Lieverd, Je moet een test echt niet meer aflezen na 5 minuten. Zelf geloof ik ook nog niet altijd dat ik zwanger ben en ik had die 2 v 5 van KV nog nooit gebruikt, dus ik heb ze gekocht en de gebruiksaanwijzing gelezen. Er staat heel duidelijk dat de test na 5 minuten een vals positief geven. Staat bij vragen en antwoorden. Het lijkt erop alsof het toch echt niet gelukt is deze maand. Dat is niet leuk en ik vind het heel vervelend voor je. Ik ga nog reageren op je PB. Liefs
Lieve Perdiz, Op welk moment ik ook test. Ik test altijd positief, dus ik ben bang dat het deze maand niet raak is voor je. Wel vreemd dat de test raar deed, en je mag toch maar 4 druppels gebruiken? Pas wel goed op jezelf en ga echt naar de huisarts bij twijfel. Ik wil je in ieder geval veel sterkte, geluk, hoop en liefde toewensen bij de volgende ronde. Liefs
Hoi lieverd, Had ik nog nooit van gehoord, maar ik hoop dat je veel reacties op je topic krijgt en dat er voor jou duidelijkheid komt en natuurlijk hoop ik dat deze rare menstruatie voor het eerst en meteen voor het laatst kwam. Liefs
Lieve Perdiz, Goed gedaan meid. Ik hoopte dat je mijn advies (en ik denk ook dat van anderen) hebt opgevolgd. Ik hoop dat je laat weten wat je HA heeft gezegd. Mag ook in een PB, want ik lees uit je bericht dat je deze lijst achter je gaat laten. Ik duim voor je dat je duidelijkheid mag gaan krijgen. Liefs
Lieve allemaal, De NOD-lijst van 16 tot en met 23 oktober 2015 was fantastisch, maar het is inmiddels alweer de 26ste en het wordt voor mij tijd om hier afscheid te nemen. Ik hoop dat de lieve meiden die nog onduidelijkheid hebben op dit moment de moeite willen doen om mij een PB te sturen, zodat ik toch nog weet hoe dat gaat aflopen. Ik ga zodra ik een kloppend hartje heb gezien of gehoord meeschrijven op de bevallingslijst van 16 tot en met 30 juni 2016. Ik heb me al aangemeld maar ik vind het nog moeilijk om ervan uit te gaan dat alles goed gaat. Ik wens jullie allemaal het beste toe in de volgende ronde. Hou moed en blijf positief. Wie weet tot ziens of horens. Liefs van mij
@Cins: Het is ook alweer ronde 9 hé... Natuurlijk mag je nu wel eens hoop koesteren! Ben je er al uit wanneer je een testje gaat wagen? Of wacht je het af? Succes hoor!
Nou de huisarts vond het allemaal niet alarmerend. Krijg bloedtest voor schildklier en that's it. Tot ziens mevrouw. Houd het maar de komende maanden in de gaten volgende maand zal alles wel weer in orde zijn. OK bedankt dokter, tot ziens dokter.... Pffff ik ga het nu los laten
Ja morgenochtend! Dalijk uit mijn werk even langs de Etos en dan mezelf de rest van de avond in bedwang houden... @perdiz, vervelend hoor meis. Maar misschien heeft het ook nog iets met het ontpillen te maken? Je zit toch pas in ronde 1? Ik zou me niet te druk maken en even kijken hoe je volgende cyclus gaat. Sterkte!
Negatief.... Temp was wel gestegen naar 37,1 dus er is nog hoop. Maar verder afwachten weer.... Bah.... Lief dat je er naar vraagt!
Wat ontzettend PIEP..!!! Hier idem.. Temp blijft hoog.. Ij durf alleen niet meer te testen.. Heb nu al 4 testen gedaan waarvan 1 van kv die met 5 min al indrooglijntje liet zien. Ij wil het liefst morgen weer testen maar.. kweenie of ik t ga doen.
Hahaha Cins zie net dat we op de andere nod ook aan berichten zijn hahahaha T is nog vroeg.. Daarom misschien dat we t nie opmerken