Vandaag een uitstrijkje laten maken voor HPV, zei de assistente dat ze aan mijn baarmoedermond kon zien dat ik bijna mijn ovulatie heb. Dus we kunnen aan de bak! Toch even een ovulatietest gedaan, maar deze gaf nog geen smiley (clearblue). Maar testen reageren wel vaker niet echt bij mij.
Vanmiddag teruggeweest naar de arts.. ze geeft ons nog een half jaar om te proberen. Als er na dit half jaar niets gebeurd, wordt er een hsg ingepland. Ze schat onze kansen op ‘normaal zwanger worden met 1 eileider’ goed in.. Voor mijn gevoel is het wéér wachten.. maar er zit niets anders op
Fijn @Suuster Hier ook een eileider aanwezig. Begrijp dat het heel frustrerend is dat wachten. Hoop voor je dat het snel raak is.
Hoi dames, ik heb even getwijfeld want nod groepjes zijn soms erg confronterend, maar ik sluit me toch nog een keer aan! Ik weet nog niet wanneer m'n NOD is, ik denk dat ik woensdag of donderdag m'n 2de IUI zal hebben, dus als het goed is vul ik dan het lijstje aan Dit wordt ronde 18 voor ons en de 5de maand MMM. @Visje62 als ik het me goed herinner zaten we in december ook samen, dat was de ronde dat ik positief testte maar jammer genoeg een miskraam kreeg op 9 weken.. Hoe gaat het nog met jou intussen?
Vriendin van mij is met 1 eileider al twee keer vlot zwanger geworden. Dus het wil inderdaad niets zeggen over je kansen.
Ach ik had jouw verhaal toen gelezen met de bbz Zo naar! Fijn dat je gewoon nog goede kans hebt om zwanger te worden! De ene eileider neemt alles natuurlijk over Ik hoop dat je snel weer een positieve test in handen hebt!
NOD-lijst 16 t/m 25 augustus ♡♡♡♡♡16 augustus (1) Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 5 Wasabi - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 17 augustus (1) Thyza89 - 29 jaar - 4e kindje - ronde 5 18 augustus (2) Suuster - 32 jaar - 1e kindje - ronde 11 (ronde 1 na bbz) Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 5 (ronde 1 na mk) 19 augustus (0) 20 augustus (2) Krekel - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Jolien91 - 27jaar - 3e kindje - ronde 2 na MA 21 augustus (3) Babyaapje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 Truuzje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Roosxxx - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 22 augustus (2) SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA (november 2018) Nena84 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA (eind april 2019) 23 augustus (2) Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 13 FVG - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 (ronde 2 na VMK) 24 augustus (0) 25 augustus (1) LolaFie - 29 jaar - 1ste kindje - ronde 1 (IVF-cryo) Datumloos (0) ♡♡♡♡♡ Wachtend op eisprong (14) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Heel eerlijk weet ik dat even niet zo goed.. heb in weinig groepjes mee gekletst.. Maar hoe dan ook erg rot. Hoop dat het gauw anders mag zijn voor je. Hier morgen start met iui en is het wel eens beter gegaan.
Hoi dames, Ik heb de afgelopen week niet veel meegekletst.. Maar ben vandaag weer begonnen met de ovu testen. Denk dat ik ga stoppen met temperaturen.. Wil er iets minder mee bezig gaan. Ik merk dat ik het steeds moeilijker krijg en het misschien ook voor mezelf maak.
He @Amy1989 gaan jullie gelijk nieuwe poging wagen na miskraam? Hoelang heb jij gevloeid? Ik schreef ook mee ik andere topic,ook miskraam gehad. Ik vloei na 7 dagen niet meer. Vorige week zondag miskraam gehad. Weet jij of je dan gelijk weer door mag gaan?
NOD-lijst 16 t/m 25 augustus ♡♡♡♡♡16 augustus (1) Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 5 17 augustus (0) 18 augustus (0) 19 augustus (0) 20 augustus (2) Krekel - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Jolien91 - 27jaar - 3e kindje - ronde 2 na MA 21 augustus (1) Babyaapje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 22 augustus (1) SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA (november 2018) 23 augustus (2) Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 5 (ronde 1 na MK) Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 13 24 augustus (0) 25 augustus (0) Jorusa- 34 jaar - 4e kindje - ronde 3 (ronde 1 na MK) Datumloos (0) ♡♡♡♡♡ Wachtend op eisprong (7) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hi! Wat fijn dat het bloeden gestopt is! Hoe gaat het met je nu? Ik had op de maandag een beetje bloed verloren en op dinsdag brak het echt door met het vruchtje en op zondag toen stopte het. Gelukkig niet zo lang dus en heb weinig pijn gehad. Ik heb afgelopen woensdag een echo gehad om te kijken of het schoon was. Dit hoeft helemaal niet hoor, maar omdat ik met de vorige miskraam nog restweefsel bleek te hebben vond ik het fijner om het na te laten kijken. Maar je kan er vanuit gaan dat alles eruit is hoor met dit termijn en als het spontaan kwam. Dus je kan er gewoon weer voor gaan Ik heb inmiddels al een eisprong gehad, dus dat is gelukkig vlot gegaan!
NOD-lijst 16 t/m 25 augustus ♡♡♡♡♡16 augustus (1) Dielle - 37 jaar - 5e kindje - ronde 5 Wasabi - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 17 augustus (1) Thyza89 - 29 jaar - 4e kindje - ronde 5 18 augustus (2) Suuster - 32 jaar - 1e kindje - ronde 11 (ronde 1 na bbz) Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 5 (ronde 1 na mk) 19 augustus (0) 20 augustus (2) Krekel - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Jolien91 - 27jaar - 3e kindje - ronde 2 na MA 21 augustus (3) Babyaapje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 Truuzje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Roosxxx - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 22 augustus (2) SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA (november 2018) Nena84 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA (eind april 2019) 23 augustus (2) Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 13 FVG - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 (ronde 2 na VMK) 24 augustus (0) 25 augustus (2) LolaFie - 29 jaar - 1ste kindje - ronde 1 (IVF-cryo) Jorusa - 34 jaar - 4de kindje - ronde 3 (ronde 1 na MK) Datumloos (0) ♡♡♡♡♡ Wachtend op eisprong (15) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
He! Het gaat gelukkig goed al hoewel ik wel steeds met de dag extra het gemis voelt ofZo, terwijl het nog maar zo kort was. Nu lekker 3 weken op vakantie dus genieten en als ik terug kom mag ik alweer testen . Ik hoop echt heeeel erg dat ik wel een eisprong krijg. We gaan het maar weer zien. Spannend voor jou weer. Ik hoop ook echt dat je niet al te lang moet wachten.