NOD-lijst 16 t/m 23 december 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lala90, 17 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Hoe is het nu, Soort?

Spannend Badedas, fijn dat je volgende week terug kunt voor nog een echo.

2. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Oh Jeetje wat lees ik hier een vervelende berichten soort & badedas
    Hoe is het nu met jullie? Sterkte..

3. miessemuis

miessemuis Actief lid

16 aug 2011
    205
    12
    18
    Noordholland
    Badedas Spannend!!! Succes volgende week!!

Soort wat balen zeg :( hele dikke knuffel wn sterkte

Hier vannacht net na 12e bruine afscheiding.. Ik schrok me rond nooit eerder gehad bij m'n andere kindjes.
    Ook even een buik foto gemaakt want die is echt al enorm gegroeid..

Bijgevoegde bestanden:

4. Soort

Soort Actief lid

1 nov 2015
    496
    45
    28
    Hier gaat t redelijk, ik was echt even flink ondersteboven, maar hoe gek het ook klinkt, t voelt iets minder erg als de eerste keer..
    Ik weet nu wat ik kon verwachten en het bloeden valt erg mee. Vruchtje ben ik al verloren, vrij snel.. Leek op een leeg vruchtzakje, dus het is goed zo.

Donderdag hopelijk controle dat alles weer goed schoon is en duidelijkheid wat de onderzoeken worden.

We gaan trouwens gewoon verder, nemen geen pauze, hebben vertrouwen dat t volgende x vast een plak baby wordt.. Hopen dat ik weer binnen een paar maanden zwanger ben..

Ik ga wel vragen of ik bloedverdunners en of progesteron mag slikken zodra ik een positieve test in handen heb.. En ik ga hogere dosis folium en vitamine b proberen.

5. Roos79

Roos79 Actief lid

8 jun 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Soort: Wat ontzettend balen zeg. Heel veel sterkte en ik kan je de hand schudden.......

Ik kon mijn geluk niet op, een positieve test.....op mijn verjaardag nog wel. Maar afgelopen weekend, met bijna 6 weken zwangerschap, is het mis gegaan. Ik had wat licht bloedverlies en heb een testje gedaan. Met een vergrootglas kon je nog net een 2de streepje zien!!! Het bloeden is alleen maar erger geworden, nu als een zware menstruatie. Ik ga zo maar weer bellen met het ziekenhuis, hoe nu verder.........

6. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Ah meiden, wat balen :(
    Sterkte.. En ik hoop dat jullie snel weer zwanger zijn..

Deel Deze Pagina