Ik heb hetzelfde gevoel badedas.. Vreselijk onzeker en twijfel en hoop wisselen elkaar af.. Heb soms ook bijna geen zere borsten meer en dan plots weer wel.. Vannacht ook doorgeslapen zonder naar de wc te hoeven en nu beetje lichte kramp in mn buik.. Pff durf geen test te doen voorlopig.. Denk woensdag pas weer.. Wilde vandaag de vk bellen maar durf nu niet meer
Gewoon bellen Soort! Zeggen dat je een vervroegde echo wilt. Je maakt je echt gek zo. Dat is niet goed voor ons vrouwen! Ik vertelde mijn zus gister ook van de krampjes. Dat het voelde als menstruatiepijn. Ze zei dat dat volkomen normaal is. Nu rond de 6 a 7 weken groeit je baarmoeder snel. Bandenpijn voelt zo aan. Heb net een ovulatietest van action gedaan. Kan ook al zwangerschapstest fungeren.
Wauw knal test!! Ja nu gaat t wel weer en voel ik me weer wat positiever.. Ga straks maar bellen naar de vk, ben nu alleen pas 4 weken en 6 dagen... Dus moet nog even geduld hebben voor ze sowieso iets kunnen zien. Denk bij 7 weken dat ik ga
Hallo dames, Hier toch gisteren ongesteld geworden. Zes dagen later wat eigenlijk sinds maanden niet is gebeurd. Ik ben in ieder geval blij dat ik van die onzekerheid af ben. Nu op naar de volgende ronde. Het is balen maar we blijven positief. Voor de rest die op roze zijn gefeliciteerd.
Balen ladebs en motheroftwo! Veel succes in de volgende ronde. Ik heb donderdag oudjaar de echo. Hopelijk positief het nieuwe jaar in. Laat hier dan nog even wat weten! Groetjes!
11 december was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Dus volgens die berekening nu 6 weken en 5 dagen. Dan zou ik 17 augustus uitgerekend zijn. Alleen ik vraag me dan ook af. Een clear blue digital en elke andere test weet toch niet wanneer die menstruatie is geweest? Dus als ie nu 1-2 weken of 2-3 weken, telt zo'n test dan vanaf de bevruchting of hoe werkt dat. Misschien verklaart dat ook jou digitale resultaat Soort. Ik heb namelijk 10 dec eisprong gehad. Maar wel een cyclus van 43 dagen. Heb dus die weken voor de eisprong "cadeau" gekregen zoals ze dat noemen.
Je bedoelt denk ik 11 november denk ik? Ja als je een hele lange cyclus hebt dan wordt je bij een termijn echo wel teruggezet denk ik, anders krijg je teveel weken kado haha. Als je 10 dec je eisprong had, denk ik dat je officieel korter zwanger bent, want je krijgt twee weken kado voor je eisprong, ongeacht hoe lang je cyclus is. Anders zouden vrouwen die een cyclus van 50 dagen hebben wel heel veel weken kado krijgen, dat klopt dan nooit meer met de grootte van het kindje uiteindelijk. Die clear blue digitaal berekend aan de hand van de hoeveelheid hcg hoe lang geleden de bevruchting heeft plaatsgevonden. Uitslag 1-2 betekend dat de hcg waarde past bij een bevruchting die 1 a 2 weken geleden plaats heeft gevonden.
Wat soort zegt klopt Badedas. 10 december eisprong betekent dat je nu pas 4 weken + 5 dagen bent. Bij je echo donderdag zal er dan ook niet heel veel te zien zijn vrees ik....
Hmm nu word het interessant. Ik ga donderdag zoiezo. Ga er trouwens ook vanuit dat het een tweeling is. Dat wil ik nog steeds graag haha. Schijnbaar zien ze dan sneller iets. We zien het wel. Als ik 2 weken cadeau zou krijgen dan zou ik nu inderdaad ruim 4 weken zijn. We zien het wel.
Badedas spannend!!! Waarom ga je van een tweeling uit? Ben nieuwsgierig hihi. Hier word er ook over gespeculeerd.. Mijn buikje groeit nu al 😵 Morgen komt ze van moeders voor moeders...
Ik heb ook al een dikke buik haha, ben vandaag 5,0 weken vooral vanaf einde middag .. Mn darmen zijn compleet van slag en mn borsten zijn ook lekker bezig haha
Haha speculeren is leuk toch. Ik lag in bad vanmiddag en ik schrok ook van mijn buik. Ook mijn darmen. En mijn borsten zeg je u tegen. Ik ben verschrikkelijk moe. Maar ik heb dat altijd geroepen. Een tweeling. Maarja het zal wel niet haha. Ben trouwens helemaal niet misselijk. Jullie?
Hier slecht nieuws Ik heb vanmorgen met mn stomme hoofd weer een zwangerschapstest gedaan... Streepje is flink lichter geworden.. is t weer mis... Heb net de huisarts gebeld en die belt me straks terug.. Pfff t jaar leek zo mooi te eindigen en nu is t volledig klote!
Zoo ik ben weer terug van weggeweest. En inderdaad geen hartactiviteit.. 5 weken en 1 dag nu. Volgende week weer terug. Er was een vruchtzakje te zien. Ze heeft ook naar de eierstokken gekeken. Daar heeft ze gezien waar de eisprong heeft plaatsgevonden. Ze zag echter ook iets anders. Het kon een blaasje zijn maar ze kon er haar vinger niet echt op leggen. Gewoon even afwachten... Hoe gaat het met jullie?