Hoi allemaal, Tenminste als men als niet aan het afhaken is hier. Zo nu en dan last van lichte ongesteldheidskrampen. Ik ben bang dat mijn buikgevoel gaat kloppen deze maand. Vandaag is dag 28. Mijn cyclus is tussen de 28 en 30 dagen. Dus nog minimaal 2 dagen wachten. Maar verder heb ik volgens mij geen klachten dan wel signalen. Liefs
blijevrouw21, ik zou nog een paar dagen wachten. Misschien zit je net in een lange cyclus, en word je over een paar dag alsnog ongesteld. Snap wel dat het heel lastig vol te houden is. Moederwensje, ik snap je frustratie. Maar echt, die andere vrouwen hebben ook allemaal lastig met de problemen waar ze tegenaan lopen. Weten ze dat je bezig bent? Anders kun je ze misschien vragen om rekening te houden met jouw gevoelens. Hoop dat jij ook snel mag 'klagen' over zwangerschapskwaaltjes. Hier nog steeds ik dubio of ik zal testen. Merk altijd al 1 of 2 dagen van te voren als ik ongesteld ga worden. Dinsdag dacht ik dat al te merken. Toen hield het op. Gisteren weer. En nu weer niet. Ik verwacht juist deze ronde niet zwanger te zijn, vanwege stress, vermoeidheid, verkoudheid. Zit nu op dag 34. Cyclus van 34 is nog steeds normaal toch?
Hoi hoi mag ik nog op de lijst mijn nod is volgens de vorige x 22 dagen dus dat had woensdag 14 okt moeten zijn maar volgens "normaal" 28 dagen zou dat 20 okt moeten zijn... Dus bij deze 20 okt nod 2e ronde 2e kindje en ik ben 30.. Ons zoontje is 21 maanden
Appelboompje, Betula, Dora26, Sieppie: dank voor jullie lieve reacties. Nog wel heel af en toe een beetje roze verlies, nauwelijks krampen ofzo dus heb wel meer hoop dan gisteren. Meiden op rood: Succes met opladen voor de volgende ronde. Meiden die nog in afwachting zijn, ik duim voor jullie.
@iedereen waar de menstruatie is door gebroken: balen! Veel succes in de volgende ronde! @alle zwangeren: gefeliciteerd!! Zelf wordt ik heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees. Mijn bekken is sinds gisteren weer pijnlijk. Wat bij mij altijd betekend dat m'n ei of menstruatie komt. Hoewel dat nu wat vroeg zou zijn. Aan de andere kant heb ik bizar veel afscheiding en ben vreemd emotioneel. Mijn man zat me al raar aan te kijken . Afwachten maar.... het duurt alleen zo lang :x
hier ook allerlei symptomen week na eisprong dat ik dacht oké misschien is er een kan dat ik zwanger ben maar nu niets meer dus zit nu gewoon te wachten wachten wachten tot men menstruatie of tot een positieve test maar daar vrees ik deze maand voor !
Naar is dat he. Dat je alleen maar kunt afwachten. Ik blijf ook maar tegen mezelf zeggen dat ik er vanuit moet gaan dat ik ongi ga worden. Dat lukt alleen niet altijd even goed
Jazeker en ik heb nog steeds last van mijn lage rugpijn pff.. Verder ook moeheid en darmen rommelend.. Even vraag aan iedereen: hoeveel x per dag drink je een kopje koffie? Ik drink 1 a 2x per dag koffie en middag of avond 1x cappacino.
