Mei is ook zeker mooi maar in ons geval een beetje druk.. We hebben dan 6 verjaardagen In juni alleen manlief dus lekker rustig aan
Juni vind ik ook mooi! Zou normaal afgelopen juni bevallen zijn, maar is helaas mis gegaan vorig jaar...
Zou zeker speciaal zijn. Mijn positieve ovulatietest kwam deze keer extra laat en precies op de dag waarop ik vorig jaar een positieve zwangerschapstest had!! Hoop zo dat t nu raak mag zijn en blijven! Uiteraard ook voor jullie allemaal Lief dat je duimt! Zal ook voor jou duimen!
Dat maakt het wel extra bijzonder dubbeltje. Zou wel heel erg leuk zijn voor je. Als het deze ronde raak is ben ik zo'n beetje uitgerekend op de verjaardag van mijn oudste. Dat zou dus een drukke bedoening worden. Zeker omdat de twee weken erom heen drie kinderen van goede vrienden jarig zijn.
@queenie: Zou inderdaad wel kunnen dat je lichaam nog een beetje ontregeld is, hopelijk geraak je er snel terug wijs uit! En eventueel gewoon voor de zekerheid nog wat gezellig maken, kan nooit kwaad @bevallingsdata: Ik vind de maanden mei, juni, juli, augustus en september ook wel mooi! Daarna begint het terug wat killer en donkerder te worden, dus daar gaat mijn voorkeur niet naar uit. Maar wat komt, dat komt, we zullen al blij zijn als we zwanger worden
♡ NOD-lijst 16 t/m 23 oktober 2015 ♡[/SIZE] 16 (6) Discover, 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje Gio89, 26 jaar, 12e ronde, 1e kindje Joan1984, 31 jaar, 3e ronde, 3e kindje Izie, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Mieneke, 32 jaar, ronde 12, 2e kindje Dubbeltje, 28 jaar, ronde 9, 3e kindje 17 (5) Moederwensje, 22 jaar, 8e ronde, 1e kindje Betula, 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje Paard, ? Jaar, ronde 19, 1e kindje Asuka, 25 jaar, 1e kindje, ronde 11 Vaya2014, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje 18 (5) Fauna, 31 jaar, ronde 18, 2e kindje Guusje1987, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje Bv1hoven, 37 jaar, ronde 16, 2e kindje BeertjeS, 35 jaar, ronde 15 na mk, 2e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje 19 (2) Maritiem, 25 jaar, 2e ronde, 2de kindje[/COLOR] IndyLynn, 28 jaar, 1e ronde (na MK) 1e kindje 20 (3) Florenthe, 40 jaar, 3e ronde, 3e kindje Sieppie, ? jaar, 1e ronde, 4e kindje Blubje86, 29 jaar, 2e ronde (na bbz), 1e kindje 21 (5) Inge1984, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Presa, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 10, 1e kindje Meisje26, 35 jaar, 2e ronde (na ma), 3e kindje Appelboompje, 31jaar, ronde 23 (2e na mk bbz), 1e kindje 22 (3) Ankievde, 31 jaar, 3e ronde, 2e kindje Maimarni, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Queenie, 27jaar, 1e ronde, 2e kindje 23 (2) Dora26, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje Cins, 33 jaar, ronde 9, 1e kindje Datumloos (5) Lala90, 24 jaar, 3e ronde (na pauze), 1e kindje Tapa87, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Lilliesleaf, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje Dogs84, 30 jaar, ronde 15, 2e kindje Veldmuisje, 27 jaar, ronde 3 MMM, 2e kindje * Buiten de lijst 12 (1) Water27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Totaal: 37 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM *(1), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0), Wachtbankje (10) WIL JE OP DE LIJST?Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
hier ook het wachtbankje, verwacht mijn NOD iets eerder als de 19de, maar weet niet precies wanneer dan dus heb hem laten staan als uiterste datum. (heb op verschillende bereken dingen gekeken maar die zeggen allemaal wat anders). Mij lijkt juni ook een top maand ondanks de vele verjaardagen die hier ook al staan. nu maar weer wachten...
