Balen al die negatieve testen!! Vandaag is mijn nod. Gisteren had ik ook al ongesteld kunnen worden, maar nee. Morgen zou evt ook nog kunnen, maar temp is niet laag genoeg. Weet zeker dat ik niet zwanger ben, want voel NIKS en mijn tempkaartje is niet mooi. Ben 3 keer zwanger geweest, dus voel nu wel dat t niet zo is... Nog niet getest
Hè you... ik voel plaatsvervangende kriebels! Ik hoor altijd van mensen dat het raak was in de ronde waarvan ze dachten "dit wordt 'm niet". Waarom de keuze om niet te testen? Moeilijker dan ongesteld worden als het negatief is? @linn, bah bah meis. Niet fijn hoor! Had het jullie erg gegund, en het is heel logisch dat je verdrietig bent! Zou je een dikke knuffel willen geven hoor. @mahna mahna, wat ben jij lief voor iedereen. Met zoveel liefde te geven moet er toch gewoon een kindje komen!? Ik hoop in ieder geval van harte dat je gevoel het mis heeft (dat klinkt onaardiger dan dat ik het bedoel, hihi). @presa, ik zou echt omkomen in de spanning. Wanneer ga je testen? Het hoeft niets te betekenen inderdaad, maar het kán wel (dus ik hoop op dat laatste!!!!) @dogs, 7 spannende dagen dus. Ik denk aan jullie hoor! Hier vanochtend toch weer een lichte lijn op mijn test Ben huilend bij mijn man op schoot gekropen omdat ik echt niet tegen onzekerheid kan en dit me zo machteloos doet voelen. Vandaag is mijn NOD volgens FF (tevens 14 dagen na ei) en tot op heden niets. Ik probeer mezelf nuchter te houden ("er zit niets en als er wel iets zat, heeft het geen nut dat nog te weten"), maar toch doet het pijn om mijn testen hier terug te zien. Voel me gewoon emotioneel even niet zo lekker...
HMT; hoe is het met je zoontje nu. Nog veel last van zijn doorkomende tandjes? Izie; wat jammer van de negatieve test. Hopelijk ben jij 1 van de mensen die laat positief test en mag het toch zo zijn. Fijn dat jullie huisarts vooraf al een zaadonderzoek wil laten doen. Bij ons gebeurde dat pas in het ziekenhuis. Welkom Linn, wat verdrietig zeg. Snap dat je wel teleurgesteld bent. Knuffel! Lala90; dat was met mijn zwangerschap ook, hoewel het tuurstreepje een tuurstreepje bleef, werd ie wel telkens iets donkerder. Ik testte met clearblue pas heel laat positief (6 dagen na NOD). Achteraf paste dat wel bij het plaatje; ik had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, hcg steeg, maar verdubbelde niet. Zeker nu niet argeloos gaan denken dat je zwanger bent. Want dit zijn wel dingen waar je serieus mee moet omgaan. HCG behoord zich iedere 2/3 dagen te verdubbelen. Test dus zeker over een paar dagen nog eens! Ongesteld geworden intussen? Of niet? Ik kan het overzichtje zo gauw niet vinden wat ik ooit had, maar dacht ook de CB testen met indicator meer hcg nodig heeft. 50 uit mijn hoofd Dubbeltje; sterkte!! Florenthe; whohoooooo GEFELICITEERD! Fauna; er is bij ons niets vast gesteld waarom ik niet zwanger wordt, mijn man had bij het semenonderzoek ook echt uitmuntend goede zaadkwaliteit (de gyn had het zelf nog eens nagerekend, omdat ze in eerste instantie dacht dat ze een telfout in het lab hadden gemaakt, haha). Maar goed, dat maakt ook dat ik mij afvraag of pre-seed echt zal helpen. Waar heb je het gekocht? Via internet of apotheek? Balen Vaya Presa; Spannend!!! Hier ook het gevoel dat het niet raak is. Eigenlijk is er niets naar hoe ik mij eerder heb gevoeld toen ik zwanger bleek. Enkel het plassen met een 'slappe straal' is wat hetzelfde is. Borsten ook niet groter, ik lust nog steeds brood (raar kwaaltje wat ik die weken had). Dus wacht mijn NOD maar gewoon af, maar denk dat het niks is deze ronde.
