Ik kan het ook nog steeds niet geloven. Herkenbaar dat zeurende gevoel (menstruatie krampjes) wanneer heb jij de eerste echo?
Ja idd eigenlijk een beetje hetzelfde gevoel, alleen nu heb ik het met vlagen. Bij ongesteldheid meer continu. 16 september 1e (vroege) echo en jij? Nog twee weekjes geduldig zijn
Dat was een geweldige dag! Heb geen bloed/bruin meer, wel enorme druk op mn onderbuik, wat doorstraalt naar mn rug. Dacht dat t goed los ging even, maar niets meer, niet eens 1 tampon vol. Voel me er ook een beetje ziekig van, zonder aan te kunnen wijzen wat t nou precies is. Fijn hoor, vrouw zijn
Ik ga morgen pas naar de huisarts en dan mag ik hopelijk meteen bellen naar de gynaecoloog. Ik ben van België dus geen verloskundige hier. Maar ik wil ook zo graag een datum om naar toe te leven. Vaak is het hier rond de 8 weken maar ik hoop ook dat ik wat vroeger mag.
Oooh, en heb je nog getest? Of wanneer ga je testen? Ik heb de dag dat ik 's ochtends bloed had 's avonds om 18u getest (een uur voor er bezoek kwam. Ik stond nog te shaken toen de deurbel ging). Heb zelfs geen idee of ik gedronken had of niet...
Durf niet zo goed... Eerst komende dagen en mn temp afwachten. Morgen geen tijd, we zitten dan in de dierentuin hihihi. Ik vertel mezelf liever dat ik gewoon ongesteld ben en door kan. Ik hoop dat je snel terecht mag bij de gynaecoloog!
Ben afgelopen nacht toch ongesteld geworden, dus volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen.. wel fijn dat ik nu weet waar we aan toe zijn, die dagen in onzekerheid zitten is echt niet leuk!
Wat balen Dicky34! Hopen op de volgende ronde! Ik mag 12 september op echo komen. Dan zou ik 6 weken en 6 dagen moeten zijn. Best vroege echo maar in verleden twee lege vruchtzakje gehad en een MA welke gestopt is met groeien rond de 5.5 weken. Allen lieten niet vanzelf los. Dus ik hoop een hartje te gaan zien. Maar bah wat is deze tijd spannend vanwege drie eerdere tegenvallers.
Kwam hier speciaal even kijken of je inmiddels al duidelijkheid hebt.. Dus toch balen zeg, ik had het zo gehoopt voor je!
Haha klopt 3 weekjes Tellen is ook een kunst. Ik zit dan op 7w3d, maar wel heel toevallig! Heel spannend! @FVG En weet je al wanneer je mag voor een echo? Ik wist niet dat dat in België anders was...
Nee, moet binnen een uurtje naar de huisarts. Dan wordt er waarschijnlijk bloed getrokken en wachten op de uitslag. Bij de meeste huisartsen krijg je de uitslag nog dezelfde avond/nacht maar mijn huisarts deed er vorige keer 3 dagen over... In ieder geval zal het vandaag te laat zijn om te bellen voor een afspraak en waarschijnlijk pas morgennamiddag tijd om te bellen naar het ziekenhuis. Ik zit nu een beetje mijn tijd te doden om te vertrekken naar de huisarts...
Morgenvroeg om 9u uitslag en dan kan ik nog net bellen naar het ziekenhuis voor ik moet vertrekken! SPANNEND!
Hoi, sorry, tijdje niets laten horen, dat zit zo. Ik heb pas op CD 30 een eisprong gehad. Heeft me vreselijk lang geduurd en ik was het even zat. Ik zit nu op 9 DPO. Voor mij dus nog even wachten... vorige keer was ik 8DPO al ongesteld. We gaan zien wat mijn lichaam deze keer doet.