@water27, het zou jammer zijn als het klopt, maar wie weet verloopt het ook wel zo voor je als je ipv rood juist roze spot? (op je test bedoel ik dan hè, hihi). Ik hoop het in ieder geval van harte voor je, want volgens mij hadden we een soort van afspraak dat we elkaar in het juni-forum zouden zien 😉. @presa, het ziet eruit als een hele mooie temperatuurlijst en hoewel je daarmee (helaas, voor de controlefreaks onder ons hihi) niets kunt zeggen over een eventuele (naderende) zwangerschap, kun je wel absoluut iets zeggen over je ei-sprong. Ben er geen expert in (net pas mee begonnen), maar veel over gelezen de afgelopen tijd en dan lijkt je berekende eisprong zeker te kloppen! Nu hopen op mooie hoge temperaturen die aanhouden 😊. @dora26, ik duim voor jullie volgende onderzoek dat er een mooi resultaat uitkomt. Gun het jullie zo ontzettend en zou het leuk vinden om jou ook in het juni forum te mogen zien (ook al val je misschien net in juli, mochten we allemaal zoveel geluk hebben, kom je dan ook daar mee kletsen???). Hier nog steeds aan het genieten van onze vakantie. Helemaal geen verschijnselen, op een temperatuurdip van 0,35 vanochtend na (als je dat als verschijnsel zou kunnen zien, hoeft natuurlijk helemaal niets te betekenen). Zit op 6dpo vandaag, dus ga er echt vanuit dat het niet duidt op een naderende ongesteldheid en hoop dat morgen mijn temperatuur weer mooi oploopt. Een hele fijne donderdag lieve dames!
Goedemorgen allemaal! Volgens mij zitten de meeste nu zo rond eisprong of is ie net geweest.. Spannend allemaal! En straks echt allemaal op het wachtbankje!.. Vandaag gaf FF bij mij een rood kruis met m'n eisprong op afgelopen zaterdag! Dus dat is fijn..ik kan m'n nod van de 16e aanhouden en waren we hopelijk nog op tijd! Dus m'n nod is volgende week al! Dus nog maar een week op het wachtbankje... Gaat ineens snel... Meiden die nog midden in hun ei periode zitten, heel veel plezier! Liefs
Kleine toevoeging op mijn bericht van zojuist. Net wat bruin/rood gezien in mijn ondergoed, maar bij het afvegen gelukkig niets gezien. Hooguit een paar druppels dus, maar heb dat ook wel ooit voordat ik ongesteld moet worden. Fingers crossed dus dat het niet het (hele vroege) begin is van een ongie en ander "bloed" is!
Lala, dan is dat echt een wonder als ik nog zwanger blijk.. 😝 M'n borsten worden al soort van slapper en menstruatie krampen beginnen nu ook al (beetje vroeg trouwens). Maar lief van je! En ja die soort van afspraak zou ik graag nakomen maar helaas. Jij hebt nu denk ik wat ze noemen een innestelingsbloeding. Spannend hoor nog een laatste lange week voor je
Ovulatie vandaag 😀 Ale dat denk ik toch want de onderste is van nu net 😀 Maw wrs een cyclus nu van 28d 😉
Hey! Zit vandaag op 6dpo en sinds vanmorgen de hoop verloren. Bij mijn zwangerschappen liep mijn kaartje altijd netjes op, zonder echte dippen. Nu vanmorgen een dip, dus ga er vanuit dat het weer niet raak is . Had beter niet kunnen tempen... @lala: Zie dat jij hetzelfde hebt. Heb je je kaartje ergens staan? @queenie: jaaa morgen of overmorgen eisprong!
Ohh wat leuk dit zeg! ik ben hier nieuw.. maar is het nog mogelijk om op de lijst te komen of ik ben ik te laat? Ik ben Linda, 27 jaar, net 3 maanden bezig, maar kan niet wachten tot het raak is! Mijn NOD is de 20e Groetjes Linda
Hallo dames, ik had waarschijnlijk al een vroege eisprong, dacht gisteravond een innestellingsbloeding te hebben, eind van de deze morgen enorm veel bloed en stolsel verlies. Dus ik denk een vroege miskraam te hebben gehad:x, net bij de huisarts geweest en ga een oproep krijgen voor de fertiliteitsarts. Eindelijk is de eerste stap gezet. Nu afwachten hoe lang het duurt voor ik de brief met oproep in huis heb. Ik wens alle dames veel succes deze ronde. En hoop voor jullie dat er veel positieve testen gaan komen. X
@water: Oh op 11-12dpo betekent een tempdip meestal inderdaad niet veel goeds... Ik dacht dat je nog wat vroeger in je cyclus zat. @Lala: Thx meid! Lief! Ik begin nog niet meteen te denken aan zwangerschapstopics hoor Eerst maar even zwanger worden en dan zien we wel! Dat beetje bloedverlies klinkt trouwens wel goed! Ik duim! @queenie: Ziet er mooi uit! Veel plezier gewenst! @Dubbeltje: Een tempdip op 6dpo is nog vroeg om ongesteld te worden hoor! Tenzij je cyclus in de war is... Ik hoop op positief nieuws! Al wil een tempdip niet steeds zeggen dat je zwanger bent! @Bv1hoven: Wat jammer meid... Zijn jullie al lang bezig? Denk dat we binnenkort de lijst nog eens moeten boven halen! Hier vandaag net geen knaller, dus die zal er morgen sowieso zijn! Gezelligheid troef hier!
Hoi meiden, hier even een berichtje vanaf mijn vakantie. Op iedereen reageren gaat wat lastig. Wel zag ik dat er een aantal nu naar de arts gingen, spannend en hopelijk kunnen ze jullie op weg helpen. Linda welkom je bent volgens mij nooit te laat hihi Hier nu 5 of 6 dpo, ben even de tijd kwijt met het tijdsverschil hier, ik doe niet aan temperaturen of iets dus ik heb nog geen idee Ik heb eigenlijk ook nog nergens last van, ik kan alles nog verklaren onder vakantie zoals een opgeblazen buik enzo. We wachten rustig af, de tijd gaat wel lekker snel zo, nog anderhalve week wachten, we gaan t zien. Succes nog meiden ik lees weer rustig mee. Het is inderdaad lekker rustig, houd het wel overzichtelijk
Wij zijn inmiddels al weer ruim 1.5jr bezig. In maart heb ik MA gehad met curretage. Gelukkig nu eindelijk de stap naar de arts gezet, wordt er nml niet jonger op(37).
Ik heb een heel vroege eisprong gehad. Voor het eerst in al die tijd. Maar misschien heeft dat nog wel te maken met mijn miskraam en/ of het hcg onderzoek van vorige week. Afin de wachtweekjes zijn begonnen! Lala90; op 6dpo zou dat best wel eens een innestelingsbloeding kunnen zijn. Hoopvol spannend dan! Queeniev; een positieve ovulatietest betekend dat je eisprong in 24 tot 48 uur plaats vind, dus het is goed om zeker de komende dagen nog een te benutten, en het niet enkel bij vandaag te houden He jakkes Bv1hoven, dat is niet leuk zeg! Wanneer was je NOD eigenlijk dan? En heb je wel een positieve test gehad? Fijn in elk geval een verwijzing, bracht mij destijds wel echt rust dat er in elk geval naar gekeken werd. Linda; welkom!
