NOD-lijst 16 t/m 25 augustus 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door Babyaapje, 20 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FVG

FVG Actief lid

8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Hier ook een piek gevonden!
    Morgen of overmorgen dus eisprong en het vreselijke wachtbankje op voor 13 dagen. Ik hoop te kunnen wachten tot NOD om te testen maar weet van de afgelopen maanden dat ik dat moeilijk vind. Hopelijk lukt het me om voldoende afleiding te vinden.

Wel iets opgemerkt de laatste keren. Bij mijn VMK (eerste ronde) had ik vanaf de eisprong gevoelige tepels en bleef ik deze hebben tot VMK. Afgelopen ronde ook weer gevoelige tepels van de progesteron na eisprong tot 9DPO dus wist al snel dat het niet raak was en kreeg gelijk op 13DPO. Dus wie weet, weet ik het al na 9DPO!

Ik duim voor ons allen op veel roze in deze lijst!

2. RVB

RVB Actief lid

3 okt 2016
    239
    138
    43
    Gisteravond en vanochtend de piek gemeten! Zojuist weer getest en was de piek alweer voorbij. Gisteravond ervoor gegaan en vanavond nog maar een keertje voor de zekerheid en dan wachten maarrr
    Even voor de zekerheid: als je de piek meet, tel je vanaf dan veertien dagen verder tot NOD?

3. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Welkom iedereen..
    Ik wacht nog steeds op m’n piek! Zit op dag 21 vandaag o_O
    En dat terwijl ik al dagen buikpijn heb

4. FVG

FVG Actief lid

8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Wauw! Wou deze foto eventjes delen want nog nooit zo’n knaller gehad! Hopelijk binnen twee weken ook zo’n knaller maar dan op een zwangerschapstest!

Bijgevoegde bestanden:

Zulema, Amy1989 en Krekel vinden dit leuk.
  5. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Wow ja.. ik heb ooit wel zo'n ovulatietest gehad.. Maar toen was ik zwanger hahahah!

FVG vindt dit leuk.
  6. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Same here!

Feem en FVG vinden dit leuk.
  7. FVG

FVG Actief lid

8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Ooh god! Dat meen je niet? Deze ochtend nog moeten spugen. Maar geen pijnlijke tepels die ik vorige keer wel had. En mijn test was paar dagen geleden nog heel wit!

Feem vindt dit leuk.
  8. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Hoe zit je in je cyclus? Bloeding gehad? Veel bloed of niet? Wanneer was de witte test?

Ik zou mss toch even testen haha

9. FVG

FVG Actief lid

8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Nu dag 14 in mijn cyclus. Daarvoor wel gewone menstruatie gehad (dagje vroeger dan normaal zelfs) maar heb nooit hevige menstruatie. Heb een paar dagen ervoor wit getest. De bijna witte ovulatietesten zijn van dinsdag en woensdag.
    De kans is dus heel klein. Zal morgen nog ovulatietest doen en als die knalt zal ik er een zwangerschapstest doen. Ik denk het wel niet aangezien mijn tepels echt wel gevoelig waren met de vroege miskraam.

10. FVG

FVG Actief lid

8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Dubbel

11. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Je weet het nooit! Geen enkele zwangerschap is hetzelfde. Je kunt weer andere symptomen hebben en de bloeding zou ook iets anders kunnen zijn geweest ;) wie weet!!! Houd je ons op de hoogte?

12. jolien91

jolien91 Actief lid

10 jan 2014
    218
    114
    43
    NULL
    Al hele dag zeurende pijn linksonder :confused:o_O had daarjuist slappe lach op het werk met collega, was geen pretje op die plek! :confused:
    Zit nog maar 3dpo, zou mij verwonderen dat het iets wil zeggen maar is wel heel latsig. Ook al twee dagen savond misselijk
    Dat de dagen maar rap passeren dat we kunnen testen:rolleyes:

13. FVG

FVG Actief lid

8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Net toch maar getest maar helemaal wit! Toch echt een LH-knaller.

Zulema en Suuster vinden dit leuk.
  14. GhostRocker

GhostRocker Actief lid

6 mrt 2019
    447
    354
    63
    Vrouw
    Ik heb hetzelfde voor. Al van 4u wakker door een enorme kramp in mijn buik die uitstraalt naar mijn rug met ook nog een enorme pijn in mijn zij. Echt geen pretje. Ik ben ook nog maar 3dpo en ik hoop dat dit niet te lang aan houdt.

jolien91 vindt dit leuk.
  15. Zulema

Zulema Fanatiek lid

8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Ik voel echt helemaal niets en weet niet of dat goed of slecht is:p.
    Ben nu pas 6dpo

16. jolien91

jolien91 Actief lid

10 jan 2014
    218
    114
    43
    NULL
    Zijn er heeel veel die niks voelen en dan toch positief testen. Of die heel veel voelen en dan toch ongi worden. Ikzelf heb enkel die zeurende pijn gehad. Vandaag voel ik ook niks meer hoor :p enigste wat we kunnen doen is wachten wachten wachten.... :roflmao:

Toitoitoi! :thumup:

Zulema vindt dit leuk.
  17. Zulema

Zulema Fanatiek lid

8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Ja het zegt ook niet zo veel maar bij me vorige zwangerschap was ik er helemaal niet zo mee bezig, dus dit is echt nieuw voor me:p

18. Nena84

Nena84 Bekend lid

6 mrt 2019
    811
    348
    63
    Vrouw
    Oh dames, help me ajb om het hoofd koel te houden...

Ik ben al 3 dagen misselijk bij het wakker worden. Soms lichte hoofdpijn en dizzy bij het omhoog komen. Pijnlijke borsten, een soort steekjes binnenin en gisteren ineens ook veel afscheiding. Ik zit nu op 7 dpo en moet dus nog zeker een week volhouden. Ik vind die wachtweken zo vreselijk!

19. FVG

FVG Actief lid

8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Wachtweken zijn verschrikkelijk! Hier op 1DPO en wil 2 weken verder zijn maar dan is mijn vakantie om en daar heb ik ook geen zin in. Tijd gaat het snelst als je je amuseert dus ga veel leuks zoeken om te doen de komende week.

20. Zulema

Zulema Fanatiek lid

8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Kan je zo vroeg al zwangerschaps gerelateerde kwaaltjes hebben? Ik dacht dat pas na een eventuele innesteling mogelijk was. (Ben een newbie hoor haha)
    Wel typische zwangerschapskwaaltjes zo te lezen, nog een weekje geduld.

Deel Deze Pagina