Hallo lieve allemaal, Nog nooit eerder heb ik me aanmeld voor het wachtbankje. Hoe vergaat het jullie in deze spannende periode. Ik heb de berichten gelezen tot nu toe en het gaat te ver om daar nu nog allemaal op te reageren, maar vanaf nu klets ik graag mee. Liefs
Gelukkig ben ik op vakantie en ben ik daardoor lekker druk anders zou ik erg zitten te wiebelen op men bankje. Ik denk van alles te voelen maar wil t niet toegeven om teleurstelling te voorkomen. Enige rare is dat mijn dames niet meer in mijn bh passen.... Misschien toch minder eten
Vaya2014 dat zou een oplossing kunnen zijn 😜 maar hoop toch dat het voor jou een andere reden heeft Hier is vanmiddag het bloed verlies zogoed als gestopt Nu nog een beetje licht roze En ik ben me toch een partij misselijk Maar dat kan ook zijn door de heftige nacht Zoontje spookt nogal door doorkomende tandjes dus veeeel te weinig geslapen Dadelijk maar eens optijd mn bedje opzoeken
Hoi hoi, Om mee te kunnen kletsen is het natuurlijk wel handig dat ik iets over mezelf vertel. Ik zit nu in ronde nummer 3, formeel ronde nummer 10. Helaas waren de pogingen 1 tot en met 7 kansloos, omdat ik asherman bleek te hebben na een curettage. Deze curettage moest plaatsvinden omdat ik was bevallen van een stil geboren baby en de placenta niet losliet. Inmiddels is de asherman verholpen middels een operatie en vandaar dat ik nu in ronde nummer 3 zit. En formeel ben ik dus mama, maar niet op de conventionele manier. Mijn NOD is 20 oktober 2015 en mijn ovulatietest was 03 oktober positief, temperaturen doe ik niet vanwege regelmatigheid waarmee dat moet. Wel wordt mijn de groei van mijn eitje maandelijks in het ziekenhuis bijgehouden, dag 10 en meestal op dag 13. We zijn inmiddels bij een fertiliteitsarts geweest en dit is via haar geregeld. Heel fijn is dat. Hoe brengen jullie de tijd op het wachtbankje door? En denkt er al iemand zwangerschapssymptomen te hebben? Persoonlijk vind ik dat de symptomen van een zwangerschap en aankomende menstruatie teveel op elkaar lijken, waardoor het naar mijn mening gewoon afwachten is. Konden we maar allemaal een innestelingsbloeding hebben, was wel zo duidelijk. . De vorige twee ronden heb ik kunnen wachten met testen en werd het duidelijk door een menstruatie. Op de een of andere manier is dat minder erg voor me dan een negatieve test zien. Liefs
Ik hoop t ook anders wordt t echt op dieet na de vakantie haha Ik ga zaterdag testen als ik nog niet ongesteld ben. Is ook mijn nod, maar als ik hier eenml kan testen is het bij jullie al bijna zondag Spannende week meiden! Of 2 weken nog voor sommige
Weet iemand toevallig wat die rode lijn betekent in de grafiek van FF? En kan het ook voorkomen dat je onder die rode lijn zit?
Zou iemand me op paars willen zetten? Lukt me niet op de tablet! Hier vanavond snipverkouden geworden op 2dpo, dus het enige dat ik wil nemen is een paracetamol...
Wat spannend allemaal voor iedereen. Ik voel van alles maar kan natuurlijk ook door het ontpillen zijn dus durf nergens op te hopen. Wel steeds steken in mijn buik en wat misselijk steeds. Ik test nooit eerder dan dat ik na mijn NOD ben maar wachten is altijd zo lastig
Ik mag op rood eisprong en menstruatie kwamen een stuk eerder dan gedacht.. Op naar de volgende ronde.. Fijne is wel dat ik nu op vakantie ben met mijn vriend en vruchtbare periode nu wel nog tijdens onze vakantie gaat vallen.
