bedankt
Soort ik heb echt geen idee.. ik heb altijd mijn gewone verzorgingsproducten gebruikt.. heb daar geen rekening mee gehouden.. Als je gaat kijken naar wat tegenwoordig allemaal schadelijk is/zou kunnen zijn mag je echt bijna niks meer....
Hallo, ik kom ook weer eens kijken, Ik ben echt zo aan het af tellen naar de eerste echo! Heb wat last van lage rugpijn, gewoon zeurend, maak me er geen zorgen over ofzo. Het voelt totaal niet als menstruatiepijn, maar toch lees je vanalles over leeg vruchtbarzakje etc. Ben even een beetje misselijk geweest. Nu al een paar dagen niet meer. Mijn borsten schreeuwen het af en toe uit. Vandaag ga ik het mijn broer en zus vertellen. Heb een heel mooi fotolijstje gemaakt met de echofotos en babyfotos van mij en mijn vriend. Met een roze en blauwe strik eromheen. Hoe gaat het met jullie zwangere dames?
Ik heb echt een heel positief gevoel over deze zwangerschap. Dit zit wel goed. Waar ik bij mijn zoon elke dag bang was om een miskraam te krijgen heb ik dat nu helemaal niet. Ik ben al druk met urine verzamelen voor Moeders voor Moeders. Nog 70 flessen te gaan tot 9 maart. Dan is het weer klaar. Ik heb sinds drie dagen enorm zere borsten sochtends. Als de zwaartekracht weer mee gaat doen 😋. Wij hebben et op deze manier verteld aan ouders/schoonouders en broer/zus.
Oh verzorgingsproducten heb ik ook verder nooit bij stil gestaan. Ik ben nu weer aan de sanex omdat ik niet tegen parfum kan. Dit had ik ook bij mijn zoon. Maar verder nooit stil gestaan dat bestanddelen van verzorgingsproducten fout zouden zijn.
Ooohh jullie vertellen t al aan de familie, super leuk! Wij wachten tot de eerste echo (ga morgen de vk bellen) Vind t best spannend na de miskraam.. Ga vragen of ik met 7 weken de eerste echo mag..
Leuk Nasan! Ik heb ook de eerste echo met 7 weken. Wist niet eens dat dat normaal pas met 12 was. Ik rijd nu naar mijn broer en zus! Allemaal hebben kleine kinderen nog. Die kunnen zijn lol niet op. Heb toch wel last van rugpijn, en hoe ik me daar vanochtend nog niet druk over maakte doe ik dat nu wel. (giga last van stemmingswisselingen) Had straks ook een mini klein rozig slijmpje. Je zag het bijna niet. Verder zijn mijn tepelhoven zowat 10 cm rond. En pijn! Nouja we zullen zien wat de toekomst ons brengt.
Ik heb net een cb digitaal gedaan en die zegt maar 1-2 .. Pfff had al 2-3 moeten zijn als ik naar mn eisprong kijk (die is 2,5 week geleden) Dan had cb toch 2 tot 3 moeten aangeven? Hoop zo dat het aan middag urine ligt.. Ik wil zo niet weer een mk
We hebben het onze familie en vrienden verteld via een gedichtje en een kerst muts met mijn eerste kerst 2016.. Zo waren allemaal heel erg blij voor ons!! Mijn collega's weten het ook al dit omdat ik fysiek zwaar werk doe. Ik doe niet een andere taak en daar ben ik blij mee. 30 jan hebben we de echo dus bij 10 weken... Ik wil zo graag mijn ukkie zien!! Mijn zoontje zegt dat het 2 babys zijn hahah.. Hij zei ook dat ik zwanger was voor ik het zelf wist. Meerder om mij heen denken het..... spannend!!!!
Leuk verteld miesemuis! Ik ga denk ik vandaag ook ff een test halen. Gewoon om te kijken of hij positiever is geworden. Voel me nog erg onzeker. Waarom doen mijn tepels niet pijn? Zijn ze nou gekrompen? Waarom slaap ik nu wel de nacht door? Hebben daar meer mensen last van?