NOD-lijst 16 t/m 23 oktober 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Florenthe, 16 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mahna Mahna

Mahna Mahna Bekend lid

1 okt 2015
    574
    1
    0
    Ik werk voor de overheid
    Omgeving Eindhoven
    Dank je wel Gio89,

Dat is erg lief van je en ik hoop natuurlijk hetzelfde voor iedereen hier. Zwanger worden is toch de doelstelling van iedereen hier.

Voor mij mag het alvast zondag zijn, want dan zijn de 28 dagen voorbij. Maar mijn cyclus wisselt tussen 28-30 dagen, vandaar dat ik NOD op 20 oktober heb gezet.

Buiten af te toe wat gerommel in mijn baarmoederstreek heb ik volgens mij nergens last van. En dat gerommel is dan ook niet voortdurend en zowel links als rechts. En dat gerommel kan ook de aankomende menstruatie zijn. Ook wat gespannen borsten en ook dat is weer normaal na de eisprong en menstruatie.

Als ik nu een weddenschap zou aangaan, dan zou ik mijn geld op niet zwanger inzetten. Maar het is gewoon afwachten voor ons allemaal.

Liefs

2. Mahna Mahna

Mahna Mahna Bekend lid

1 okt 2015
    574
    1
    0
    Ik werk voor de overheid
    Omgeving Eindhoven
    @Moederwensje.
    Ik heb de volgende tip voor je.

Ik test zelf niet meer vroeg, omdat ik naar een negatieve test turen vervelender vind als mijn menstruatie af te wachten. Te vroeg testen kan een vals negatief geven, of je denkt dat je zwanger bent en dan gaat er toch nog iets mis.

Relativeren is dus het sleutelwoord.

Liefs

3. Mahna Mahna

Mahna Mahna Bekend lid

1 okt 2015
    574
    1
    0
    Ik werk voor de overheid
    Omgeving Eindhoven

4. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Goedemiddag,

Ik ben gisterenochtend bij 't zkh voor echo controle.
    Wel opgeluchten want de eisprong is wel aanwezig sinds waarschijnlijk 11 oktober. Gisterenochtend rond 10.15u zei de mevrouw van gynaecologie tegen mij dat mijn eisprong duurt ong. 36 uren nog. Dus we hadden eergisteren en gisteren goed verbereiden. :) Nu we zijn lekker pauze!!
    Volgende week op maandag moet ik weer terug naar 't zkh voor bloedprikken "progesteron hormonen". Daarna op 23 oktober krijg ik 't uitslag van mijn bloedprikken en ook echo. Het is wel spannend hé!

Maar verder doe ik proberen om afleiden en ontspannend. Ik doe ook proberen om elke dag 1uur wandelen met mijn lieve zoontje en hond. Goed voor mij en ook zoontje! :)

5. Mahna Mahna

Mahna Mahna Bekend lid

1 okt 2015
    574
    1
    0
    Ik werk voor de overheid
    Omgeving Eindhoven
    @dogs84.
    Wat fijn dat er is vastgesteld dat er een eisprong is. Nu nog even bloedprikken en dan weet je meer.

Wandelen is inderdaad een ideale manier van afleiding en conditieopbouw.

Sterkte

6. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Hi Presa, dank je voor je antwoord op mijn vraag. Ben ook nieuw met het temperaturen en FF pas aangeschaft dus nog even zoekende hoe het werkt. Hopelijk een positieve ronde voor ons zodat we het temperaturen ook achter ons kunnen laten.

7. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Dank je!!

8. Nath91

Nath91 Bekend lid

2 jun 2015
    525
    3
    18
    Ass. Filiaalmanager

9. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Mijn gevoel dat het niet raak is deze maand toch bevestigd gekregen vanochtend met een omo-witte test. Weet dat ik formeel nog niet "uit de running" ben, maar alles bij elkaar optellend denk ik: laat die menstruatie vrijdag maar komen. Ben toch weer sip hoor. Had gehoopt dat de vakantie ons ook een plakkertje zou opleveren 😢. Blijf natuurlijk wel nog even meelezen met jullie lieve dames!

10. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.806
    1.626
    113
    #330 Inge1984, 13 okt 2015
    Laatst bewerkt: 13 okt 2015
    @Lala90: Wat balen, kan me voorstellen dat je er niet veel vertrouwen meer in hebt :(

@Nath91: Jammer dat temperaturen voor jou lastig is. Zelf doe ik het nu voor de tweede maand en mijn ervaring is dat het wel veel duidelijkheid geeft. Maar ja, het is natuurlijk wel even een bezigheid.

@Mahna Mahna: Wat een heftige tijd moet dat zijn geweest voor je. Hopelijk deze maand een positieve test.

@Dogs84: Fijn dat je eisprong is bevestigd. Zeker spannend allemaal :).

Zelf ben ik er tot nu toe heel rustig onder en voel nog helemaal niets. Maar goed, ik zit op pas op 3dpo dus ik moet nog even. Vooralsnog ben ik van plan pas volgende week vrijdag te testen. Als er dan nog geen menstruatie is zit ik op 14dpo en ben 2 dagen overtijd (heb een LF van 12). Zullen zien of ik dat vol ga houden :D

11. Mahna Mahna

Mahna Mahna Bekend lid

1 okt 2015
    574
    1
    0
    Ik werk voor de overheid
    Omgeving Eindhoven

12. Mahna Mahna

Mahna Mahna Bekend lid

1 okt 2015
    574
    1
    0
    Ik werk voor de overheid
    Omgeving Eindhoven
    @Lala90.

Ik heb zelf nog geen test gedaan, maar ook bij mij spreekt mijn voorgevoel uit dat het deze maand niet raak is. Je bent nog niet helemaal uit de running dus was ik nog even met je sterkte te wensen voor de komende maand. Je bent niet de eerste niet eerst negatief test en vervolgens toch zwanger blijkt te zijn, maar ik onderschat intuïtie of buikgevoel niet meer. Ik hoop dat je ongelijk hebt.

Liefs

13. Mahna Mahna

Mahna Mahna Bekend lid

1 okt 2015
    574
    1
    0
    Ik werk voor de overheid
    Omgeving Eindhoven
    @Inge1984.
    Dank je wel. Het is nog steeds een heftige tijd. Als het in november 2014 anders was gelopen dan had ik nu niet op deze site gezeten, maar was ik druk bezig met ons kindje. Het voelt heel dubbel, maar ook ik zou blij zijn als ik zwanger zou zijn. Maar alles in mij zegt dat het deze maand niet zo is. Ik gun iedereen een positieve test. Het duurt nog even voordat het de 23ste is en er voor iedereen duidelijkheid komt. En voor degenen die deze maand niet zwanger zijn, die gaan gezellig door naar de NOD-lijst van november.

Liefs

14. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    He bah balen Discover! Wens je een fijne vakantie en hoop dat he volgende maand een ander resultaat hebt.

Cins fijn dat je in elk geval je eisprong hebt gehad. En blijf maar gewoon hangen hoor. Gezellig toch!

Gio ik heb ook last van buikpijn. Heel vervelend. Steeds krampjes. Ik wijt het aan dat mn lijf misschien toch nog wel van slag is van alles.

Nath welkom! Wat vervelend inderdaad dat je testen wit blijven. Ik heb wel eens gehoord dat ze niet bij alle vrouwen zouden wetken, maar misschien doe je er wel goed aan eens naar je huisarts te gaan. Een gynaecoloog kan dmv bloed en/of een echo vaststellen of je uberhaubt wel een eisprong hebt....

