Wat lief van je! Ik zie je onderschrift en wil je veel sterkte maar vooral geluk wensen! Hopelijk kun jij ook snel je naam roze maken! Liefs
Dames op roos = proficiat ! Dames op rood = wat stom! Ik kom jullie vervoegen... Ben wel wat teleurgesteld maar had wel niet verwacht dat het raak zou zijn is ook maar 1e ronde na stop pil maar ben blij dat men lichaam al direct wat regelmaat heeft en dat ik niet lang moet wachten op men maandstonden vandaag juist dag 28... Hopelijk volgende ronde raak... Volgende NOD is bij mij 19 november dus dames tot daar misschien!
@guusje Super gefeliciteerd meid, geniet ervan! @ dames op rood, jammer meiden.. Veel succes in de volgende ronde @ betula hoe is het nou? Heeft het doorgezet, hoop het niet. . Sterkte en hoop op het beste @ dogs ik had gisteren ook enorm het gevoel ongesteld te worden, maar tot nu toe niks. @ nath vind het steeds enger worden, veel tegenstrijdige signalen, gisteravond steeds bij ieder wc bezoek het idee rood aan te treffen, idee dat ik moest poepen (sorry zo op de vroege morgen haha) en dat lukte niet, tegelijk nog steeds geen zere borsten,zoals anders. Nog steeds veel boertjes, vanmorgen erg misselijk en vreemde kriebels in de buik... Temperatuur 37.5,normaal 36.4... Hoe voel jij je? @linniej succes vandaag zal duimen Alle andere dames op wachtbankje of met nod ook succes vandaag
Ben hier al even niet meer geweest door de roze wolk, sorry dames! Kan het niet allemaal meer terug lezen maar wil toch alle andere roze damesvan harte feliciteren! Komen jullie gezellig meekletsen in bevallingslijst eind juni? Voor de rode dames: ontzettend balen, of beter gezegd, wat ontzettend ###!!! Wens jullie heel veel succes de komende ronde, verlies de hoop niet, die mooie test komt ook jullie kant op! Zorg goed voor jezelf dames!
Super Presa. Gefeliciteerd en begrijpelijk dat het forum nu jouw minste interesse wekt. Lekker genieten nu. @34mm; Nog steeds die vage klachten? Haha geen probleem hoor. Ben een hoop gewend. Zere borsten heb ik soms zo midden de periode. Bij mij is er dus nergens een link te leggen. Ik hoop dat al je klachten tot iets moois lijden. Hier inmiddels roze afscheiding gespot. Dus ben er bang voor dat het vandaag door zet. Het is lijkt ons maar niet gegund te zijn. Blijf ergens stiekem hopen dat het vals alarm is.
@Presa lekker genieten van je zwangerschap, lief dat je nog even om het hoekje komt kijken @Nath hoop dat het een innesteling is voor je,dat kan ook nog, ik help je hopen dat dat het enige is wat je deze periode ziet en dat je gewoon hartstikke zwanger blijkt te zijn. Hier net ontlasting gehad en normaal wanneer mijn menstruatie begint heb ik na de ontlasting vaak een veeg bloed, maar tot dusver nog niet, dus fingers crossed... Heb je voor de rest geen klachten wat je anders voor menstruatie wel hebt? Die onzekerheid is verschrikkelijk vind je niet? Zit er over te denken vanmiddag test te halen,zijn er meer die met middagurine getest hebben? Liefs
Mijn ongesteldheid is deze maand echt raar en zet eigenlijk niet echt door. Zondagochtend piepklein beetje roze afscheiding, twee dagen helemaal niks. Gisterochtend een beetje bruin. Verder de hele dag niks. Vannacht ook niet, terwijl ik juist altijd 's nachts best veel bloed. En nu deze ochtend weer een beetje bruin met veel helder slijm. Normaal word ik echt hop gelijk goed ongesteld, niet van dit beetjeswerk terwijl het niet doorzet. Gisteren nog buikpijn, maar dat is ook gestopt. Dus echt bloed heb ik nog niet gezien eigenlijk. Dan blijft er toch zo'n stemmetje achter in je hoofd zeuren dat het toch nog zou kunnen, terwijl je tegelijkertijd ook wel inziet dat je lijf ongesteld aan het worden is. Wat zouden jullie doen? Ik overweeg om morgen nog een keer te testen als het bij dit beetje bruine afscheiding blijft. Ik heb supergoedkope testjes liggen, dus om het geld hoef ik het niet te laten.
@34MM Bij mijn eerste heb ik 's middags een test gedaan en dat ging prima. Wel gelijk nog eentje gedaan omdat het streepje best licht wat en ik het niet wilde geloven. Mijn vriend stond erop dat ik die ochtend erna ook nog een test deed en dan met een dure. Haha, die wilde meer bewijs hebben dan de twee positieve tests die ik onder zijn neus hield.
Als je wilt 'n test doen en middagdutje urine. Het is ook prima. Ik had 2 jaar geleden, dat toen ik was 1e zwanger (zoontje).
Gisteravond zwart korrelig bloed, klein beetje, vanochtend bruinig slijm. Denk dat menstruatie door gaat zetten. Innestelingsbloeding precies op de nod is toch maf en zou te toevallig zijn.....
Helaas. Hier net een flinke veeg helder rood bloed en tevens wat krampen. Zet mij maar op rood. Zal straks wel verder door breken. Baal steeds meer.
Nath balen zeg, gewoon ronduit k*t. Wij zitten ook in ronde 9 en voelt inderdaad steeds meer alsof het nooit gaat lukken / je niet gegund is. Sterkte, zet m op en weer door! 34MM ik zou testen hoor, zo'n hoge temp lijkt me een goed teken! Gewoon vanmiddag zorgen dat je een uurtje of twee/drie weinig tot niets drinkt, dan is je urine wat geconcentreerder net als in de ochtend. Succes! Alle dames op roze: Woohooo!!!!! Gefeliciteerd!!! Dames op rood: we know the feeling.... Sterkte en weer door! Hier nog niets. Zit op 9dpo en niet echt klachten ofzo. Temp nog hoog maar das meestal op 9dpo. Nog een dag of drie en dan.... ??
Ik weet het nog steeds niet. Nog steeds bloed, rood, iets korrelig, maar niet veel. En een zwangerschapstest die nog onduidelijker is dan die van maandag. Denk dat als er al iets was, dat dat nu voorbij is en dat ik moet wachten tot menstruatie doorzet.
hier nog steeds geen menstruatie .. snap der niks van.. me lichaam neemt me in de maling.. geen pijl op te trekken. Die lichte menstruatie achtig krampen die al een week blijven aanhouden en elke dag een pukkel meer, kan ik ook niet veel van op aan. Dames op roze gefeliciteerD!!!