Thanks! Ik mag denk ik ook wel op het wachtbankje trouwens. We zijn maar met een klein clubje deze keer, of lijkt dat maar zo? Over de uitgerekende datum.. dat zou deze keer dan dus rond mijn eigen verjaardag zijn. Ik vind het juist wel lekker makkelijk, twee vliegen in één klap. En mijn verjaardag zal dan toch niet meer zo belangrijk zijn. Ik moet ook zeggen dat ik mij daar helemaal niet mee bezig hou, met wanneer ik dan uitgerekend zou zijn.. als ik überhaupt maar zwanger mag worden.
Hier ook alweer een pendel bij voor januari... Ik begin stilaan meer te geloven dat we er minstens een jaar over gaan doen... Hopelijk heb ik ongelijk, maar ik durf er echt niet meer van uit te gaan. Ik ben ook 3 dagen voor mijn moeder geboren... Eigenlijk best wel handig, we doen tot op heden ons verjaardagsfeestje voor de familie nog steeds samen! Mijn zus en vriend zijn op 2 dagen van mekaar geboren, ook zij vieren samen, dus lekker goedkoop Het viel mij eigenlijk ook al op dat het een korte lijst is... Maar dat kan geen kwaad hé! Het is hier best gezellig met z'n allen
Dora Ik hoop voor je dat je niet zo lang meer hoeft te wachten.. De lijst is idd niet heel lang! Vind t zelf wel lekker wat rustiger!
Hallo allemaal! De eerste zitten al op het wachtbankje zie ik! Nu kunnen de lange twee weken weer beginnen! Door de drukte afgelopen dagen niet echt kunnen reageren. Maar wat bevallingsdata betreft maak het mij allemaal niet meer uit. Als ik maar zwanger mag worden.. Deze maand is het bij mij allemaal een beetje gek.. Vorige week vruchtbaar slijm en positieve ovu op donderdagavond.. Alleen temp is tot nu toe niet gestegen.. Wel een raar weekend gehad, man vroeg naar Schiphol gebracht (05.00 opgestaan) en die avond er laat weer in.. Ml is dus ook voor een flinke tijd weg, dus als m'n eisprong later is, hebben we weer pech. Terwijl ik dacht het afgelopen jaar m'n lichaam wel te hebben leren kennen. Ik ben dus m'n vertrouwen n beetje kwijt.. Sorry voor m'n ego berichtje, hoop dat het bij jullie allemaal gaat zoals het moet! Hoe gaat het trouwens met de meiden die pas zijn begonnen met tempen? X
Spannend al die wachtbankjes, ik mag er ook op plaats nemen. Gisteren positieve test.. Nu controleren met de temperatuur.. Vanochtend een enorme temperatuurdip gehad, gisteren wel een aanslag op mn lichaam gehad, voor de allereerste keer een wedstrijd 5KM gelopen hahaha. Daarna ook een klein drankje gedaan en lag er laat in.. Allemaal factoren die de dip wel kunnen verklaren natuurlijk, maar ben benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren. @Gio hopelijk heb je je ei inderdaad al gehad. Kan me voorstellen dat je vertrouwen weg is en dat je enorm baalt. Hopelijk kunnen we jou een beetje steunen hier en is het deze maand raak!!! @Dora zo'n pendel is inderdaad niet leuk!! Laten we hoopvol blijven ; er zijn ook 3 pendels voor deze maand toch?! @ wachtbankje : Heel veel succes iedereen met het wachten!! Ben zelf zo slecht in wachten, ik vermoed dat er bij mij weer early testen gekocht worden haha. Ga het dit keer echt proberen uit te stellen maar vind het zo moeilijk! Heb jullie steun/motivatie hiervoor nodig dames haha. Hoe ervaren jullie het wachtbankje?
