Niet? Ik zou denken dat dat niets uitmaakt hoor..... Maar gezien het bloedverlies zou ik er niet te veel meer op hopen, klinkt niet erg hoopgevend in ieder geval, helaas.
Nou zet mij maar gewoon op rood dan hoor. Het blijft een rare menstruatie dan, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Wellicht had ik gewoon een virus te pakken en is het begin van deze menstruatie gewoon puur toeval.....
Ik... Maar die bloeding was 1 dag (heftig, donker rood met stolsels) Na 1 dag was het helemaal over, geen bruinverlies, niks meer. Omdat dit vreemd was en ik daarvoor ook al dacht zwanger te zijn (dag voor NOD getest - was negatief - omdat ik op de NOD geopereerd moest worden en dus ivm narcose/ pijnstilling ect moest weten). Dus dag na nod weer getest en was toen dus licht positief. Met 6 weken bleek dus dat ik een bbz had en met 7 weken is het uitgelopen op een spontane miskraam. (Dus als het goed zou blijven gaan, hoeft het zeker niet te betekenen dat jij ook een miskraam zal krijgen of een bbz zal hebben, dus door mijn verhaal niet nog meer zorgen krijgen hoor!) Ik hoop dat alles toch goed blijft gaan. Ik duim voor je. X
@appelboompje sjemigdepemig zeg dat is wel heel erg heftig! Maar is dat bruin verlies dan echt bruin? Mijn verlies is heeeel erg donkerrood/bruin tegen het zwarte aan en er lijken zwarte korreltjes in de zitten. Zijn dat dan stolsels? Moet wel zeggen dat mijn bloedverlies in m'n normale menstruatie ook altijd wel heel donker is. Nu braa vraag ik mij ineens af of menstruatiebloed wel die kleur hoort te hebben of eigenlijk duidelijk rood als normaal bloed....
Perdiz Ik weet niet wat er "hoort" of "normaal" is. Mijn bruinverlies is een beetje oud bloed bruin zeg maar, normaal heb ik dan de eerste dagen echt heel donkerrood bloed. Die 'zwarte korreltjes' waar jij het over hebt dat klinkt inderdaad als stolseltjes. Denk dat gewoon ieder lichaam anders is, en dat je moet zien wat voor jezelf 'normaal' is.
appelboompje wat fijn dat je zo snel antwoord! Die zwarte korreltjes/stolsels heb ik nog nooit gehad, ik schrok daar van moet ik zeggen. Zouden stolsels ook bij een menstruatie horen? Ga ik even op googlen.
Hoi lieverd, Koop aub een test waar je zeker van bent, zodat je zondag (morgen dus) duidelijkheid gaat krijgen. Twijfelen doen we al zoveel hier, en dan ook nog een twijfelachtige test. Ik snap je hmm gevoel. Zou ik ook hebben. Je menstruatie is dus nog steeds niet doorgebroken? Heel spannend. Liefs
Goedemorgen lieve Cins, Vriendelijkheid kost een mens niet en geeft iedereen een beter gevoel. Dus heel graag gedaan. Ik lees dat je zondag gaat testen en dat betekent ook voor jou dat de menstruatie nog niet is doorgebroken. Of is er iets gewijzigd. Hoe dan ook kom ik morgenvroeg hier terug en ben ik benieuwd hoe het dan met jou en alle andere wachtenden gaat. Liefs
Lieverd, Ik haak even in op je spiraal die vast zat. Is er daarna een echo gemaakt om te kijken of de spiraal een beschadiging aan je baarmoeder heeft gemaakt? Het lijkt me verstandig om dingen uit te sluiten. Ik zeg dit uit zorg, niet omdat ik je bang wil maken. Liefs
Dag lieverd, Ik denk dat we de overgang in jouw geval wel kunnen uitsluiten. Gelukkig. Probeer positief te blijven. Kijk naar mij, 41 jaar en zwanger. En kijk Trijntje Oosterhuis die 42 is. Je hebt dus tijd zat. Probeer de zorg dat je niet tijdig zwanger gaat worden los te laten en zeg tegen jezelf dat je gewoon zwanger gaat worden wanneer de tijd daar is. Ik begrijp je gevoel. Mijn partner zal af en toe gek van mij zijn geworden als ik weer ongesteld werd en verdrietig was. Ik had mijn focus alleen nog maar op zwanger worden. Vanaf september ben ik mijn focus op iets erbij gaan leggen. In mijn geval was dat paardrijden. Telkens als ik bezig was met baby's dan ging ik kijken naar paarden die te koop stonden. Ik had met mezelf afgesproken dat als ik niet meer zwanger zou worden ik een paard voor mezelf ging kopen. (Mijn man was bang dat hij een keer zou thuiskomen en dat er een paard in de gang zou staan). Dat helpt mij enorm. 