haha idd ik zit tegen mezelf nu te zeggen oké deze week leg je een inlegkruisje in je onderbroek het wordt toch een neen deze maand en dan hop naar de volgende maand... maar ik weet wel dat ik teleurgesteld ga zijn hoor... hier is nog maar ronde 1 en ik weet dat de kans klein is maar iedereen hoopt natuurlijk dat het snel raak is eens je begint met zwanger worden... spijtig genoeg zitten hier vrouwen waarbij het nog steeds niet wil lukken
♡ nod-lijst 16 t/m 23 oktober 2015 ♡ 16 (6) discover, 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje gio89, 26 jaar, 12e ronde, 1e kindje joan1984, 31 jaar, 3e ronde, 3e kindje izie, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje mieneke, 32 jaar, ronde 12, 2e kindje dubbeltje, 28 jaar, ronde 9, 3e kindje Linn81, 34 jaar, 2e ronde na curretage, 2e kindje 17 (5) moederwensje, 22 jaar, 8e ronde, 1e kindje betula, 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje paard, ? Jaar, ronde 19, 1e kindje asuka, 25 jaar, 1e kindje, ronde 11 vaya2014, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje 18 (7) fauna, 31 jaar, ronde 18, 2e kindje guusje1987, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje bv1hoven, 37 jaar, ronde 16, 2e kindje beertjes, 35 jaar, ronde 15 na mk, 2e kindje doetie, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje hmt, 26 jaar, 3e ronde , 2ekindje florenthe, 40 jaar, 3e ronde, 3e kindje 19 (2) maritiem, 25 jaar, 2e ronde, 2de kindje indylynn, 28 jaar, 1e ronde (na mk) 1e kindje 20 (7) sieppie, ? Jaar, 1e ronde, 4e kindje blubje86, 29 jaar, 2e ronde (na bbz), 1e kindje mama s, ?? Jaar, ronde 5, 3e kindje linniejj, 27 jaar, ronde 3, ?? Kindje noekie, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje mahna mahna, 41 jaar, ronde 3 (na asherman), 2e kindje Nodje, 30jaar, ronde 2, 2e kindje 21 (6) inge1984, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje presa, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje puppy28, 30 jaar, ronde 10, 1e kindje meisje26, 35 jaar, 2e ronde (na ma), 3e kindje appelboompje, 32 jaar, ronde 23 (2e na mk bbz), 1e kindje Nath91, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje 22 (3) ankievde, 31 jaar, 3e ronde, 2e kindje maimarni, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje queenie, 27jaar, 1e ronde, 2e kindje 23 (2) dora26, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje cins, 33 jaar, ronde 9, 1e kindje datumloos (5) lala90, 24 jaar, 3e ronde (na pauze), 1e kindje tapa87, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje lilliesleaf, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje dogs84, 30 jaar, ronde 15, 2e kindje buiten de lijst 12 (1) water27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje totaal: 44 zwanger (5), ongesteld (9), mmm *(0), negatieve test (3), twijfel-/tuurtest (0), wachtbankje (12) wil je op de lijst?geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: Pas dan ook de totalen bij je nod datum aan en de totalen onderaan.
Zie dat ik 17e sta, maar had onverwachts later pas mijn ei. Dus nod is de 21e. Wel voor het eerst sinds maanden nog geen bruinverlies. Moeilijk om met de voetjes op de gron te blijven. Ben zo bang dat de ongesteldheid als een bom zal inslaan!!
Dogs; ik denk dat het in jouw geval nog een beetje te vroeg is voor een zwangerschapstest. Jouw eisprong was toch begin vorige week ergens? Of vergis ik mij. Succes morgen bij de gynaecoloog. Doetie; pfff dag 41 wat vreselijk zeg...aan je onderschrift te zien wacht je op je eerste menstruatie na je miskraam? Wat verdrietig dat het weer mis is gegaan. Sterkte! Moederwensje; Jammer dat de testen negatief zijn. Ik snap je wanhoop heel goed, maar er staat zeker niet voor niks een jaar voor een eerste zwangerschap. Al is het frustrerend als je hoort dat mensen snel zwanger zijn. Ik wil je gevoel en verdriet zeker niet te niet doen, maar probeer je er niet teveel boos over te maken. Ik weet hoe het voelt; herken het; is makkelijk gezegd; maar probeer het... maakt het voor jezelf iets makkelijker te dragen. *knuffel* Izie, Vaya, Dubbeltje; wat balen zeg Veel geluk voor de volgende ronde. Blijevrouw; ik zou even wachten. Je hcg zou, indien je zwanger bent, zich elke 2/3 dagen moeten verdubbelen. Weet je wel zeker dat je 2 weken geleden ook een eisprong hebt gehad? Fauna; Fijn dat de krampen meevallen. Bloedverlies hoeft nog niets te betekenen.... misschien toch nog iets van een innestellingsbloeding? Je bent nog voor je nod he? Mahna; spannende daagjes nog voor jou Betula; heb je al een idee wanneer je wilt gaan testen? Stress kan heel erg veel doen moet je lijf, maar goed...kan natuurlijk ook zo zijn dat je gewoon zwanger bent Paard; ik hoop dat wachten wordt beloond. Mag wel eens in ronde 19! Ik duim voor je
Mijn eisprong was afgelopen 11 oktober (zelf gevoel als mijn ovulatiepijn). Volgende dag 12 oktober mocht ik bij echo controle van gynaecologie en klopt wel dat nog 36 uren. Verder durf ik niet van zwangerschapstest doen. Ik wacht liever tot op. As vrijdagochtend bij gynaecologie voor uitslag van mijn bloedprikken en echo. Morgen moet ik bloedprikken onderzoek "progesteron hormonen".