@presa, het wachtbankje vind ik een verschrikking. Ik wil namelijk niet teveel bezig zijn met het zwanger worden maar zodra ik weer op dat bankje zit lijkt dat een onmogelijke opgave, de weken voor ei vind ik het allemaal prima en helemaal niet mee bezig. Toch is de wachtbank periode er ook wel een van lekker dagdromen over wat als... maar vooral zijn die weken veel te lang.
Bedankt Presa,lief! We steunen elkaar gewoon, dat is zo fijn aan deze lijsten..zitten allemaal in hetzelfde schuitje! @Maritiem, ik ken dat van dat vroeg testen.. Ik heb al een paar keer k2v5 gedaan 1a2 dagen voor nod.. Daar ben ik nu wel van genezen.. Ik test nu echt pas als ik minimaal 3 dagen overtijd ben...dat kan ik denk ik wel volhouden... Die teleurstelling van een Omo witte test vind ik nog erger als een menstruatie..
♡ NOD-lijst 16 t/m 23 oktober 2015 ♡ 16 (6) Discover, 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje Gio89, 26 jaar, 12e ronde, 1e kindje Joan1984, 31 jaar, 3e ronde, 3e kindje Izie, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Mieneke, 32 jaar, ronde 12, 2e kindje Dubbeltje, 28 jaar, ronde 9, 3e kindje 17 (5) Moederwensje, 22 jaar, 8e ronde, 1e kindje Betula, 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje Paard, ? Jaar, ronde 19, 1e kindje Asuka, 25 jaar, 1e kindje, ronde 11 Vaya2014, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje 18 (5) Fauna, 31 jaar, ronde 18, 2e kindje Guusje1987, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje Bv1hoven, 37 jaar, ronde 16, 2e kindje BeertjeS, 35 jaar, ronde 15 na mk, 2e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje 19 (2) Maritiem, 25 jaar, 2e ronde, 2de kindje IndyLynn, 28 jaar, 1e ronde (na MK) 1e kindje 20 (3) Florenthe, 40 jaar, 3e ronde, 3e kindje Sieppie, ? jaar, 1e ronde, 4e kindje Blubje86, 29 jaar, 2e ronde (na bbz), 1e kindje 21 (5) Inge1984, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Presa, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 10, 1e kindje Meisje26, 35 jaar, 2e ronde (na ma), 3e kindje Appelboompje, 31jaar, ronde 23 (2e na mk bbz), 1e kindje 22 (3) Ankievde, 31 jaar, 3e ronde, 2e kindje Maimarni, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Queenie, 27jaar, 1e ronde, 2e kindje 23 (2) Dora26, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje Cins, 33 jaar, ronde 9, 1e kindje Datumloos (5) Lala90, 24 jaar, 3e ronde (na pauze), 1e kindje Tapa87, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Lilliesleaf, 31 jaar, ronde 8, 1e kindje Dogs84, 30 jaar, ronde 15, 2e kindje Veldmuisje, 27 jaar, ronde 3 MMM, 2e kindje * Buiten de lijst 12 (1) Water27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Totaal: 37 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM *(1), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0), Wachtbankje (13) WIL JE OP DE LIJST?Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. Belangrijk: pas dan ook de totalen bij je NOD datum aan en de totalen onderaan.
Gio, Ik hoop dat je je eisprong al hebt gehad. maar zelfs als ie nu nog springt heb je nog kans hè. Het is niet zo heel gek als mensen zwanger worden van zaadjes die al een paar dagen aan het wachten zijn. Maritiem, Ik heb juist eigenlijk de eerste en de derde week rust, de week voor de eisprong en voor NOD ben ik inderdaad bezig met 'wat als'. Jammer genoeg durf ik niet meer zo goed te 'wat als'-en, dan is de teleurstelling des te groter als ik straks weer ongesteld word. Presa, is dit nu de eerste ronde waarin je temperatuurt?