Appelboompje lief dat je er naar vraagt hij is erg hangerig en huilerig Maar gister voor het slapen paracetamol gegeven en gel erop gedaan en vanacht maar 1 z hoeven troosten dus dat is wel te doen Overdag ist best pittig maar voor zover ik kon tellen komen er 3 boven en 2 beneden door dan zou ik ook heeeel hard huilen
Jeetje Lala, het wordt jullie niet makkelijk gemaakt zo.. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dan vooral in de vorm van een knaltest. Wie er een negatieve test had weet ik even niet meer, maar zwaar balen en hopen dat het nog positief wordt. Ik heb echt een k*t dag... Vanmorgen temp weer 36.8. Later op de dag een veeg roze, was op m'n werk dus maar snel een tampon ingedaan. Toen ik thuis kwam alleen een beetje bruine afscheiding. Zo begint m'n menstruatie altijd dus ik heb de hoop opgegeven. Alleen vanmiddag toch nog wel testen gehaald. Weet eigenlijk ook niet waarom... Zijn er nog testers morgenochtend? Ik misschien, ligt eraan hoe t allemaal loopt, maar denk dat het niet nodig is.. Ik duim voor iedereen!
♡ nod-lijst 16 t/m 23 oktober 2015 ♡ 16 (6) discover, 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje gio89, 26 jaar, 12e ronde, 1e kindje joan1984, 31 jaar, 3e ronde, 3e kindje izie, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje mieneke, 32 jaar, ronde 12, 2e kindje dubbeltje, 28 jaar, ronde 9, 3e kindje Linn81, 34 jaar, 2e ronde na curretage, 2e kindje 17 (5) moederwensje, 22 jaar, 8e ronde, 1e kindje betula, 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje paard, ? Jaar, ronde 19, 1e kindje asuka, 25 jaar, 1e kindje, ronde 11 vaya2014, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje 18 (7) fauna, 31 jaar, ronde 18, 2e kindje guusje1987, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje bv1hoven, 37 jaar, ronde 16, 2e kindje beertjes, 35 jaar, ronde 15 na mk, 2e kindje doetie, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje hmt, 26 jaar, 3e ronde , 2ekindje florenthe, 40 jaar, 3e ronde, 3e kindje 19 (2) maritiem, 25 jaar, 2e ronde, 2de kindje indylynn, 28 jaar, 1e ronde (na mk) 1e kindje 20 (6) sieppie, ? Jaar, 1e ronde, 4e kindje blubje86, 29 jaar, 2e ronde (na bbz), 1e kindje mama s, ?? Jaar, ronde 5, 3e kindje linniejj, 27 jaar, ronde 3, ?? Kindje noekie, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje mahna mahna, 41 jaar, ronde 3 (na asherman), 2e kindje 21 (6) inge1984, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje presa, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje puppy28, 30 jaar, ronde 10, 1e kindje meisje26, 35 jaar, 2e ronde (na ma), 3e kindje appelboompje, 32 jaar, ronde 23 (2e na mk bbz), 1e kindje Nath91, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje 22 (3) ankievde, 31 jaar, 3e ronde, 2e kindje maimarni, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje queenie, 27jaar, 1e ronde, 2e kindje 23 (2) dora26, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje cins, 33 jaar, ronde 9, 1e kindje datumloos (5) lala90, 24 jaar, 3e ronde (na pauze), 1e kindje tapa87, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje lilliesleaf, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje dogs84, 30 jaar, ronde 15, 2e kindje veldmuisje, 27 jaar, ronde 3 mmm, 2e kindje * buiten de lijst 12 (1) water27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje totaal: 43 zwanger (2), ongesteld (4), mmm *(1), negatieve test (4), twijfel-/tuurtest (1), wachtbankje (16) wil je op de lijst?geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: Pas dan ook de totalen bij je nod datum aan en de totalen onderaan.
Ik zie veel negatieve testen en weinig meiden met goede symptomen Hopelijk hebben we her allemaal mis en komen er alsnog positieve knaltesten. Lala, jullie wordt het inderdaad echt niet makkelijk gemaakt met deze testjes zeg. Ik hoop echt snel op een knaller voor je! Ik ga morgenochtend testen, zo spannend ga denk ik op tijd naar bed des te eerder het morgen is haha!
Ik heb vanmorgen weer negatief getest dus nu maar afwachten tot ik ongi word (verwacht zondag) mocht dat niet het geval zijn kan ik altijd nog testen maar wacht nu even mn nod af wand heb er weinig vertrouwen meer in! Lees natuurlijk wel gwn mee dus hoop op veeeeel mooie testen hier dames!!
