Ik zie een tweede streep 😀 En zag ook dat je ervoor een negatieve test had en nu pas positief! Proficiat eh!! Enige symptomen al?
@queeniev87: dat is balen. Maar volgens mij ben je ook nog wel heel vroeg toch? @sieppie: ik ben heel slecht in wat vagere testen. Maar volgens mij zie ik op beide een tweede streep hoor!
Sieppie; fijn dat ze gekomen zijn. En ik zie toch echt een licht streepje verschijnen. Wat spannend!!! Dora; ik kan mij voorstellen dat je verdrietig bent zeg! Ik snap dat je gynaecoloog niet thuis is in de oorzaak van de vermindering van zaadkwaliteit van je vriend, maar ik snap niet dat er met een verminderde kwaliteit jullie geen IUI is aangeboden. Misschien gewoon zeggen dat jullie een vervolgstap willen. Anders eens terug naar je huisarts voor een verwijzing naar een uroloog. In elk geval een dikke knuffel voor jou. xx Queenie; en bij jou ook al geen goed nieuws
Ja de hele werk al ongi krampen en sinds laatste zwangerschap kreeg ik die altijd pas op de dag zelf. Daarbij vlagen misselijkheid en zere borsten.... Maar voel me wel heel fit. Hoop dat dit zo blijft.
Queenie er is nog hoop donderdag gewoon weer testen! siepie ik zie bij allebei 2 strepen..! Dora een hele dikke knuffel voor jou..x! Ik wacht tot donderdag met testen.... Denk ik.. Hihi
Wel erg voor jullie maar veel sterkte en ook knuffels van me.. Hoop dat 'n gynaecologie kan wel helpen voor jullie..
Ja op vrijdag krijgen we 'n uitslag van me horen dat we hebben ook gesprek bij fertiliteitsarts gynaecologie.
Als ze er vrijdagen nog niet zijn dan test ik dan (zo denk ik nu in men hoofd maar of kan volhouden is iets anders) zou een mooi verjaardagscadeau zijn in ieder geval 😉 En anders is er een volgende ronde eh
Hallo allemaal, mag ik me ook even melden..? Ik had de 17e ongesteld moeten worden.. Vriendlief en ik zijn nu voor ronde 7 bezig maar ik werd altijd gewoon ongesteld. Nu ben ik het nog niet.. Ik heb wel wat kwalen maar durf nog niet optimistisch te zijn. Mijn borsten zijn groter en mijn tepels doen al zeer als Vriendlief ernaar kijkt haha. Verder slaap ik heel slecht sinds vier dagen en dus ook erg moe. Ik heb bijna geen afscheiding trouwens.. Ik las overal dat het juist meer zou worden? En verder heb ik het savonds vooral heel erg koud. Net ivm pauze even een stukje gewandeld maar toen zweete ik me weer rot. Nou ja.. Afwachten maar.. Ik heb in ieder geval nog geen gevoel van naderende menstruatie. Ik voel wel wat 'druk' maar dat is heel anders..
Hopjes dat klinkt wel positief!! Nog niet getest? Mijn borsten beginnen ook gevoelig te worden... Ik hoop het zo... :-D
@nodtje Nee nog niet getest.. Ik hou mezelf in bedwang hahaha. We hebben dit eerder gehad en ik kreeg bijna aandelen aangeboden van de kruidvat hahaha . Al vind ik het nu wel anders voelen vooral inderdaad bij mijn borsten. Dat gevoel begon ongeveer twee weken geleden dat ze steeds zwaarder leken te worden.. Later kreeg ik 'pijn' aan de zijkanten en nu dus ook de mega gevoeligheid in mijn tepels sinds een paar dagen.. Ik merkte vannacht trouwens dat op mijn buik liggen nog wel kon maar verre van prettig was.
♡ nod-lijst 16 t/m 23 oktober 2015 ♡ 16 (6) discover, 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje gio89, 26 jaar, 12e ronde, 1e kindje joan1984, 31 jaar, 3e ronde, 3e kindje izie, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje mieneke, 32 jaar, ronde 12, 2e kindje dubbeltje, 28 jaar, ronde 9, 3e kindje Linn81, 34 jaar, 2e ronde na curretage, 2e kindje 17 (5) moederwensje, 22 jaar, 8e ronde, 1e kindje betula, 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje vaya2014, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje Hopjes, ?? jaar, ronde 7, ?? kindje 18 (7) fauna, 31 jaar, ronde 18, 2e kindje guusje1987, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje bv1hoven, 37 jaar, ronde 16, 2e kindje beertjes, 35 jaar, ronde 15 na mk, 2e kindje doetie, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje hmt, 26 jaar, 3e ronde , 2ekindje florenthe, 40 jaar, 3e ronde, 3e kindje 19 (2) maritiem, 25 jaar, 2e ronde, 2de kindje indylynn, 28 jaar, 1e ronde (na mk) 1e kindje 20 (7) sieppie, ? Jaar, 1e ronde, 4e kindje blubje86, 29 jaar, 2e ronde (na bbz), 1e kindje mama s, ?? Jaar, ronde 5, 3e kindje linniejj, 27 jaar, ronde 3, ?? Kindje noekie, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje mahna mahna, 41 jaar, ronde 3 (na asherman), 2e kindje Nodje, 30jaar, ronde 2, 2e kindje 21 (6) inge1984, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje presa, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje puppy28, 30 jaar, ronde 10, 1e kindje meisje26, 35 jaar, 2e ronde (na ma), 3e kindje appelboompje, 32 jaar, ronde 23 (2e na mk bbz), 1e kindje Nath91, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje paard, ? Jaar, ronde 19, 1e kindje 22 (3) ankievde, 31 jaar, 3e ronde, 2e kindje maimarni, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje queenie, 27jaar, 1e ronde, 2e kindje 23 (2) dora26, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje cins, 33 jaar, ronde 9, 1e kindje datumloos (5) lala90, 24 jaar, 3e ronde (na pauze), 1e kindje tapa87, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje lilliesleaf, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje dogs84, 30 jaar, ronde 15, 2e kindje buiten de lijst 12 (1) water27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje totaal: 44 zwanger (5), ongesteld (10), mmm *(0), negatieve test (5), twijfel-/tuurtest (1), wachtbankje (12) wil je op de lijst?geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: Pas dan ook de totalen bij je nod datum aan en de totalen onderaan.
Dogs; spannend zeg! Hopjes, ik heb je erbij gezet. Wat is je leeftijd en zijn jullie voor een 1e kindje aan het proberen. Je symptomen klinken zeer hoopgevend. Ik had met 2 dagen na mijn NOD mij denk ik in jouw plaats niet meer kunnen bedwingen. Wanneer wil je gaan testen?
Appelboompje ik ben 29 en inderdaad is dit ons eerste kindje.. Ik wil morgen gaan testen.. We hadden een druk weekend dus nog even gewacht.
Net een test gedaan, maar ik word er niet wijzer van! Mijn man denkt een heel licht streepje te kunnen onderscheiden, maar ik denk dat het meer de plaats is waar het streepje zou moeten verschijnen. Toch te vroeg getest? Ik zit op dag 35, dat kan toch niet te vroeg zijn. Maar een nieuwe cyclus had al begonnen moeten zijn.
Sorry dames ik heb niks terug gelezen behalve de laatste lijst Wat mooi al 5 dames roze !!! Ik ben nog steeds niet ongesteld zal Morgen nog eens testen al zal dat wel tegen vallen denk ik! Mja