haha veel plezier Florenthe, bij mij is het ook bijna over maar we hebben er zin in hoor haha ik ben er zoveel mee bezig geweest en nu het eenmaal zover is lijk ik er veel rustiger onder. ik zal niet heel veel meekletsen want wij zijn straks 3 weken op vakantie. maar wie weet met wifi
Hier is het ook bijna over. Nieuwe start nieuwe kansen, dat gevoel krijg ik er iedergeval bij. @Vaya2014: Fijne vakantie!
Ook hier vermoedelijk het laatste dagje, dus we kunnen het allemaal gezellig gaan maken! Vaya2014, alvast een fijne vakantie! Ze zeggen dat het vaak op vakantie gebeurd dus laten we hopen dat dat ook voor jou gaat gelden!!
Hoi meiden! Hier menstruatie ook weer voorbij! Dus de gezellige dagen komen er weer aan! Iedereen veel plezier Ik hoop echt op een mooie roze lijst! Mijn man zit in de periode van mijn nod in het buitenland en ik hoop m te kunnen verrassen als hij terug komt(week na nod). Zo niet, gaan we de stap naar de ha maken.. Dit is ronde nr 12.. Ga er niet teveel druk achter zetten, is ook niet goed, het zou gewoon zo leuk zijn... Zijn er meer dames al lang(er) bezig of bezig geweest? Liefs
Hier is menstruatie voorbij en zijn we begonnen. Vind het wel weer heel spannend!! De eerste ronde....
Hoi dames, Mag ik ook mee kletsen? Ik weet niet wanneer mijn NOD is wegens lange cyclussen, wat pas sinds kort zo is. Laatste twee cycli 41 en 44 dagen, daarvoor altijd 'netjes' tussen de 28 en 30 dagen. Lala90, 24 jaar, 3de ronde na pauze, eerste kindje. NOD datumloos. Ik heb vermoedelijk in de laatste ronde een vroege miskraam gehad. Ik had namelijk positieve testen die helaas afliepen. Ik heb nog nooit zo heftig gebloed als tijdens die ongesteldheid, het was echt een heel heftige week voor mij. Ik bloed nu sinds vorige week niet meer, maar heb helaas nog steeds een licht-positieve zwangerschapstest (laatste test was van vanochtend op verzoek van mijn HA). Ook heb ik wat pijntjes in, wat ik ervaar als, mijn eierstokken. Ik hoop dus niet dat het aanwezige hcg mijn cyclus nog meer verward, want het is al zo'n warboel. Natuurlijk is mijn huisarts ook op de hoogte, maar die ziet minder reden voor zorg. Ikzelf vind het allemaal wel spannend en raar, maar dat lijkt me logisch en herkenbaar voor jullie 😊. Ik weet uit andere nod-forums dat ik niet altijd alles bij kan houden en dat het ook niet goed voor me is dat te willen, maar vind het wel leuk om hier af en toe mee te praten. Als de "mijn kalender"-app gelijk heeft, zijn mijn vruchtbare dagen precies tijdens onze vakantie, dus dan hebben we flink de tijd voor elkaar, maar het is voor ons dus even afwachten hoe het loopt. Liefs
Jeetje Lala, Heftig zeg allemaal! Hopelijk kom je op vakantie lekker tot rust en pakken je vruchtbare dagen goed uit! Dat hoop ik uiteraard voor iedereen op deze lijst!
Wat heftig Lala! inderdaad fijn dat jullie ook op vakantie gaan! ik heb me voorgenomen om echt niet voor mijn NOD te testen, hopelijk gaat het lukken ik heb even mijn banner aangepast, gaat dat niet automatisch?
Ben nu nog maar drie dagen aan het tempen, eerste en tweede dag netjes 36.71 en 36.72, vanochtend 36.61.. Geen idee of dit nog binnen de marge van normaal valt of dat dit al een groot verschil is? Laila, heftig verhaal.. En vervelend dat je huisarts het zo licht opneemt, kan me voorstellen dat het voor jou heel ander verhaal is.
Presa als je kijkt onder zwanger worden, temperatuurkaartjes dan kun je heel veel kaartjes vergelijken met die van jou
Dag dames, Mag ik jullie vergezellen? Dora26, 27 jaar, ronde10, 1ste kindje Nod is 23 oktober... Helemaal aan het einde van de lijst, is de eerste keer geloof ik
Hi ladies, zou iemand mij ook op de lijst kunnen zetten? Puppy28, 30 jaar, 1e kindje, ronde 10 Nod is 21 oktober. Hey @dora26, leuk maar ook jammer dat we elkaar steeds tegen komen in het nodforum. Hopelijk deze ronde meer geluk voor ons beiden en de andere dames!
Temperatuur voor het eerst nu. Dag 3 begonnen en is nu 36.3 36.5 36.2 is dat niet te wisselend? Zet braaf mn wekker en als die gaat temperatuur ik.meteen
@Puppy28: Hopelijk kunnen we elkaar snel vergezellen in een zwangerschapstopic! @Lala: Sterkte meid... Hoop dat alles snel weer terug een beetje 'op orde' is. Had je hier eigenlijk niet meer willen zien in die nodtopics
Hallo meiden, na vandaag ongesteld te zijn geworden wil ik graag weer meekletsen in dit topic: meisje26, 35 jaar, derde kindje, NOd: 21 oktober Liefs
Hoi meiden, Ook ik klets graag mee... Tapa87, 28 jaar, 2e kindje, nod: ergens tussen 16 en 23 oktober. Ik heb een heel onregelmatige cyclus. Gemiddeld 35 dagen, maar kan van 28-40 dagen zijn. Ik temp ook, niet heel strikt hoor, want soms moet ik om 5u op en ik zet echt niet elke dag mijn wekker zo vroeg! Wel daardoor wat schommelingen, maar voor mezelf een duidelijk beeld wanneer de eisprong was en wanneer ik ongesteld word (zodat ik er op voorbereid ben). Nu de eerste ronde en hoop ik natuurlijk dat de temperatuur nu hoog blijft... ben erg benieuwd!