Ah balen Discover!! Maar inderdaad ieder nadeel heeft zijn voordeel, en vakanties zijn DE magische manier om zwanger te worden lijkt het wel.. Heel veel succes de volgende ronde! Het was hier rustig maar het begint nu toch op gang te komen hier. Heb niet alles meer kunnen lezen maar zag net wel een vraag over een rode lijn in FF voorbij komen. Dit is de eerste ronde dat ik FF gebruik maar hij zet inderdaad een rood kruis op de dag van je eisprong. De horizontale lijn is je gemiddelde temperatuur voor je eisprong. Het kan zijn dat je daar soms wat boven en soms wat onder zit. Na je eisprong gaat je temperatuur stijgen en moet je wel boven deze lijn uitkomen. Zie hieronder mijn kaartje. Misschien kunnen we je helpen als je je kaartje laat zien? Ik zit nu op 8dpo, zo spannend! Ik voel nog helemaal niets, heb de andere rondes ook geen symptomen gehad. Misschien ben ik daar ook iets te nuchter voor, maar zou zo graag iets willen voelen haha. Ik zag dat een aantal sames een lichte bloeding/innestelbloeding hebben gehad? Verder nog andere symptomen hier?
♡ nod-lijst 16 t/m 23 oktober 2015 ♡ 16 (6) discover, 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje gio89, 26 jaar, 12e ronde, 1e kindje joan1984, 31 jaar, 3e ronde, 3e kindje izie, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje mieneke, 32 jaar, ronde 12, 2e kindje dubbeltje, 28 jaar, ronde 9, 3e kindje 17 (5) moederwensje, 22 jaar, 8e ronde, 1e kindje betula, 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje paard, ? Jaar, ronde 19, 1e kindje asuka, 25 jaar, 1e kindje, ronde 11 vaya2014, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje 18 (7) fauna, 31 jaar, ronde 18, 2e kindje guusje1987, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje bv1hoven, 37 jaar, ronde 16, 2e kindje beertjes, 35 jaar, ronde 15 na mk, 2e kindje doetie, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje hmt, 26 jaar, 3e ronde , 2ekindje florenthe, 40 jaar, 3e ronde, 3e kindje 19 (2) maritiem, 25 jaar, 2e ronde, 2de kindje indylynn, 28 jaar, 1e ronde (na mk) 1e kindje 20 (5) sieppie, ? Jaar, 1e ronde, 4e kindje blubje86, 29 jaar, 2e ronde (na bbz), 1e kindje mama s, ?? Jaar, ronde 5, 3e kindje linniejj, 27 jaar, ronde 3, ?? Kindje noekie, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje mahna mahna, 41 jaar, ronde 3 (na asherman), 2e kindje 21 (5) inge1984, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje presa, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje puppy28, 30 jaar, ronde 10, 1e kindje meisje26, 35 jaar, 2e ronde (na ma), 3e kindje appelboompje, 32 jaar, ronde 23 (2e na mk bbz), 1e kindje 22 (3) ankievde, 31 jaar, 3e ronde, 2e kindje maimarni, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje queenie, 27jaar, 1e ronde, 2e kindje 23 (2) dora26, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje cins, 33 jaar, ronde 9, 1e kindje datumloos (5) lala90, 24 jaar, 3e ronde (na pauze), 1e kindje tapa87, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje lilliesleaf, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje dogs84, 30 jaar, ronde 15, 2e kindje veldmuisje, 27 jaar, ronde 3 mmm, 2e kindje * buiten de lijst 12 (1) water27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje totaal: 42 zwanger (0), ongesteld (3), mmm *(1), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0), wachtbankje (21) wil je op de lijst?geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: Pas dan ook de totalen bij je nod datum aan en de totalen onderaan. __________________
Dag dames. Ik kom mij weer aanmelden, dus als iemand mij op de lijst wil bijschrijven? Nath91, 24 jaar, ronde 9 en 1e kindje. Verwachtte nod op 21 Oktober. Helaas geen eisprong kunnen meten dmv ovu testen. Op de 1 of andere manier krijg ik maar niks op het stickie, helaas ook geen duidelijke ovu symptomen te vinden. Bedankt alvast!
