Hoi allemaal, Morgen heb ik dan m'n NOD... Natuurlijk zoals iedereen is dit heel spannend. Ik heb verder geen klachten maar heb sinds een uurtje last van diarree, en ben bang dat dat komt door de menstruatie... Ik heb op mijn ov seks gehad.. En er na ook een paar keer dus de kans is er wel toch..? Nou ja afwachten dan maar.. Maar ik ga niet morgen testen, als ik niet m'n menstruatie krijg, maar de derde dag naar m'n NOD. Zodat ik geen teleurstelling mee hoef te maken.. Spannend, en jullie, hebben jullie ook morgen NOD, of binnenkort.. En hebben jullie dan ook last van een beetje darmklachten, en verder geen andere symptomen.. Nou ja, albast bedankt voor jullie reacties! Doeii!
Haha ik had bij mijn eerste op zaterdag mijn nod en stond toen tegen sluitingstijd met een test in haden en had die avond spijt moest toen wachten tot maandag na werk. Goh wat duurde dat lang Knap als je wachten kunt hahaha Bij de 3e was ik al 6 weken toen ik dacht goh heb nog geen menstruatie gehad
Omdat losse NOD topics niet zijn toegestaan doen we deze dicht. Je kan je aansluiten bij een van de NOD lijsten. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl