Ik ben nog niet eens zo kang bezig en mij lukt het al niet om er relaxt in te staan dus kan me een klein beetje voorstellen hoe jij je er bij voelt! Zoon dieo gekoesterde wens wil je gewoon in vervulling zien gaan! Ik ga heel hard voor iedereen duimen dames!!!
Ik mag mee op het wachtbankje... als het goed is vandaag eisprong, dus we maken het vanavond nog even gezellig en dan begint het lange wachten opnieuw!
Geen idee of ik al op het wachtbankje mag... Wel ff gestopt met gezellig klussen, want ziek. Ik hoop dat het voldoende was voor deze ronde, en anders ga ik beginnen met temperaturen. Succes met wachten allemaal!
Wat een onzekerheid en spanning hier dames! Bij mij is het niks anders.. Kan nu al niet wachten om te testen en moet toch echt nog wel minstens 5 dagen wachten haha.. Zit nu op 6dpo... Meiden die al de komende dagen gaan testen? De eerste nods komen al in zicht!
Ik heb er weinig vertrouwen meer in, dames. Gisteren teruggevlogen van ons vakantie-adres naar huis en kreeg gedurende mijn vlucht echte intense krampen (8 dpo). Elke stap die ik zette deed pijn en ik was echt een beetje in paniek. Geen idee wat het was, maar vanochtend is mijn temperatuur wéér gedropt (op 6 dpo spotting + daling van 0,45, nu op 9 dpo daling van 0,7 (!).) Mijn LF is tot nu toe altijd 14 dagen, dus begrijp niet zo goed wat er gaande is, maar mijn gevoel heeft al wel zo haar conclusies getrokken. Hoe is het met jullie? @ Queenie, zie dat jij ook kramp hebt. Is het bij jou heftig en constant of komt het met fasen? Wel vervelend voor je! @presa, succes met wachten . @Betula, ik hoop voor je dat het toch raak is, en Beterschap natuurlijk! @Dora, jeujjj! Eindelijk ook op het wachtbankje. Zo spannend voor jullie.
@queeniev87: die mentruatiekrampen heb ik ook altijd. Hoewel het wisselt of ik ze ervoor of erna heb (of beide). Geen idee wat het is, maar er gebeurd natuurlijk van alles daarbinnen. Volgens mij heb ik eindelijk mijn ei gevonden. Vanmorgen is m'n temperatuur omhoog geschoten. Even afwachten of dat nu zo blijft, maar daar ga ik stiekem wel vanuit. Ik mag dus op het wachtbankje.
Dat zou wel heel naar zijn Lala90. Zelf zou ik denken dat de eerste dip het gele lichaam is en dan nu een innestelingsdip... Duimen dat je temperatuur morgen weer mooi hoog is!
Thanks meis. Ik duim ook nog hoor, maar de krampen waren zo heftig dat ik me niet kan voorstellen dat het iets goeda betekend, maar lief dat je mee denkt! Je vergeet alleen een ding: Hoe is het met jou? 😊
Oh had je eerste berichtje gemist, @Inge! Oeps!!! Fijn dat je waarschijnlijk je ei hebt en nu maar hopen dat er raak geschoten is in de afgelopen dagen. Duim voor jullie!
Goedemorgen! @Lala90: krampen hoeft idd niet altijd iets slechts te betekenen! Dus blijf duimen! Voor de andere dames die ook hun plekje hebben gevonden op wachtbank, veel succes! De spannende weken zijn nu wel een beetje voor iedereen begonnen denk ik zo.. Wat temperatuur betreft, bij mij is ie nu 2 dagen naar 36.7 gedaald..nog net boven de rode lijn in FF. Ik zit nu op 8 dpo..ik weet dus niet of dit dan goed is... Heb wel meer dipjes gehad, maar dat was 1 dag en onder de rode lijn...
@Lala: Hoop toch dat het goed zit meid! Wie weet wat is er gaande vanbinnen. Menstruatiekrampen zijn ook een vaak voorkomend symptoom van zwangerschap, dus mijn duimen blijven nog even doordraaien! Temperatuurdipjes willen niet altijd iets zeggen (toch zeker niet over zwangerschap of innesteling), zolang hij maar weer naar omhoog gaat! Wanneer heb jij je nod Gio? Want heb je een idee hoeveel tijd/dagen voor nod je temperatuur zakt als je ongesteld gaat worden? Daar kan je misschien ook in vergelijken met andere rondes/kaartjes!