♡ nod-lijst 16 t/m 23 oktober 2015 ♡ 16 (6) discover, 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje gio89, 26 jaar, 12e ronde, 1e kindje joan1984, 31 jaar, 3e ronde, 3e kindje izie, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje mieneke, 32 jaar, ronde 12, 2e kindje dubbeltje, 28 jaar, ronde 9, 3e kindje 17 (5) moederwensje, 22 jaar, 8e ronde, 1e kindje betula, 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje paard, ? Jaar, ronde 19, 1e kindje asuka, 25 jaar, 1e kindje, ronde 11 vaya2014, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje 18 (7) fauna, 31 jaar, ronde 18, 2e kindje guusje1987, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje bv1hoven, 37 jaar, ronde 16, 2e kindje beertjes, 35 jaar, ronde 15 na mk, 2e kindje doetie, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje hmt, 26 jaar, 3e ronde , 2ekindje florenthe, 40 jaar, 3e ronde, 3e kindje 19 (2) maritiem, 25 jaar, 2e ronde, 2de kindje indylynn, 28 jaar, 1e ronde (na mk) 1e kindje 20 (5) sieppie, ? Jaar, 1e ronde, 4e kindje blubje86, 29 jaar, 2e ronde (na bbz), 1e kindje mama s, ?? Jaar, ronde 5, 3e kindje linniejj, 27 jaar, ronde 3, ?? Kindje noekie, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje mahna mahna, 41 jaar, ronde 3 (na asherman), 2e kindje 21 (6) inge1984, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje presa, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje puppy28, 30 jaar, ronde 10, 1e kindje meisje26, 35 jaar, 2e ronde (na ma), 3e kindje appelboompje, 32 jaar, ronde 23 (2e na mk bbz), 1e kindje Nath91, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje 22 (3) ankievde, 31 jaar, 3e ronde, 2e kindje maimarni, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje queenie, 27jaar, 1e ronde, 2e kindje 23 (2) dora26, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje cins, 33 jaar, ronde 9, 1e kindje datumloos (5) lala90, 24 jaar, 3e ronde (na pauze), 1e kindje tapa87, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje lilliesleaf, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje dogs84, 30 jaar, ronde 15, 2e kindje veldmuisje, 27 jaar, ronde 3 mmm, 2e kindje * buiten de lijst 12 (1) water27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje totaal: 43 zwanger (0), ongesteld (3), mmm *(1), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0), wachtbankje (22) wil je op de lijst?geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: Pas dan ook de totalen bij je nod datum aan en de totalen onderaan.
Ik mag eindelijk op het wachtbankje. Vanmorgen eindelijk mijn eisprong gehad, op cd 17 (normaal altijd tussen cd 12 en 15). Mijn NOD is dan ook pas 25 oktober, maar als jullie het goed vinden blijf ik hier gewoon hangen. Gisterenavond wel geklust dus dat is goed, en ik denk vanavond nog maar een keertje, gewoon voor de zekerheid.... Iedereen op het wachtbankje succes! Discover, balen zeg! Maar geniet van je vakantie en wie weet kom je wel met z'n drietjes terug....
Balen zeg discover! Maar zoals al werd gezegd, als je eisprong binnen jullie vakantie valt, misschien is dat dan juist jullie gelukje! Ik had het inderdaad over de rode lijn in FF. Mijn temp doet echt een beetje raar hoor... Vandaag 10 dpo en hij was vanmorgen op 36.6.. Dat is m'n temp voor m'n eisprong... En dat heb ik nog nooit gehad op 10 dpo.. Vanmiddag zal ik mijn kaartje even toevoegen. Echt kwaaltjes heb ik nog niet, behalve al de hele week last van m'n darmen. Opgezette buik en pijn.. Maarja probeer gewoon nuchter en rustig te blijven, om teleurstellingen te voorkomen! Hoe gaat het bij jou Presa, al kwaaltjes?