100% loslaten lukt niet, want we willen zwanger worden en dat laat je niet zomaar los, maar probeer de gedachten te verleggen naar iets anders. Begin oktober ben ik lid van deze site geworden. Voorheen zocht ik elke vage, of ontbrekende klacht op, maar vanaf dat ik lid ben doe ik dat niet meer en focus me op de verhalen van een ander. Dat helpt mij, maar blijkbaar die ander ook. Ik zou iedereen willen aanraden om te stoppen met temperaturen. Zo is de eerste gedachte die je hebt als je wakker wordt: zwanger worden. Dat kan niet goed zijn. Zelfs ovulatietesten zijn overbodig. Gewoon om de dag vanaf de laatste dag menstruatie gezellig samen je huiswerk doen met je man en genieten ervan. Dat werkt al eeuwen zo. Voor mezelf probeer ik nu de rust te vinden in het feit dat ik geen invloed heb op een kloppend hartje. Ik vind het zo akelig en het maakt me bang. Ook nu probeer ik om mijn focus ergens anders op te leggen. Dit keer geen paard kopen, maar ik probeer me bezig te houden en mijn gedachten te verleggen. Gisteren telefoontje van het ziekenhuis gehad. 02 november heb ik mijn echo, maar ik moest er rekening mee houden dat er nog geen hartslag te zien/horen was, omdat het te vroeg is. Ze belde speciaal om me daarvoor te waarschuwen gelet op mijn voorgeschiedenis. Daarna heeft het me uren gekost om dat weer los te laten. Zucht. Liefs
Hoi lieverd, Ik heb bij mijn drie zwangerschappen geen bloed op de NOD dag gehad, maar geen lichaam is hetzelfde. Wel een keer van te voren, maar dat was een innestelingsbloeding (nou ja een klein bruin veegje) in mijn witte bikini. Dat was even minder. Bij twijfel bel aub de huisars. Zeker als je dit nog nooit hebt meegemaakt. Ik hoop voor jou dat er snel duidelijkheid komt. Ik kan me voorstellen dat je hier een beetje onrustig van wordt. Ik kom morgen weer hier om te kijken hoe het met je gaat. Wees extra lief voor je lichaam vandaag. Liefs
Hoi Puppy, Wat jammer dat het deze ronde niet gelukt is. Heel veel hoop, geloof en plezier aan jou gewenst bij de volgende ronde. Liefs
Lieverd, Ik snap het helemaal. Denk je je lichaam te kennen en dan gebeurd je dit. Persoonlijk heb ik liever dat je een positieve test krijgt dan dat je menstruatie gaat doorbreken, maar als je ongesteld moet worden dan inderdaad liever zo snel mogelijk. Hoe gaat het nu met je? Liefs
Hoi Lieverd, Woohoo dat is super goed nieuws hoor. Er is niets fijner om te horen dat alles goed is met je en dat je nog zelf mag aanrommelen. Morgen is dus jouw NOD dag en komt er nog meer duidelijkheid. Althans dat hopen we natuurlijk. Hoe voel jij je nu? Liefs
Lieffie, Voor deze zwangerschap stond ik maandelijks over te geven voordat ik menstrueerde. Was dus erg misselijk. Dit beeld je je niet in, maar dat zijn hormonen waar je last van hebt. Voor mij is misselijk geen signaal meer van een zwangerschap, net zoals gespannen borsten en zelfs brandend maagzuur. Allemaal onder invloed van hormonen. Ga van je langste cyclus uit en wacht dan een dag (ik zelfs twee maar ik kan ook al niet goed rekenen . Dan is de kans het grootst dat je een uitslag krijgt waar je wat mee kunt. Maar er zijn zelfs vrouwen die na 6 weken zwangerschap nog niet positief testen of ongesteld zijn geworden. Dan zou ik toch voor een bloedtest gaan. Heel veel sterkte en ik kom morgen kijken hoe het met je is. Hou je taai en wees lief voor jezelf. Liefs
Lieverd, Ik blijf dit vreemd vinden. Ga aub met je huisarts praten. Ik hoop dat dit een eenmalig iets is. Ik merk dat ik het super naar voor je vind en ik geef je hierbij een digitale knuffel. Mocht je me nodig hebben, dan mag je natuurlijk altijd een PB sturen. Geldt voor iedereen hier. Indien dit een menstruatie is dan wens ik je veel sterkte, plezier, hoop en geluk toe bij de volgende ronde, maar het voelt vreemd om dit zo tegen je te zeggen omdat het zo onduidelijk is wat er bij jou speelt. Liefs
Lief Appelboompje, Even een vraag aan je? Ik lees vaker dat het helemaal fout kan gaan met BBZ en dat vrouwen zelfs een eileider moeten missen. Is het een kwestie van "geluk" hebben dat het een spontane MK werd? Wat rot dat je dit moest meemaken. Liefs
Goedemorgen uhwmm nee is niet nagekeken Je laat me wel schrikken!!!! Maar na dat ie der uit is gehaald heb ik gewoon cyclus van 24 dagen gehad.. En even terug te komen op de testen... Ja raar hoor die testen ga morgen ochtend test van kv doen Verbaasd me dat er nog geen overtuigende test is, maar ook geen ongesteldheid.. Ik zou rond afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden.. En vandaag is dag 28.. Dat is echt de Max.. Dus we wachten af..