12 dagen te laat maar test negatief

Discussie in 'NOD forum' gestart door Bussi, 28 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bussi

Bussi Lid

28 okt 2015
    73
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dames lk ben nieuw op dit forum geef me raad

Mijn laatste menstruatie was 23 september maar nog steeds niks te zien

24 september onveilig gevreen met me mannetje, daarna terug gekomen naar nl. Me man woont nog in turkije.

Nooit aan de pil geweest

Heb 6 keer getest en 1 x me huisarts maar allemaal negatief (alles urinetest)

Ze zegt dat ik niet zwanger ben want anders zou ik hcg aanmaken en dat zit niet in mijn urine. En daardoor verwijst ze me ook niet door voor bloedprikken

Heb altijd regelmatige cyclus van 28 dagen ik ben af en toe wel 1 dag eerder maar nooit later

1 week nadat ik terug was van turkije dunne ontlasting gehad 4-5 dagen lang. 1 week opgehouden en nog 1 dag dunne ontlasting

Symptomen die ik heb:
    -barstende hoofdpijn (vandaag niet meer)
    -avond misselijk
    -buikklachten soms rondom navel dan weer rechtsonder dan weer linksonder
    - rugpijn
    -gevoelige borsten maar geen pijn

De dokter heeft naar me buik geluisterd of me darmen pijn deden maar ze waren alleen gevoelig. De dokter zei dat mijn misselijkheid en hoofdpijn daardoor zou kunnen komen. En dat menstruatie bij sommige mensen wel kan uitblijven

Nu is mijn vraag heeft iemand zelfde meegemaakt en kan ik alsnog zwanger zijn? Kan ik vi vk een bloedtest krijgen? Tips zijn welkom

Wordt helemaal gek van t onduidelijke situatie

2. DIYMommy

DIYMommy Actief lid

3 jul 2010
    299
    0
    0
    Koudekerk a/d Rijn
    Snap niet helemaal de tekst, maar is je 1e cyclus dag dan 23 september, en heb je 24 september gevreeën dan kan je naar alle waarschijnlijkheid ook niet zwanger zijn.
    Sperma cellen leven wel even, maar geen 13/14 dagen over het algemeen.

Je vraag staat hier ook niet helemaal goed trouwens.
    In het NOD forum is het niet de bedoeling dat je eigen topics opent.

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Je kunt ook niet zwanger zijn als je 1 dag na eerste dag menstruatie gemeenschap hebt gehad.

De eerste dag van je cyclus is de eerste dag van je menstruatie
    Gemiddeld genomen heb je 14 dagen laterr je eisprong en 14 dagen later weer je eerste dag van menstruatie... Dus gemeenschap in de dagen rondom ei kun je zwanger raken

Deel Deze Pagina