Dames ik mag op rood...mijn menstruatie vandaag op gekomen ipv woensdag, balen en erg korte cyclus heb ik gehad van 23 dagen...
@appelboompje. Mahna; spannende daagjes nog voor jou Dank je wel. Vanochtend werd ik wakker met buikpijn en een klein ondergronds puistje op mijn onderkin. Wat meer afscheiding volgens mij. Voor de rest helemaal niets. De dames die vandaag op de nominatie stonden hebben al een uitslag. Ik ben benieuwd of er vandaag nog nieuws bij gaat komen van eventuele vroege testers. Liefs
♡ nod-lijst 16 t/m 23 oktober 2015 ♡ 16 (6) discover, 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje gio89, 26 jaar, 12e ronde, 1e kindje joan1984, 31 jaar, 3e ronde, 3e kindje izie, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje mieneke, 32 jaar, ronde 12, 2e kindje dubbeltje, 28 jaar, ronde 9, 3e kindje Linn81, 34 jaar, 2e ronde na curretage, 2e kindje 17 (5) moederwensje, 22 jaar, 8e ronde, 1e kindje betula, 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje paard, ? Jaar, ronde 19, 1e kindje asuka, 25 jaar, 1e kindje, ronde 11 vaya2014, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje 18 (7) fauna, 31 jaar, ronde 18, 2e kindje guusje1987, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje bv1hoven, 37 jaar, ronde 16, 2e kindje beertjes, 35 jaar, ronde 15 na mk, 2e kindje doetie, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje hmt, 26 jaar, 3e ronde , 2ekindje florenthe, 40 jaar, 3e ronde, 3e kindje 19 (2) maritiem, 25 jaar, 2e ronde, 2de kindje indylynn, 28 jaar, 1e ronde (na mk) 1e kindje 20 (7) sieppie, ? Jaar, 1e ronde, 4e kindje blubje86, 29 jaar, 2e ronde (na bbz), 1e kindje mama s, ?? Jaar, ronde 5, 3e kindje linniejj, 27 jaar, ronde 3, ?? Kindje noekie, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje mahna mahna, 41 jaar, ronde 3 (na asherman), 2e kindje Nodje, 30jaar, ronde 2, 2e kindje 21 (6) inge1984, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje presa, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje puppy28, 30 jaar, ronde 10, 1e kindje meisje26, 35 jaar, 2e ronde (na ma), 3e kindje appelboompje, 32 jaar, ronde 23 (2e na mk bbz), 1e kindje Nath91, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje 22 (3) ankievde, 31 jaar, 3e ronde, 2e kindje maimarni, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje queenie, 27jaar, 1e ronde, 2e kindje 23 (2) dora26, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje cins, 33 jaar, ronde 9, 1e kindje datumloos (5) lala90, 24 jaar, 3e ronde (na pauze), 1e kindje tapa87, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje lilliesleaf, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje dogs84, 30 jaar, ronde 15, 2e kindje buiten de lijst 12 (1) water27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje totaal: 44 zwanger (5), ongesteld (10), mmm *(0), negatieve test (3), twijfel-/tuurtest (0), wachtbankje (12) wil je op de lijst?geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: Pas dan ook de totalen bij je nod datum aan en de totalen onderaan. DAT ER MAAR SNEL MEER ROZE BIJ KOMT