appelboompje, wat heftig, jouw verhaal! Mag ik vragen hoe jij daar uiteindelijk achter bent gekomen? Lijkt me verschrikkelijk voor jullie zeg! Ik ken inderdaad de gevaren van een bbz, gelukkig zelf nog nooit mee te maken gehad. Alsnog sterkte, want zoiets blijft je lang bij denk ik. Op je vraag of ik al ongesteld ben... het is net zo onvoorspelbaar als mijn testen. Om 13:00 ging ik naar het toilet op het werk en daar verloor ik wat rood bloed, dus ik dacht: daar komt mijn ongesteldheid (en duidelijkheid!!!). Tampon in, aan het werk gegaan en om 16:30 wilde ik gaan verwisselen, maar de tampon was schoon. Net bij het afvegen nog een bruin streepje gezien op het toiletpapier (niets in maandverbandje), en that's it. Ongesteldheid is normaal gesproken bij mij vanaf dag 1 meteen heftig en neemt dan geleidelijk af.. 😩 P.s. Fijn dat jij de lijst iedere keer zo goed bijhoudt, Topper! presa, lief van je meis. Hoop dat je een mooie knaller krijgt morgenvroeg! Duim-duim-duim! HMT, balen zeg! Toch weer vervelend en verdrietig iedere keer hè, die negatieve testen 😕. gio89 dankjewel voor het mee leven. Fijn om hier van me af te schrijven en jullie verhalen te kunnen lezen. Weet even niet meer of jij ook al had getest, maar anders hoop ik dat jouw menstruatie gewoon niet doorzet. Zie dat je NOD vandaag is, dus dan zou je toch wat meer bloedverlies verwachten, of bij jou normaal ook niet? Liefs
HMT; ach arm mannetje, 5 tandjes tegelijk. Zielig zeg... Het hoort erbij maar je zou het zo over willen nemen he. Balen van je negatieve test. Bah!! Hopelijk een beter volgende ronde. Lala90; die tijd is een hele moeilijke heftige tijd geweest. Ik stuur je even een prive berichtje. Niet dat niemand het mag weten maar het is nogal een verhaal en wil mensen niet vermoeien met mijn verhaal.
Hoi! Zie bij je naam een aantal eerdere onderzoeken staan, wat maakt dat ik de vraag heb...waarom zelfinseminatie? Groeten, Iris
Graag gedaan hoor, het is toch fijn om inderdaad hier je verhaal te delen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten en je dus ook wat beter begrijpen. Daarnaast is het lezen van verhalen van anderen ook een soort steun. Dat je niet alleen bent er een toch een beetje voor elkaar te zijn. Ik heb nog niet getest, dat zit morgen in de planning. FF is bij mij een beetje de kluts kwijt geweest deze maand. Eerst was m'n nod vandaag, toen zondag en nu weer vandaag. Normaal komt mijn ms op gang met bruinverlies een dag voor nod. Best wel wat, 2 inlegkruisjes per dag. Vandaag dus eerst een roze veeg, daarna klein beetje bruin gehad. Dat is voor het eerst, maar toch geloof ik er niet meer in. Bruinverlies is al een jaar lang geen goede voorbode geweest. Ik wacht af wat er vannacht ( of t doorzet ) allemaal gebeurt en dan beslis ik morgen of ik ga testen... Maar normaal komt t op m'n nod wel los, om t maar zo te zeggen.. Hoe gaat dat bij jou dan?
Hier 6dpo en nog weinig bijzonders... Eergisteren wel heel fel steken in mijn onderbuik tijdens de wandeling met de hond, geen idee wat dat was, maar zeker enorm pijnlijk! Moest er bijna van krom gaan staan... voor de rest sinds mijn eisprong wel veel gelige en plakkerige afscheiding, terwijl ik na mijn eisprong eigenlijk kurkdroog ben...hopelijk geen infectie ofzo. Dit weekend weg met mijn vriend, maar blijf hier wel meevolgen voor positieve testen!
Spannende dag morgen dus Gio! Wens je alle succes!! Ik zou ook morgen testen maar was er zo mee bezig en de test was me zo aan het bekijken dat ik hem net al heb gedaan!! Had alleen de clrarblue plus testen nog liggen, normaal gebruik ik altijd de kvtesten. Nu zien we een heeeel licht plusje, maar zijn nog lang niet overtuigd.. Ben heel benieuwf of hij morgen duidelijk is met ochtendurine.. Hopelijk zien jullie hem na de upload ook nog!!
Ik denk in de verte ook wat te zien hoor Presa! Ik zou morgenochtend weer even testen inderdaad! Spannenddd!
Ik ben meestal de persoon dat niets ziet en de rest ziet wel iets maar als ik de foto vergroot zie ik direct wel een lichte blauwe streep... Spannend!!
Vanmiddag rond half 1 of zo, ik ben ontdekken dat mijn hormonen begont. En plotseling moet even huilen, beetje mopperen zoals ook even geen zin en ook nodig rust en lage rugpijn. Gelukkig we waren weg bij kraamvisite (nichtje en haar vriend van mijn man). En voel me weer goed dan vanmiddag.. Alleen nog even rommelend darmen. Mijn schoonmoeder had me even gezegd dat ik moet nog effe volhouden tot as maandag bloedprikken onderzoek.