Ach gatsie. Als we ergens een hekel aan hebben is het wel onduidelijkheid. Geen menstruatie maar ook niet positief. Het kan dus vriezen of dooien. Geef het nog een paar dagen. Wanneer is feitelijk ook alweer je NOD? Ik heb het overzicht niet uitgeprint en zeker niet in mijn hoofd zitten. Hou moed en wees lief voor jezelf. Liefs
Nee niet alle hoop opgeven tenzij je 100 procent zeker bent van dat je allang ongesteld had moeten zijn ivm je eisprong..?
Ladies goedemorgen, Hier nog steeds geen ongesteldheid te bekennen.. Kon t vanmorgen niet laten om te testen.. Heb nog niet met die kv test gedaan maar met 1 die ik al liggen had. Laatst ging ik googlen, blijkt dat die hele zwangerschap testen er uit zijn.. Hmm Als ik zondag nog niet ongesteld ben doe ik zondag weer opnieuw een test.. Nog meiden die gaan testen? Liefs
Hmm.. Ik ging net kijken.. Lijk in de verte een heeeeeeeeeeeeel licht streepje te zien.. Maar dan moet je wel heel goed kijken... En roze is ie nie.. Kan een indrooglijntje al zo snel komen?
Kvdv begrijp dat je test dus weer negatief was vanmorgen? Ik ga, mits mijn temp nog hoog is, zondag testen denk ik. Zit nu op 10dpo en heb normaal een LF van 12 dagen, dus das zondag. Nog even spannend dus, vanmorgen was mijn temp iig nog hoog (36,9) maar das meestal nog wel op dag 10 dus zegt weinig.... Meiden die gaan testen succes!!!! Mahnamahna wat ben je toch lief voor iedereen hier. Hoop dat karma zijn werk doet en dat alles goed gaat dit keer en je een onbezorgde zwangerschap mag hebben!
Nou kan em wel gaan upgraden maar ik kan em zelf al lastig zien laat staan dat ik em op de foto krijg haha.. Jou temp blijft ook hoog? Mijne ook.. Vorige week had ik 37.6 ( vorige week maandag) en nu blijf ik al een week hangen op 37.3 terwijl ik normaal 36.8 heb.. Hmm Zal ik dan misschien toch een late eisprong hebben gehad? Vind t wel raar want sinds maart tm augustus had ik een koper spiraal die er uit moest aangezien hij in me baarmoedermond vasr zat.. heel waarschijnlijk ( aldus de huisarts) ben ik toen zwanger geweest maar door de spiraal etc is t mis gegaan.. Maar sinds de bevalling had ik een cyclus van 24 ongeveer af en toe ietsie langer.. Maar meestal zat er 2 - 2.5 weken tussen dat ik niet ongesteld was.. Daarom verbaasd t me dat ik nog niet ongesteld ben.. En zwangerschap testen niet echt doorslaggevend zijn.. Wanneer ga jij testen? Hoe gaat t met de andere meiden?
Dankjewel! Ik ben 34. Vroege overgang komt gelukkig niet in de familie voor. Tenminste, beide oma's hebben na hun 40e nog kinderen gekregen. Maar ken het wel van andere mensen. Ik heb niet eens echt veel lichamelijke signalen, maar de angst dat het wellicht niet op tijd gaat lukken is momenteel zo allesoverheersend. Pff na 36 weken komt de klap wel heel hard aan zeg... Ik vond het na 2 dagen voorzichtig blij zijn al een harde klap. Ik kan me voorstellen dat jij deze zwangerschap vol angst ingaat? Ik hoop in ieder geval van harte dat het nu goed gaat, en je ook kunt genieten van de zwangerschap!
Hier nog steeds wat donkerbruin bloed. Ook met afvegen waterig lichtrood.... Ik weet nou niet of het nou doorzet of niet. Had ik nou een virus of is m'n pre-menstruatie gewoon heel toevallig nu ineens veranderd en had ik daarom zo ver van te voren die klachten.... Zucht. Laat het dan maar gewoon goed doorbreken... Iig begin ik er nu wel vanuit te gaan dat het gewoon niet gelukt is. Heeft iemand anders precies op de nod bloeding gekregen en was dan toch zwanger???