♡ NOD-lijst 16 t/m 23 oktober 2015 ♡ 16 (6) Discover, 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje Gio89, 26 jaar, 12e ronde, 1e kindje Joan1984, 31 jaar, 3e ronde, 3e kindje Izie, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Mieneke, 32 jaar, ronde 12, 2e kindje Dubbeltje, 28 jaar, ronde 9, 3e kindje 17 (5) Moederwensje, 22 jaar, 8e ronde, 1e kindje Betula, 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje Paard, ? Jaar, ronde 19, 1e kindje Asuka, 25 jaar, 1e kindje, ronde 11 Vaya2014, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje 18 (5) Fauna, 31 jaar, ronde 18, 2e kindje Guusje1987, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje Bv1hoven, 37 jaar, ronde 16, 2e kindje BeertjeS, 35 jaar, ronde 15 na mk, 2e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje 19 (2) Maritiem, 25 jaar, 2e ronde, 2de kindje IndyLynn, 28 jaar, 1e ronde (na MK) 1e kindje 20 (5) Florenthe, 40 jaar, 3e ronde, 3e kindje Sieppie, ? jaar, 1e ronde, 4e kindje Blubje86, 29 jaar, 2e ronde (na bbz), 1e kindje mama S, ?? jaar, ronde 5, 3e kindje Linniejj, 27 jaar, ronde 3, ?? kindje 21 (5) Inge1984, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Presa, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 10, 1e kindje Meisje26, 35 jaar, 2e ronde (na ma), 3e kindje Appelboompje, 32 jaar, ronde 23 (2e na mk bbz), 1e kindje 22 (3) Ankievde, 31 jaar, 3e ronde, 2e kindje Maimarni, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Queenie, 27jaar, 1e ronde, 2e kindje 23 (2) Dora26, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje Cins, 33 jaar, ronde 9, 1e kindje Datumloos (5) Lala90, 24 jaar, 3e ronde (na pauze), 1e kindje Tapa87, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Lilliesleaf, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje Dogs84, 30 jaar, ronde 15, 2e kindje Veldmuisje, 27 jaar, ronde 3 MMM, 2e kindje * Buiten de lijst 12 (1) Water27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Totaal: 39 Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM *(1), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0), Wachtbankje (15) WIL JE OP DE LIJST?Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
@water27, in dat geval écht balen meis. Jij kent jouw cyclus en lijf natuurlijk het allerbeste. Hopelijk wordt de volgende ronde dan in ieder geval van jullie, en een dikke knuffel, bah!!! Ehm, ik weet niet hoe ik dat kan kopiëren, dus heb maar even een print screen gemaakt. Werkt vast ook prima. @appelboompje, ik hoop het heel erg, maar sta er opvallend genoeg (nog) heel nuchter in. De kans is nu eenmaal groter van niet, dan van wel, blijf ik mezelf vertellen. Succes op het Wachtbankje. Hopelijk is het deze ronde (weer, lees ik, sterkte!) raak. En fijn dat je de lijst even hebt opgehaald! 😊 @Dora26, thanks en geheel wederzijds!!!
Lala Jouw dip is groter! Ik heb hier op de site begrepen dat dit het gele lichaam is die daarvoor zorgt. Dus zou niet speciaal iets zeggen
@dora Ik bedoel niet dat ik nu ongesteld wordt Bedoel dat dipjes bij mij altijd betekenen dat ik niet zwanger ben en dus ongesteld ga worden. Is nog niet anders geweest. Ook niet bij m'n andere kids
Interessant! Waar heb je dat gelezen? Zag ook zoiets op een Engelstalige site, maar daar werd ik niet veel wijzer van, want er werd met de ene na de andere medische term gesmeten! Weet jij of het geLe lichaam ook voor wat bloeverlies kan zorgen, of stond daar niets over in het stuk wat je gelezen hebt? Ik hoop voor ons beiden natuurlijk stiekem wel iets anders hè... 😉 Op andere sites staat overigens dat een innesteling (meestal) tussen 5 en 10 dpo plaatsvindt, dus het is wat verwarrend allemaal. Duim-duim-duim!
@Vaya: Geniet maar lekker van je vakantie hoor! @Bv1hoven: Fijn dat jullie de stap zetten! Ik ben zelf 27 maar mijn vriend is er 44, vandaar dat we toch ook wel graag zouden hebben dat er wat 'schot' in de zaak komt... Ik begrijp het wel en zeker als vrouw is dat nog net iets anders qua leeftijd! @Appelboompje: Inderdaad, thx om de lijst boven te halen! @Dubbeltje: Ah oké, jij kent je cyclus natuurlijk het beste... Heb je bij je andere kids dan nooit een dipje gehad in je temperatuur? Heb trouwens ook al wel eens gelezen dat het gele lichaam voor zo'n temperatuurdip kan zorgen, maar is dat niet voor 5-6dpo? Dat dacht ik althans gelezen/gehoord te hebben, maar kan mis zijn hoor!
Hallo allemaal. Ook ik meld me This kort dag en ga er totaal niet vanuit maar 18 okt. Is m'n NOD. Vandaag de knoop doorgehakt om voor een 3de kindje te gaan�� iedereen succes