Dag 34MM, Ik ben nog even alles nagegaan, maar deze maand had ik minder klachten als in de maanden dat het niet raak was, maar wat is anders: 1. Ik kreeg ondergrondse puisten in mijn gezicht. 2. Mijn onderrug doet wat meer pijn, maar ik sport nu meer dus ik dacht dat het daarmee van doen had. (Ik ben begonnen met paardrijden) Als ik alle klachten pak die ik ook heb als ik ga menstrueren, dan komt bij bovenstaande het volgende erbij: 1. Brandend maagzuur. 2. Misselijk met vlagen. 3. Menstruatiepijn. 4. Grotere en gespannen borsten. Kun je dus niet veel mee. Liefs
Lieve Doetie, Ik ga je van harte feliciteren en ik begrijp dat je na een MK voorzichtig bent en de echo afwacht. Ik kan je de hand schudden. Ook ik ben zwanger en na een MA en IUVD wil ik ook eerst een kloppend hartje horen. Maar voor nu mogen we allebei (en alle andere zwangeren) blij zijn met het nieuws dat we zwanger zijn en lang leve de zwangerschapskwaaltjes. Ook tegen jou zeg ik: Pas goed op jezelf. Liefs
Ik kan het niet geloven.... blijft zo bizar na alles wat er gebeurd is. Wil em toch showen. Vandaag getest 14dpo.
Mahna bedankt voor je lieve woorden. Laten we genieten van het moment. En we moeten vertrouwen houden.
Definitief rood voor mij😟 Vanmorgen getest niet zwanger daarna kwam mijn menstruatie!! Volgende ronde beter!!
♡ nod-lijst 16 t/m 23 oktober 2015 ♡ 16 (7) discover, 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje gio89, 26 jaar, 12e ronde, 1e kindje joan1984, 31 jaar, 3e ronde, 3e kindje izie, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje mieneke, 32 jaar, ronde 12, 2e kindje dubbeltje, 28 jaar, ronde 9, 3e kindje Linn81, 34 jaar, 2e ronde na curretage, 2e kindje 17 (4) moederwensje, 22 jaar, 8e ronde, 1e kindje betula, 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje vaya2014, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje Hopjes, ?? jaar, ronde 7, ?? kindje 18 (7) fauna, 31 jaar, ronde 18, 2e kindje guusje1987, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje bv1hoven, 37 jaar, ronde 16, 2e kindje beertjes, 35 jaar, ronde 15 na mk, 2e kindje doetie, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje hmt, 26 jaar, 3e ronde , 2ekindje florenthe, 40 jaar, 3e ronde, 3e kindje 19 (3) maritiem, 25 jaar, 2e ronde, 2de kindje indylynn, 28 jaar, 1e ronde (na mk) 1e kindje Veertje, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje 20 (7) sieppie, ? Jaar, 1e ronde, 4e kindje blubje86, 29 jaar, 2e ronde (na bbz), 1e kindje mama s, ?? Jaar, ronde 5, 3e kindje linniejj, 27 jaar, ronde 3, ?? Kindje noekie, 38 jaar, ronde 2, 3e kindje mahna mahna, 41 jaar, ronde 3 (na asherman), 2e kindje Nodje, 30jaar, ronde 2, 2e kindje 21 (9) inge1984, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje presa, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje puppy28, 30 jaar, ronde 10, 1e kindje meisje26, 35 jaar, 2e ronde (na ma), 3e kindje appelboompje, 32 jaar, ronde 23 (2e na mk bbz), 1e kindje Nath91, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje paard, 29 Jaar, ronde 19, 1e kindje Whuz, ?? jaar, ronde 1, 2e kindje 34MM, 34 jaar, ronde 3, 4e kindje 22 (4) ankievde, 31 jaar, 3e ronde, 2e kindje maimarni, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje queenie, 27jaar, 1e ronde, 2e kindje Perdiz, 32 jaar, 1e ronde, 1e kindje 23 (2) dora26, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje cins, 33 jaar, ronde 9, 1e kindje datumloos (6) lala90, 24 jaar, 3e ronde (na pauze), 1e kindje tapa87, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje lilliesleaf, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje dogs84, 30 jaar, ronde 15, 2e kindje Goldsword, 26 jaar, ronde 5, 2 kindje kvdv, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje buiten de lijst (1) water27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje totaal: 50 zwanger (11), ongesteld (17), mmm *(0), negatieve test (4), twijfel-/tuurtest (1), wachtbankje (7) wil je op de lijst?geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: Pas dan ook de totalen bij je nod datum aan en de totalen onderaan.