Als ik uit ga van 25 wat de afgelopen maanden zo is dan is vandaag dag 6.. Ik moet maandag naar de huisarts ivm astma.. Als ik dan nog niet ongi ben ga ik het er zeker over hebben. Normaal kan ik de klok er op gelijk zetten.. Na onze 2de is het wel aan het schommelen geweest maar nooit langer dan 28 dagen. Vandaag is dag 29. @Mahna Mahna ja dit is echt heel frustrerend.. Heb liever dat ik nu gewoon ongi word dan weet ik waar ik aan toe ben..
@Kvdv je temp gaat omhoog direct na je eisprong, dus als je vorige week maandag voor het eerst een hoge temp had dan heb je waarschijnlijk zondags ervoor je eisprong gehad. Ik heb vorige week dinsdag denk ik mijn eisprong gehad. Dus zondag op 12dpo en als mijn temp dan nog hoog is ga ik testen, eerder niet. @Perdiz vervelend zo die onzekerheid hoor! Heb je al eens een test gedaan? @Puppy28 Balen zeg, jij bent ook al even bezig en voor de eerste. Wens je veel succes, hopelijk de volgende ronde op roze! @Miessemuis Sorry, misschien ligt het aan mij en begrijp ik je verkeerd, maar als je uit gaat van een 25 dagen cyclus en je zit vandaag op dag 29 dan ben je toch pas 4 dagen overtijd? En als je van je langste cyclus van 28 dagen uitgaat, dan ben je pas 1 dag over tijd. Dus misschien gewoon te vroeg getest? Zou het gewoon morgen of zondag nog een keer proberen, wie weet! Hier niet veel klachten behalve gespannen borsten, maar dat heb ik meestal. Sinds vandaag wel een beetje buikpijn gevoel. Kan het niet helemaal als ongesteldheidspijn plaatsen, beetje zeurend gevoel in mijn onderbuik af en toe..... Geen idee, probeer er maar niet te veel van te denken. ben deze cyclus toch al te veel gefocust. Ergens heb ik al heel lang een gevoel dat ronde 9 'onze' ronde zou moeten zijn. Onzin natuurlijk, maar he.....
Goedemiddag, Ik ben nog niet ongesteld. En we waren vanmorgen bij fertiliteitsarts geweest. Mijn uitslag van mijn progesteron is helemaal gezond! We mogen nog 6 maanden gewoon proberen als spontaan.. De fertiliteitsarts heeft ons verteld over hoeveel cyclusdagen ben ik eigenlijk. Nu moment 26 dagen maar normaal is gesproken tussen 26 en 29 dagen. Maar mijn eisprong kwam afgelopen 12 oktober (eigenlijk ook 11 oktober) dus dag 16. Volgens mij goed begrijpen dat op 25 oktober komt menstruatie. Nu moet nog afwachten tot wanneer komt mijn menstruatie of gewoon mooi nieuws als wanneer ben ik wel geraakt.. Wie weet!! Nu ik ga overslaan naar 'n nieuwe nod vanaf 24 oktober. Succes voor allemaal!!
Dit is de test van vanmorgen toch op de foto gekregen.. Word ik nou gek of zie ik toch in de verte wat?
Oke ik denk dat ik gek word. Ik heb de test van dinsdag ook open gemaakt.. En zie wat ik zie een 2e streep,even dik als de test streep alleen aam de andere kant haha oke ik voel me gek Is iemand dit eens overkomen?
Uhm ja.. Ik bedoel 5 dagen eigenlijk... Oepss. Ik heb vandaag nog getest zag niets.. Ja misschien ben ik eel te vroeg met testen... Ik weet het even niet meer. Voel me moe en met vlagen duizelig soma misselijk.. Soms denk ik dat ik mezelf voor de gek hou. Maandag ga ik ol z'n vroegst pas weer testen en omdat ik toch al naar de ha moet ga ik het er gelijk over hebben