Wat naar voor je dat je lichaam je zo voor de gek heeft gehouden. Ik leef me je mee en wens je veel geluk, sterkte maar vooral ook veel plezier toe bij de volgende ronde. Liefs
hay mahna mahna, hier nog steeds geen ongesteldheid te bekennen... symptomen blijven. na dinsdag durf ik niet weer opnieuw te testen.. zou tussen 20 en 24 oktober ongesteld moeten worden.. tenminste dat neem ik aan.. heb wisselende cyclus .. fijn en lief dat je er naar vraagt.. jij zwanger!!! gefeliciteerd!!! hoe voel jij je?
Lief dat je het vraagt mahna mahna. Ja het heeft net doorgezet. Ik denk vroege miskraam, aangezien ik anders nooit een cyclus van 5,5 week heb, en mijn test van maandag toch licht positief was? Of ben ik al in de overgang aan het gaan ofzo, dan zou ik echt heel hard gaan huilen geloof ik.
@ mahna mahna bedankt dat je mee leeft, zijn er hier misschien meiden die eerst negatief testen en pas daarna alsnog positief,dus een paar dagen erna ? Er is namelijk nog geen teken van menstruatie...
Dag dames, Ben even wat minder aanwezig geweest, maar ben wel mee blijven lezen... Ik ga ook niet op iedereen persoonlijk reageren, want dan ben ik nog eventjes bezig! Alle dames op roze, van harte meiden! Ik wens jullie een mooie en gezonde baby toe! Dames op rood, goede moed gewenst in de volgende ronde! Hier... Ik heb gisteren met de huisarts gebeld en die zei dat het oké is om rechtstreeks een afspraak te maken bij een fertiliteitskliniek, dus daar ga ik morgen meteen werk van maken... Morgen is mijn nod...verwacht gewoon ongesteld te worden, krijg al wat buikpijn en obstipatie, anderzijds ook wel supervermoeid en enorm pijnlijke borsten... Maar zal wel door de vermoeidheid komen, 't is druk op het werk!
Hoi dames, zet mij maar op rood. Succes voor de meiden die nog op de wacht bank zitten. Jammer voor de meiden die ongesteld zijn geworden en Zwangeren gefeliciteerd!
34mm ik bij me vorige zwangerschap! Blijkbaar 1,5 week later me eisprong gehad.. Hier nog steeds geen menstruatie.. Wel meer lichte krampjes.. Borsten doen steeds meer pijn en begin meer afscheiding weer te krijgen? Raar. Wat vervelend meiden dat jullie ongesteld zijn geworden!! Hopelijk is het de volgende ronde raak..
Lief dat je het vraagt Nog steeds geen druppel bloed te bekennen. Wel getest maar was negatief. Anders toch maar kv2v5 halen.. Wie weet... Of misschien geen ei gehad ik weet het echt echt even niet.
@miessemuis hoeveel dagen overtijd ben je nu? @kdv hmmm zal dan niet alle hoop weg zijn? Verschrikkelijk he die onzekerheid, weet ook niet meer bij mijn vorige zwangerschappen wanneer ik getest heb, aangezien dat 12 jaar geleden is en de laatste 10 jaar Dan vergeet je nog wel wat dingen Duim voor iedereen
Hier nog steeds geen heel overtuigde menstruatie. Vandaag beetje donkerbruin, bruin en zwarte korrelig bloed. Maar alleen met afvegen een lichte waas op t papier (sorry voor de omschrijving). Normaal 1e dag van menstruatie ook niet gelijk grote hoeveelheden, maar nu is het minder en anders van structuur.... Snap er geen fluit van...
Lieve kvdk, Vroeg testen is wat mij betreft een no go, maar ik heb het ook wel eens gedaan, dus ik snap dat je dat doet. Gelet op het feit dat het voor jou tot de 24ste kan gaan duren, betekent dat ik net zo lang hier kom totdat je duidelijkheid hebt. Ik benieuwd of je toch zwanger bent, of helaas de menstruatie doorbreekt. Ik zou pas op de 25ste testen als ik jou was. Wees in ieder geval lief voor jezelf. Je vraagt hoe het met mij gaat. Het is allemaal heel onwerkelijk en ik heb inmiddels 4 testen verbruikt en ik ga er waarschijnlijk nog een heleboel gebruiken totdat ik de eerste echo heb gehad. Ik ben bang dat het fout gaat, net zoals de vorige twee keren. Een curettage betekent bij mij waarschijnlijk weer Asherman en dat is geen pretje. Ik probeer positief te blijven en dat lukt meestal ook wel, maar soms heb ik het even heel moeilijk. Liefs
Hoi Betula, Mag ik vragen hoe jong je bent? En of vroege overgang in je familie voorkomt? Ik zou tegen je willen zeggen dat je je daarover geen zorgen moet maken, maar er zijn inderdaad gevallen bekend. Maar als jij je daar zorgen over maakt ga dan aub naar de dokter en bespreek dit. Een vroege MK kan inderdaad ook, zeker omdat je positief hebt getest. Het vervelende van die vroege testen is dat er absoluut nog iets mis kan gaan. Nou ja bij mij ging het na 36 weken nog mis. Garanties heb je nooit. Ik vind het heel naar dat je dit zo moet meemaken en dat je nu ongesteld bent geworden. We weten allemaal dat het lichaam zelf vaak het vruchtje aflaat gaan als het niet goed is, maar dan is dat nog steeds verdrietig. Ik hoop zo dat het volgende maand raak is. Mijn schouder staat hoe dan ook voor je klaar. Je weet me te vinden als je me nodig hebt. Dikke kus en wees lief voor jezelf
Dag 34MM, Steun en meeleven te geven dat is mijn voornaamste doel hier, en daarmee blijf ik zelf een stuk rustiger. Win win dus. Het is mogelijk om eerst negatief te testen en een aantal dagen later positief. Heeft te maken met hoeveelheid HCG in je urine. Dat neemt elke paar dagen toe. Dus het kan zijn dat je eerst heel weinig had en pas later een grotere hoeveelheid. Elk lichaam is anders. Mijn advies is en blijft niet eerder testen dan een dag na je NOD. Dan is de kans het grootst dat deze positief geeft, en zelfs dat is niet bij alle vrouwen zo en komt die positieve test pas bij week 6 of zo. Kleine kans maar het kan dus wel. Hou de moed erin. Liefs
@Dora26. Dank je wel voor de felicitatie. Wat fijn dat je een afspraak mag maken bij de fertiliteitskliniek. Ben ik ook geweest en dat heeft me veel opgeleverd. Vandaag is je NOD? Heb je al getest of wacht je daar nog mee? Of is het zo dat je menstruatie heeft doorgezet? Ik lees zojuist dat je menstruatie heeft doorgezet. Ik hoop voor jou dat het de volgende ronde wel raak is. Liefs
@ mahna mahna bedankt, en dat is precies wat een forum zo fijn maakt mensen die meeleven. Hier helaas vanmorgen ongesteld geworden, dus naar de volgende ronde Iedereen die vandaag gaat testen succes, De zwangeren lekker genieten en dames op rood, misschien tot de volgende ronde? Liefs