Ik heb sinds maandag info krampjes en andere info klachten. Zonet ging ik naar het toilet en zie ik opeens 2 druppels bloed... We wachten nog maar even.... Pfff ben benieuwd
Nou ik kon het toch niet laten weer getest maar weer een tuurstreepje ik hou nu echt ff op ga pas in het weekend weer testen
Dit heb ik elke maand aan het eind van mijn cyclus, voordat mijn ongi begint. Wel is het zo dat je lichaam een schoonmaak kan houden als je zwanger bent, maar bij mij betekend het dis niks
Misschien een domme vraag, maar weet het even niet zeker. Is je nod nou 2 wkn na je eisprong, dus woensdag eisprong is woensdag nod of is dat dan op donderdag. Ik hen een app die namelijk het laatste aangeeft.
Ik heb nog niet getest!!! Ben nu ziek thuis, heb me lang niet zo rot gevoeld. Eerst maar eens richten op beter worden.
Echt extreem? dus niet alleen dikke lotion achtige afscheiding.. maar ook echt dik en vast slijm en die lotionachtige afscheiding.. ik heb t nog nooit zo erg gehad.
ben even niet geweest. denk zal maar weer eens even kijken en wow wat een pagina's. vanmorgen met mn meisje naar het ziekenhuis geweest haar neusamandelen zijn eruit gehaald. hopen knapt ze nu snel op. t kindje is zo zielig nu. lekker de hele tijd hangen. ze ligt nu lekker op bdje te slapen. en mn vent is lekker buiten aan het spelen dus denk heb ik mooi even tijd om bij te lezen. alle meiden die op rood zijn gegaan balen!!!! voor alle zwangeren van harte gefeliciteerd!! en geniet er lekker van. het kan zo bijzonder zijn. (hier wat mindere ervaringen) @ pearl. jeetje........ wat heb jij een hoop meegemaakt respect! ik heb net zoals de rest je blog even gelezen. had het kippenvel overal staan en de tranen in mn ogen. mooi dat je het op zo'n manier ietwat van je af kan schrijven. en als het jou helpt moet je daar zeker mee door gaan.
Volgens mij begin ik ziek te worden... Oorpijn.. heb wel flinke krampen in mn onderbuik gehad de afg 2 dgn dat zakt nu iets af... Ik weet t ook niet meer nog even n week afwachten :s... Wat gaat de tijd toch langzaam...
Nou hier ook ziek, manlief ligt ook ziek op bed. Samen zielig. Mega verkouden, blegh hele lijf doet ook zeer..
Ik ben het ook zat. Voelde deze maand zoveel andere dingen. Had echt het idee dat het weleens raak zou kunnen zijn. Maar nu al beginnende menstruatie. Nog geen helderrood, maar dat zit er morgen of overmorgen aan te komen. Ik ben pas in ronde 5, maar het is echt killing allemaal haha.
Wat weer veel dames op rood Ik ben ongesteld voor minimaal 5 personen dus had iets meer roze verwacht haha. Tijdens de eerste dagen van mijn menstruatie is het echt geen pretje om naar de wc te gaan. En dan heb ik het niet over plassen. Helaas heb ik op internet gezocht en kwam uit op endometriose. Ojee... het zal toch niet!? Misschien toch na de rode periode even naar de dokter. Herkennen meer mensen dit?
nou zeg dat wel. en ik heb de eerste ronde pas gehad dus mag helemaal niet klagen. had ook echt het idee dat het raak was. was gewoon verbaasd dat mn k2v5 negatief was maandag. dacht hoe kan dat nou??
oh jeetje. heb het even gegoogled had er nog nooit van gehoord maar ik hoop het niet voor je. ik had er in de pubertijd wel heel erg veel last van. hele erge buikpijn en het stroomde eruit bij wijze van. gelukkig nu niet meer. al moet ik zeggen dat ik nu al sinds vorige week donderdag buikpijn heb en gister pas ongi geworden ben. maar dat zal wel komen omdat het de eerste keer na het stoppen met de pil is geweest.
Ik dus ook. Nu kan het bij mij nog, omdat ik niet écht ongesteld ben en pas op dag 27 zit. Maar toch. Zulke donkere afscheiding in deze hoeveelheid is gewoon echt een voorteken van mijn menstruatie.
Meg ik neem aan dat je bedoelt dat je pijn hebt tijdens de grote boodschap? ik heb dit ook altijd tijdens mijn menstruatie. Heb zelf het idee dat het dan allemaal erg gevoelig is in de buik. Heb onlangs een kijkoperatie gehad en daar hebben ze niks gezien qua endiometrose etc. dus zolang het nog bij licht pijnlijk blijft is het niet zo erg. Heb je echt heel erg veel pijn zou ik even naar de dokter gaan idd.
Bedankt voor de reacties... vriendinnen van mij kunnen juist in deze periode makkelijk (en gaan vaker) naar het toilet. Bij mij geeft het een pijnlijk gevoel. Net alsof het darmkanaal te dicht langs de baarmoeder loopt. Ben blij om te horen dat het niet fout hoeft te zijn. En dat het er bij jou ook gewoon 'bijhoort'. Heb er al jaren lang last van, ook tijdens het gebruik van de pil, maar nu heb ik voor het eerst op gegoogled. En schok een beetje van endiometrose. Wist niet eens dat het bestond... :S