Sieppie, gefeliciteerd! Nodje, Hopjes, Inge, spannend! Ik duim voor jullie! Op de foto lijkt mijn test duidelijker dan in werkelijkheid... Dus weet niet wat ik er van moet denken. Over een paar dagen nog eens testen, en dan hoop ik op een knaller.
Ow sorry, maar mijn nod is 22 okt. Had per ongeluk 19 oktober aangegeven. Ben een beetje warrig geloof ik. Sorry hoor
Hallo, Ik ben volledig nieuw hier, maar lees sinds gisteren al van alles hier omdat mijn lijf tegenstrijdige signalen geeft. Morgen is mijn NOD en ik heb gisteren negatief getest. Het zou voor mij de twee zwangerschap zijn en het is nog maar de eerste ronde, dus geen man overboord als ik wel ongesteld word. Maar ik heb allerlei verschijnselen die ik bij de eerste zwangerschap ook had. Heel raar, maar een enorme behoefte aan pindakaas. Normaal hou ik niet echt van pindakaas, maar nu moet ik gewoon aan het einde van de dag een boterham met pindakaas. Verder ben ik al een week echt misselijk tot halverwege de middag, ik slaap heel slecht (heb ik vorige zwangerschap 9 maanden gehad) en ik ben enorm moe. Vorige zwangerschap ook aan het begin. Verder heb ik sinds twee dagen steken in mijn lies (dat heb ik normaal niet als ik ongesteld word). Zondag had ik bij het vegen lichroze bloed. Een klein beetje maar en daarna he-le-maal niets meer. Normaal heb ik dat niet voor mijn ongesteldheid. Aan de ene kant veel symptomen die ik bij eerste zwangerschap ook had (maar je kun jezelf ook voor de gek houden.... en nu je weer bezig bent meer alert zijn op die signalen) en tegelijkertijd heb ik het idee dat ik ieder moment ongesteld kan worden, al heb ik nog geen signalen daarvoor. Om gek van te worden dat wachten. Ik hou niet verrassingen, dus ik wil het gewoon weten. Haha. Als ik ongesteld word is dat ook prima, maar doe dan nu maar gelijk. Moest het even kwijt, want ik blijf maar googlen op 'toch positieve test na negatieve'. Kan beter wat nuttigers met mijn tijd doen.... Gefeliciteerd aan alle dames die wel een streepje zagen!
@Betula. En al beslist of je gaat testen. Bij mij komen de buikpijn klachten ook zo nu en dan. Vandaag is mijn NOD-dag, maar de dag is nog lang. Liefs
@Presa. Heb je voor jezelf al meer duidelijkheid? In jouw geval zou een digitale test misschien goed kunnen werken. Die zegt zwanger of niet zwanger. Maar misschien heb je al duidelijkheid. Ik ben begonnen waar ik ben opgehouden. Liefs
@Fauna. Hoe gaat het nou met jou? Ik las dat je roze bloedverlies had en je erg bang was. Is je angst inmiddels wat gezakt. Ik hoop met jou dat het goed mag gaan deze keer. Liefs
@Hopjes Gefeliciteerd! En nu maar hopen dat er niet nog meer kwaaltjes bijkomen. Las dat je zware borsten had. Bij mijn eerste zwangerschap had ik in het begin het idee dat er beton in zat. En in een paar weken al helemaal uit mijn bh's gegroeid.
Mama S. Het spijt me om te lezen dat het deze maand niet jouw ronde was. En dank je wel voor de lieve succes wens. Ik mag nog even afwachten. Vandaag NOD dag. Ik denk nog steeds dat het deze maand niet is gelukt. In dat geval kom ik je wellicht volgende maand weer tegen op een andere NOD-lijst. Liefs en succes bij de volgende ronde, maar vooral veel plezier.
@Izie. Jammer om te lezen dat je niet zwanger bent geworden deze ronde. Heel veel succes bij de volgende ronde. Wie weet zie ik je daar weer. Liefs en succes.
@Vaya2014. Ik hoop dat jullie toch een hele fijne vakantie hebben gehad en ook voor jouw vind ik het rot dat het deze ronde niet raak is. Houd de moed erin en een goede terugreis voor jullie. Misschien tot ziens op een volgende NOD-lijst en bedankt voor de succes wens. Liefs
@Dubbeltje. Jij ook succes en wie weet tot ziens bij een volgende rond. Jammer dat het ook voor jou geen roze wolk is geworden deze maand. Liefs
@meisje26. Heel veel succes bij de volgende ronde en naar dat het deze maand niet gelukt is om zwanger te worden. Wie weet spreken we elkaar weer op een volgende lijst. Liefs
@Paard. Het is ook moeilijk om met de voetjes op de grond te blijven staan als je graag een baby wilt. Ik hoop dat voor jou de wijziging in de vorm van het niet krijgen van bloedverlies een gunstig teken is. Liefs PS. ik lees net dat je zwanger bent. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en pas goed op jezelf
@appelboompje. Inderdaad spannend dagje. Zondag waren de 28 dagen al voorbij, maar mijn cyclus is meestal 30 dagen dus houd ik vandaag aan. Tot op heden alleen wat buikpijn zo nu en dan. Twee ondergrondse puisten. De dag is nog lang en het zou me niet verbazen als vanavond rond laat in de avond mijn menstruatie gaat doorbreken. Zo niet dan wacht ik af tot donderdag voordat ik ga testen. Althans dat hoop ik. Ik heb morgen paardrijles en dan wil ik eigenlijk niet bezig zijn met zou het wel of niet. Liefs
@joan1984. Ook voor jou veel succes bij de volgende ronden. Dat het maar snel raak mag zijn. Over een niet al te lange tijd weet ik ook of ik me mag aanmelden bij een volgende NOD-lijst. Liefs
@Nodje. Je gaf aan weinig intiem te zijn geweest, maar gelukkig kan 1 keer genoeg zijn. Ik hoop voor je dat het raak is deze maand. Liefs Ik lees net dat je op rood komt te staan. Wat jammer, maar geef de moed niet op. Wie weet zie ik je terug op een andere NOD-lijst