Hier bloedverlies Hopelijk is dit alleen een innesteling en word het geen menstruatie Tot nu toe best minimaal dus nog een klein beetje goede hoop maar vind het wel vreemd allema mn cyclus is een beetje vant padje af
Hoi dames, Mag ik hier ook op de lijst? Ik ben 26 jaar, 1e ronde en mijn nieuwe NOD is 17-10 Even over mij; wij hebben al n jaar n grote kinderwens maar vanwege studie hebben we dit uitgesteld, nu hebben we goed nieuws gehad dus 29-9 was het moment dat we zijn "begonnen" , ik ben afgelope november gestopt met de pil en altijd me cyclus in gaten gehouden alleen nooit iets uitgerekend of ergens op gelet (slijm viel wel op 24-27-9) 29-9 zijn we begonnen en savonds ben ik dingetjes gaan opzoeken, mijn cyclus is op z'n kortst is 30 dagen en de langste 45 dagen, dus heb t gemiddelde gepakt van 37 en uitgerekend via apps en internet en kwam mijn eisprong rond 27-9. Dat was erg spannend want als het dan eindelijk kan wil je het liefst gelijk zwanger worde en met minder cyclus als 37 dagen zou er misschien geen kans zijn. Vandaag zit ik op dag 38. 3 oktober steken rechts gehad thv me lies, 8 oktober bruin oud bloed smorgens,Test vrijdag en vanmorge negatief. Vannacht bruin bloed weer, wat nu inmiddels helder rood is (niet veel 1/2 inleg) ik dacht neee me menstruatie Maar het is anders,veeeel minder en tis helder (zonder stukjes sorry beetje vies) Met afvegen en beetje maar tijdens het plassen niks. ik snap niks meer van mijn lichaam zou ik dan pas 8 dpo zijn (Terwijl ik dacht 14dpo!?) Dus heb ik mijn NOD datum verzet van 11-10 naar 17-10 omdat er kans is dat dit niet me menstruatie is.?? Heeft Iemand een idee? Of mening of advies?? Liefs
Hier ook heel anders dan anders en ook helder rood nu Tis een kans dat de innesteling een adertje raakt krijg je ook helder rood bloed dus ff afwachten meer kan je niet doen
Zekers heb ik ovulatietesten gebruikt, deze waren lang niet zo knal als in m'n vorige cyclus. 2 dagen waren ze duidelijk rest vd dagen een heel licht streepje. Nu nog steeds wat bruin verlies. Gevoelige borsten, normaal heb ik dit nooit tijdens een menstruatie, dus ik heb toch weer een beetje hoop dat het om een innestelling gaat. Weet jij wanneer je na een evt innesteling kunt testen. Zit nu op 13 dgn na ovu, en 4 dgn na evt innesteling? Jij bent ook al lang bezig? Krijg je al hulp?
Ik heb inderdaad al even mijn vorige kaartjes bekeken. En de dag dat ik ongesteld wordt, daalt ook m'n temperatuur.. Ik hoop dus dat ie weer omhoog schiet. T was vannacht ook best koud hier in huis, vanmorgen vroeg schoot de thermostaat aan, die nog op 15 graden staat... Dus misschien heeft m'n temp daar iets mee te maken...weet niet of dat kan.. M'n nod is naar volgende week zondag verschoven door FF. Maar laat m hier wel op vrijdag staan. Ga denk ik op zaterdag testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Die avond namelijk gezellig avondje met vriendinnen, en dan wordt er altijd lekker gedronken, dus wil dan wel weten of ik dat kan doen. Liever niet natuurlijk Voorlopig nog steeds veel witverlies, wat ik vorige cyclussen maar 1 dag had.. Nu al 4 dagen.. Maar probeer mezelf niet gek te maken.. Al blijft dat toch elke ronde weer lastig..
♡ NOD-lijst 16 t/m 23 oktober 2015 ♡ 16 (6) Discover, 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje Gio89, 26 jaar, 12e ronde, 1e kindje Joan1984, 31 jaar, 3e ronde, 3e kindje Izie, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Mieneke, 32 jaar, ronde 12, 2e kindje Dubbeltje, 28 jaar, ronde 9, 3e kindje 17 (5) Moederwensje, 22 jaar, 8e ronde, 1e kindje Betula, 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje Paard, ? Jaar, ronde 19, 1e kindje Asuka, 25 jaar, 1e kindje, ronde 11 Vaya2014, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje 18 (5) Fauna, 31 jaar, ronde 18, 2e kindje Guusje1987, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje Bv1hoven, 37 jaar, ronde 16, 2e kindje BeertjeS, 35 jaar, ronde 15 na mk, 2e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje HMT, 26 jaar, 3e ronde , 2ekindje 19 (2) Maritiem, 25 jaar, 2e ronde, 2de kindje IndyLynn, 28 jaar, 1e ronde (na MK) 1e kindje 20 (5) Florenthe, 40 jaar, 3e ronde, 3e kindje Sieppie, ? jaar, 1e ronde, 4e kindje Blubje86, 29 jaar, 2e ronde (na bbz), 1e kindje mama S, ?? jaar, ronde 5, 3e kindje Linniejj, 27 jaar, ronde 3, ?? kindje Noekie, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje 21 (5) Inge1984, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Presa, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 10, 1e kindje Meisje26, 35 jaar, 2e ronde (na ma), 3e kindje Appelboompje, 32 jaar, ronde 23 (2e na mk bbz), 1e kindje 22 (3) Ankievde, 31 jaar, 3e ronde, 2e kindje Maimarni, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Queenie, 27jaar, 1e ronde, 2e kindje 23 (2) Dora26, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje Cins, 33 jaar, ronde 9, 1e kindje Datumloos (5) Lala90, 24 jaar, 3e ronde (na pauze), 1e kindje Tapa87, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Lilliesleaf, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje Dogs84, 30 jaar, ronde 15, 2e kindje Veldmuisje, 27 jaar, ronde 3 MMM, 2e kindje * Buiten de lijst 12 (1) Water27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Totaal: 40 Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM *(1), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0), Wachtbankje (17) WIL JE OP DE LIJST?Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan. __________________ Even mezelf erbij gezet.
Krampen komen en gaan... Nu 3D na eisprong misschien is dit wel nog normaal... Weet totaal niet meer wat ik moet voelen want bij men dochter verschoot ik daarbij zwanger was en was er minder mee bezig dan nu... Nu voel ik vanalles maar kan ook nog met ontpillen te maken hebben wie zal het zeggen... Pff al die onzekerheid eh