Ik heb geprobeerd de lijst weer up-to-date te maken, maar mocht er iets missen/fout zijn, laat het dan even weten
@mahna mahna bedankt voor je reactie,heb ook een paar klachten wat ik normaal ook heb vlak voor nod,maar boertjes en van mijn borsten (die normaal heul zeer doen en nu niet) herken ik helemaal niet net als de hoofdpijn. Jij gefeliciteerd heerlijk! Geniet ervan.. En @Doetie wat een mooie test... 23/9 was mijn laatste menstruatie,gemiddeld 27 daagse cyclus,maar soms 29 dagen,dus probeer nog even te wachten,tot nu toe nog niks te bekennen.... Succes iedereen
gefeliciteerd ladies! hier nog steeds geen ongesteldheid te bekennen! misselijkheid is echt met vlagen( niet meer zo erg als paar dagen terug) borsten voelen wat zwaarder... avonds en nachts veel last van maagzuur.. en toen straks in 1 x wat dikkere afscheiding? afgelopen dagen haast geen afscheiding.. snap der niks meer van ... vandaag komen me testen binnen, wacht tot zondag ochtend ( tenzij menstruatie doorzet?) liefs
Wauw er zijn ondertussen nog meer meiden op roze gekomen, super! Gefeliciteerd! Ik wil jullie allemaal een goede zwangerschap wensen, dat jullie over 8 maanden een gezond kindje in jullie armen mogen hebben. Dikke knuffel voor de meiden op rood Hier vandaag een echo gehad, we hadden al afspraak staan bij gyn omdat we net onderzoeken hadden gehad, toen we hem vertelde dat we vorige week positief hadden getest maar daarna wel roze bloedverlies hadden mochten we een echo laten maken. En zo vroeg al maar we zagen een vruchtzakje met vruchtje en dooierzakje. Juppie het zit iig nog wel in mijn buik. En volgende week mogen we weer een echo laten maken om te zien of er hartactie is. Wij hopen zo dat deze zwangerschap wel goed mag gaan. Voor nu zijn we iig heel blij
Goldsword, super!!!! Gefeliciteerd! Wauw wat een fantastische mooie roze lijst!!! Het ontroerd me best, omdat ik het iedereen zo erg gun!! Vandaag sta ik op de lijst, zou ook morgen kunnen worden. Ik schommel op het moment tussen 27 en 28 dagen. Maar laat het maar lekker weg blijven. Ik moet wel zeggen dat ik deze maand een ontzettende rot huid heb. Nu al voor de 3e keer onderhuidse bulten/ puisten. Bah zeg. Mijn huid is nooit echt rustig. Altijd wel last van mee-eters of puistjes. Maar zo erg onder me huid? Raar. Ik slaap nu al paar nachten slecht, kom laat in slaap, snel en zomaar wakker en m'n bed uitkomen is een strijd. En ik de middag kan ik zo rustig uur op de bank slapen. Heel apart. Maar zal deze maand wel weer niet raak zijn. Ik denk dat ik vrijdag of zaterdag pas ga testen, mochten de duivels uit blijven. Het zou enigszins fijn zijn als ik m'n menstruatie zou kunnen voelen aankomen. Maar helaas.. Succes nog even voor de rest vd dames!!