Dogs; fijn dat ook jouw eisprong is geweest. Nu ook het lange wachten

Lala90; och balen joh *geeft virtuele knuffel*
    Geen bloed geeft moed zeggen ze hier altijd. Maar snap wel hoe je er nu zo voor je NOD in staat. Laten we hopen dat jij gewoon 1 van de vrouwen bent die pas vanaf je NOD positief test.

Mahna manha; ik kan me dat gevoel maar al te goed indenken meid. Valt niet mee!! *ook even een dikke virtuele knuffel voor jou, omdat soms meeleven meer zegt dan 1000 woorden!*

15. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend voor de dames die al
    Ongesteld zijn of wit testen 😢
    Als ik hier zo rondkijk zie ik ook best wat dames die al lang bezig zijn ik hoop zo dat jullie dnel een kleintje in je armen mogen sluiten wat lijkt me dat rot en dan loop ik maar te zeuren met mn 3de ronde dat het allemaal te lang duurt

Ik weet niet meer wat ik moet denken
    Heb heeeeel af en toe wat bloed bij het afvegen vandaag maar 1 x en gister en eergister keer of 3/4 nu niks meer alleen heel veel slijm

Ik hoop zo dat dit een innesteling is en dat het ook goed gaat want dat is ook altijd maar de vraag natuurlijk

Ik had 2 dames voor me laten pendelen 1tje zei januari en de andere zei dat haar pendel erg raar deed bij deze maand hahaha ze sei je vraagt wanneer je zwanger raakt maar misschieb ben je dat al dus ik hoop maar dat die 2de een hele goeie is hahaha vind het altijd wel grappig om te horen
    Ze denken ook beide een meisje dus ben benieuwt dan hebk een koningspaar dat zou wel geweldig zijn al vind ik 2 jongens ook echt te gek!

16. sieppie

sieppie Niet meer actief

Wat spannend voor iedereen. Lees net bij paar meiden dat ze het gevoel hebben dat het niet raak is deze ronde. Hoop dat jullie ongelijk hebben;).

Hier lekker bezig met alle symptomen. Heb vorige week maandag of dinsdag eisprong gehad. (Dacht maandag de eisprong te voelen, maar had dinsdag ook nog vruchtbaar slijm...) wil eigenlijk morgenochtend een testje wagen. Heb lichte ongi krampen, wat natuurlijk kan duiden op een ongi. En moet echt veel vaker plassen, terwijl ik me juist bedenk dat ik veel te weinig drink. Hoop dat dit geen blaasontsteking is (!!!), maar een symptoom. Hihi blijft spannend, zelfs bij een vierde...

17. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht bij de zwangerschap van mn zoontje ook dat ik een blaasontsteking ging krijgen 😁 had de afspraak al gemaakt om mn urine in te leveren maar toen ik die toch in een potje had zitten dacht ik ff snel nog een testje doen en die was positief hahahah toen ebk de dokter maar af gebelt hahahah dat vond ie niet zo erg

18. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    @ Mahna mahna, appelboompje en Inge: thanks kanjers. Wat ben ik blij met zulke betrokken forumdames! Ik reageer snel weer op jullie, maar heb er heel even niet de ruimte voor. Succes iedereen hier! Denk aan jullie! 😊

19. sieppie

sieppie Niet meer actief

#339 sieppie, 13 okt 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2015
    Hoop het dat het hier ook zo is haha. Kan me niet herinneren dat ik dit bij de andere zwangerschappen gehad heb, maar wie weet. Voor jou is het ook spannend. Ben je van plan te gaan testen? Heb vandaag testen gehaald bij kruidvat en bij action. Iemand een idee welke gevoeliger is?

20. sieppie

sieppie Niet meer actief

Wat ben jij lief zoals je met iedereen meeleeft en reageert, terwijl je zelf ook al zoveel rondes gehad hebt. Hoop dat jij ook gauw gezegend bent met een zwangerschap!
    Voor jou ook een dikke knuffel:)

Deel Deze Pagina