@Vaya2014. Aders op de borsten. Klinkt goed. Ik geloof niet dat borsten groter worden door de temperatuur. Anders overweeg ik een verhuizing naar Ibiza. Wel kan het zijn dat je borsten meer gespannen zijn na de eisprong. Maar was jij niet degene waarbij de bh spontaan niet meer past? Tenzij je partner je lingerie in de droger heeft gestopt lijkt me dat toch niet te komen door warmte of gespannen borsten omdat je gaat menstrueren. Een test zal de echte duidelijkheid geven, maar for now zeker niet slecht. Liefs en sterkte
Lieve Mahna Mahna Dankjewel voor je meedenken. Ben het helemaal met je eens dat menstruatieklachten en zwangerschapsymptomen hetzelfde zijn. In dit stadium kun je er niet veel over zeggen. Tis alleen dat ik me er nu veel bewuster van ben hihi. Alleen dat plassen valt me echt op. En verder idd de bekende ongi klachten en dingen die overal bij kunnen horen... Ik heb vanmorgen (veel te vroeg ) een test gedaan, maar lijkt negatief. Heb geprobeerd een foto van de test te plaatsen, maar we zitten op een vakantiepark en het Internet is zoooo traag dat het niet lukt. Als ik maar lang genoeg kijk wordt ie vanzelf positief. Een enoooorrrmmme tuurtest dus. Beschouw het nog maar als negatief en zal jullie op de hoogte houden. Veel liefs Sieppie
@Sieppie, Heel graag gedaan, lieverd. Ik ben toch hier en ik heb best wel wat tijd dus kan ik ook reageren. Het is zo balen dat we moeten afwachten, en we zijn dan ook helemaal niet obsessief, wel dus. En het is logisch dat je ook alles veel meer let dan toen je nog niet bezig was met zwanger worden. Toen ik eenmaal wist welk merk auto ik ging kopen, zag ik die ook overal rijden terwijl me dat eerst nooit opviel. Nou is een auto geen zwangerschap, maar waar het hart van vol is loopt het hart nu eenmaal van over. Het is niet erg dat de test nu nog negatief is. Het is ook nog veel te vroeg om te testen als ik het zo lees. Echt gewoon wachten tot je NOD is moeilijk maar het beste. Probeer lekker te genieten van je vakantie met je partner. Liefs van mij
@Lala90: Hoop doet leven is mijn levensmotto! Ik heb enkele jaren geleden een tattoo laten zetten op mijn bovenrug (het woord: 'Hope') om dat nooit te vergeten! Je foto is klein, maar ik lijk toch ook heel duidelijk een streepje te zien! Spannend meid, hoop zo voor je dat hij donderdag écht knalt! Maar nuchter blijven is ook wel slim, het is voor nod, maar toch... Ik denk dat ik ook al een gat in de lucht zou springen @Dogs: Verzorg jezelf goed! Hier ook verkouden en last van mijn keel, dus warme drank doet wel deugd! @Vaya2014: Aders op je borst klinkt wel héél goed! Ik weet niet of het door de warmte zou kunnen komen... Bij mij zijn aders eerder opgezwollen als ik het te warm heb, maar niet blauw Ik duim! @Fauna: Waauw, wat een fijn nieuws zeg! Gefeliciteerd! Hopelijk kan je snel gaan genieten van een mooie plakkerd! En inderdaad, ik word ook heel blij van positieve testen! Dus als je een foto wil plaatsen, altijd welkom @Mahna Mahna: Geen probleem hoor! Doe maar wat voor jou het makkelijkste is @Sieppie: Ben wel benieuwd nu! Je ziet zelf wel een tuurstreepje dan? Ik duim voor je hoor! Ik heb me deze voormiddag maar ziek gemeld, de stagiaires kunnen het wel even alleen aan... Dadelijk nog wat rusten op de zetel. Edit: Misschien moeten we de lijst terug even boven halen, toch zeker nu er enkele dames (bijna) op roze mogen!
Dank jullie wel! Ik dacht dat het misschien pijnlijk zou zijn als ik mijn test hier zou zetten maar als jullie graag een foto willen zien dan deel ik deze graag met jullie. Hopelijk mogen er nog meer dames op roze. ( oh en deze ronde hebben we voor het eerst pre seed gebruikt en heb regelmatig een granaatappel op deze ronde, misschien dat dat heeft bijgedragen bij ons dus meld het wel graag even naar jullie).
Zondag nod zaterdag wil ik testen dan gaan we opstap dus even kijken of ik nog kan drinken 😁 Lala een voorzichtige gefeliciteerd ik zie het heel goed! Ik gooi er dan altijd een clear blue achteraan hahaha ff zien staan zwanger En ik ben heel sleht met namen maar ik zag iemand zwanger gefeliciteerd ik ga voor je duimen dat het allemaal goed gaat!
@Fauna. Dat is heel erg empathisch van je om het niet te willen "inwrijven", maar jouw zwangerschap gaat niet ten koste van onze kansen hoor. Dit is een duidelijk geval van zwangerschap en ik ben erg blij voor jou en je man. Heel lief dat je dit goede nieuws met ons wilt delen. Geniet ervan en pas goed op jezelf. Liefs
Voor sommige mensen kan het misschien pijnlijk zijn... Maar ik zie dat jij ook al wel lang genoeg aan het wachten bent hé meid! Geniet ervan hoor! En een hele mooie test
Dank jullie lieve meiden! Ik duim dat jullie ook snel een positieve test in jullie handen mogen hebben. Ook dank namens mijn vriend.
