Och balen hopelijk volgende ronde posi test! Ben je altijd op 7dpo al ongi dan? Ik heb dat 1 maal gehad vorige maand, 1ste cyclus na curretage maar voordien altijd 28dagen. Heb mijn nod berekend op 28 dagen terug. Ben ook 9dpo nu...maar nog geen ongi te bespeuren, wel wat witte afscheiding zal dan maar bij die ene keer gebleven zijn denk ik ?
Ja helaas de afgelopen 4 cycli wel. Dus mijn LF is veeeeel te kort Heb maandag voor de 2e keer een afspraak bij de HA. Wil een doorverwijzing.
Het is nog even spannend dus voor deze maand! Ik herken jou ronde twee na jaren ontpillen heel erg. Die heb ik afgelopen maand gehad. Echt 100 dingen gevoeld. Nu deze maand voel ik me prima alleen een paar dagen zeurend gevoel in mijn buik/flank gehad en echt duidelijk links of rechts. En sinds afgelopen maandag moe. Lees: maandag en vandaag van 16 tot 18 geslapen na werk. Doe ik nooit. Gister 22 uur naar bed dat wil ik zo nu en dan wel eens doen.
Hier hetzelfde ook! Zeurend gevoel, af en toe een steekje. Vandaag ook enorm moe, en sinds 3 dagen ofzo sterke ongipijn. Ook soms eens misselijk. Ik heb soms het gevoel dat ik zeker weet dat het raak is. Maar dan het volgende moment denk ik neeee dat zal wel niet. Ik maak mezelf gek zo Pfff dat wachten houd ik bijna ni meer
Jij bent vandaag 9 dpo toch? En ik zag 28 dagen dus je nod dan de 20e? Loop je 1 dag voor op mij. Wanneer ben je van plan te gaan testen? Mijn handen jeuken ook op te testen maar ik ben morgen pas 9 dpo en op het doosje van de predictor staat dat hij dan 76% betrouwbaar is en 10dpo al 93%. (niet dpo geteld maar terug vanaf nod uiteraard) Wil heel graag testen maar denk er ook over nog te wachten.
Ja idd nod de 20ste. Ik dacht van morgen eens te testen maar ben zo bang voor teleurstelling heb kv 2 voor 5 liggen hier. Dermee dat ik eigenlijk liever wacht tot nod maar ik houd het niet meer !
Ik heb vanmorgen gegoogeld en die kv 2v5 schijnen wel gevoelig te zijn. Die angst voor teleurstelling herken ik wel. Zolang je niet test is alles nog mogelijk en dat is een fijner idee/gevoel dan die definitieve witte test. Houd je ons op de hoogte als je test? Ik duim in elk geval voor je!
Aah balen!! Hier ook getest 11 DPO en een mega tuur streepje maar grijzig dus geen positieve test. Heb ook enorme migraine wat ik vaak een dag of 2 voor me menstruatie heb
Hai lieve meiden wat herken ik jullie verhalen en ook symptomen! Hier ook 9dpo en negatief getest. Voel van alles maar weet dat t niks hoeft te zeggen, die onzekerheid aaaaaah. Morgen test ik weer. Heb de wondfo testen en als ik ook maar iets zie dan pak ik mijn predictor. Heb een pakje in huis voor ooit als ik een tuurstreepje zie. Ben wel benieuwd wie er echt mee gaaf testen hihi
Hier ook altijd testdrang! Maar ben nog maar euhm 4/5 DPO denk ik... Ik heb de afgelopen al veel gevoeld terwijl ik normaal enkel gevoelige tepels heb. Deze maand zijn die tepels niet zo erg en heel wisselend. Heel gekke maand dus! We zullen zien wat het geeft binnen een dikke week! De eerste meiden al op rood. Jammer! Veel succes in de volgende ronde!
@Feem @FVG met zijn allen in spanning maar de tijd uit zitten dan. Ons druk maken heeft toch geen zin. Gelukkig hebben we elkaar hier!
Vertrek morgen ook voor een weekendje weg dus dan afleiding genoeg! Dan maandag, dinsdag en woensdag ook nog redelijk druk dus de tijd zal voorbij vliegen en voor ik het weet zie ik hopelijk twee strepen (en anders maar één maar dan bestellen we sushi!).
Dat scheelt, geniet van je weekendje weg. Zo dat is een goede! Die ga ik ook invoeren, sushi en wijn!
Hm ik hou niet zo van sushi eigenlijk... En wijn ook niet hihihi, doe mij maar een lekker wit bolletje met filet american of een bordje carpaccio Naar van je korte LF Dielle! Was dat bij je andere zwangerschappen niet zo? Ben je wel zeker van je ei?
Haha ja als ik ongesteld ben/negatief test op NOD ga ik dezelfde avond nog aan de wijn! Zoontje is bijna jarig dus wat te vieren hihi! Hopelijk kan ik hem een broertje of zusje geven
Bij mijn 4 kinderen was ik na 1 menstruatie erna altijd meteen zwanger. Mijn lf was rond de 10 geloof ik. Ik gebruik ovulatietesten en heb elke keer een goede piek dus daarin geen onzekerheden ofzo. Of ik echt een ei heb, weet ik natuurlijk niet. Tempen heeft bij mij geen zin denk ik. Ik moet er s'nachts nog te vaak uit voor de jongste.
Wat grappig om te lezen. Met mijn laatste zwangerschap heb ik dit op dpo 6 gehad en dpo 9 een (lichte) positieve test
Haha van zulke berichtjes krijg ik alleen maar meer testdrang. Wel super leuk dat je dit deelt! Ik ben morgen 9dpo. Gisteravond om 22:00 in coma en vanmiddag wederom van 16 tot 18. Ben altijd wel een slaper geweest maar nooit smiddags en de laatste paar maanden ook eigenlijk niet savonds zo vroeg. En maar twijfelen of en waarmee ik morgen zal testen.