Lala90 ik wilde eigenlijk vragen hoe dat het nu met je ging. Zie ik ineens je tuurtestje!!!! En ik zie inderdaad heel licht wat. Spannend!!!! Siepie; bedankt voor je lieve woorden en bemoediging. Ik denk dat het bij de teleurstelling niet uitmaakt of je in ronde 3 of 23 zit. Iedereen wilt graag een kindje. Verschil zit hem als je lang moet wachten je wat onzekerder wordt en vaker verdrietig. Hoop dat voor jou het ook snel zover mag zijn. X Vaya: 30 graden!! Waar?! Ik pak NU mijn koffers hahaha. Nu ben ik een ontzettende koukleum maar ik lijk maar niet warm te worden vandaag. Brrr Fauna; wauw wat een mooi nieuws joh! Gefeliciteerd! Ik hoop ook dat het goed blijft gaan. Is een eenzame nachtmerrie om mee te maken. X Preseed goedje is prijzig he?! Ik vraag me altijd af of dat werkt en dan lees ik jouw berichtje weer. Hmmm.... Ik had me zo voorgenomen niet meer gek te laten maken door dit soort dingen. Ik zei het vanmorgen nog tegen iemand die weet van onze wens; ik ben in een stadium dat ik er alles voor over heb! Mahna haha ik doe het ook niet uit mijn hoofd hoor. Ik typ na elk berichtje wat in het onderste reactie veld tot ik de pagina door ben, en dan knip ik het berichtje en ga ik naar de volgende pagina. Ik had gewild zo'n goed geheugen te hebben dat ik alles kon onthouden. Maar helaas. Dora: beterschaps knuffel.
Mahna. Dankjewel! Ik ga mn best doen te wachten met testen. Wanner mag jij?? Fauna. Wat een mooie foto!!! Appelboompje. Kan me voorstellen dat het voor onzekerheid en verdriet zorgt.... Al 2 jaar pfff. Dikke knuffel meid! Vaya. Wat heerlijk 30 graden. Denk idd wel dat her mee kan spelen dat je aders wat uitzetten hierdoor... hopelijk niet natuurlijk en komt dit door een zwangerschap HMT. Spannend!!! Ff laten weten hier hè? Dora. Beterschap meid!
@Sieppie Mijn cyclus is eigenlijk nooit langer als 30 dagen en daarmee kom ik op 20 oktober uit. Ik ga als het aan mij ligt wachten tot 21 oktober, afhankelijk van hoe voor mij de vlag er dan bij hangt. Heb ik het gevoel dat de menstruatie eraan komt dan probeer ik nog even een dag te wachten te wachten. Gelet op het feit dat deze lijst tot en met 23 oktober loopt, ga ik het proberen vol te houden tot 23 oktober. Dus nog een dag of negen zien vol te houden. Ik weet niet of dat zou gaan lukken, maar het is een goed voornemen. En wie weet ben ik hier dan wel de hekkensluiter. Langer lijkt me niet slim voor mij. Zodra ik een positieve test heb moet ik het ziekenhuis al bellen. Er staat een heel behandelplan klaar bij een perinatoloog. Dit in verband mijn voorgeschiedenis. Op dit moment zeg ik dat ik niet zwanger ben, maar ik hoop natuurlijk dat ik het fout heb. Liefs
Ik wou vanmorgen koffie drinken en blijkt dat ik krijg onderbuikpijn. Zelfde als gisterenavond. Nu ik wil niet nog keer proberen om koffie drinken. Verder ik voel me moe en ook nog steeds slijm afscheiding.. Elke x koud gevoel. Brrr
Hi! Mag ik me hier aansluiten? Nod 26 okt 3e ronde 2e kindje. Wij hebben het een tijdje niet geprobeerd en nu gaan we er weer voor. Spannend weer. Ik hoop op een mooie roze lijst aan het einde van de maand!!
Dank jullie wel voor het meedenken! Zaterdag is mijn nod, vrijdag doen we testje. Normaal zouden we tot mij nod wachten maar omdat het de eerste keer is doen we het al ervoor denk niet dat ik zwanger ben maar we gaan t zien . Ik zit nu bij las Vegas in de buurt, heerlijk weer dus haha Fauna gefeliciteerd! Ik vind testen ook altijd mooi om te zien! Geniet er lekker van!
Haha nou dan hoop ik dat mijn drang om naar de wc te moeten ook dit gaat worden. Gisteren in nog geen 1.5 uur tijd 3 keer naar de wc gemoeten. Ik dacht gisteren gelijk vast de kou ineens, of een blaasontsteking in coming. Vinden jullie ook niet dat de tijd voor bij vliegt? Jeetje zeg. Inmiddels in ronde 9 en nog 2.5 maand gaan we het nieuwe jaar alweer in. Ik zie trouwens ook aardig wat dames uit oudere rondes. Ik had nog zo gehoopt dat in min mijn maand afwezigheid jullie gezegd mochten zijn. Spannend dames, de eerste zitten op 2 dagen voor nod. Lala90, ik lijk ook wat te zien! Fauna, van harte gefeliciteerd! Hoop dat de kleine lekker blijft plakken.
zijn er eigenlijk al veel roze dames?? hier momenteel nog een weekje op het wachtenbankje pfff nog zo lang maar wel tot gisteren last van menstruatiekrampen en nu afscheiding en rugpijn pff... ontpillen of zwanger... we zullen het volgende week weten...