wow mol wat bijzonder zeg! het is je gegund!! van harte!! het is vast n plakker!!!! dat moet wel na alle ellende! pearl succes vandaag!!!! manouk ff n zw test kopen? hopelijk is die net zo positief!! k heb over n positest gedroomd vannacht maar ook over bloed hoezo veel mee bezig! verder voel ik nog steeds helemaal NIETS
@mol: gefeliciteerd, die test is duidelijk hoor! @hier: ben nog zieker dan gister, heb ook koorts. Nog steeds niet getest en nog steeds niet ongi. Morgen of zaterdag ga ik testen.
@pearl amor: succes vandaag. Duim voor je dat je ei mooi gegroeid is. @Danielle: dat is mooi vervelend en een beste bult extra stress dat er iemand uit moet. Ik weet dat ze bij de school waar ik stage gelopen heb dat opgelost hebben door bij iedereen een paar uur te schrappen, voor zover dat ging, omdat ze niet met 1 minder konden. Is ook niet ideaal, maar zo raakt niemand zijn baan kwijt... @hier: ik mag op rood. Het is nog niet helemaal doorgezet, maar dat gaat vandaag of uiterlijk morgen wel gebeuren, het begin is er. Op naar ronde 5
Ik heb sterk het vermoeden dat ik vandaag of morgen op rood ga...afwachten dus!!!!best wat menstruatiebuikpijn
@ mol gefeliciteerd echt leuk !!! Hier nog niks hoor temp is nog mooi en begin een jong aardbeitje te worden pff wat een pukkeltjes in mijn gezicht en rode vlekken!!! Zaterdag ga ik testen samen met een vriendin die dan haar nod heeft !!!!
Zie ik daar opeens 2 keer roze voorbij komen? Allebei gefeliciteerd!! Dames op rood: sterkte... Hier wat geks aan de hand. heb mijn negatieve test van afgelopen maandag (8 dpo) en nog eens bijgehaald, en zowel manlief en ik zagen een tuur (TUUR) streepje. Vanochtend weer gestest en ik denk nog steeds dat ik wat zie (11 dpo), maar ik ben eigenlijk zo bang dat ik mezelf voor de gek houd. Want je moet wel heeeeel goed kijken, ik krijg het niet eens op een foto Eigenlijk weet ik dat die test van maandag waarschijnlijk een indrooglijntje ofzo is, maar de hoop is opgelaaid nu. Aaargh! Ik ga vandaag nog maar eens een partij testjes halen (en die dingen zijn DUUR in Zwitserland!). Sorry voor het egoverhaal! ik duim voor iedereen op het wachtbankje en en rode dames, dat het snel roze mag worden!
Manouks en Mol supergefeliciteerd!!! Pearl, heel veel succes. We zullen aan je denken Hier heeft het rood doorgezet. Helaas. Voor alle anderen roden: balen! ik baal met jullie mee. Op naar de volgende ronde.
@mol,, gefeliciteerd met je mooie test meis... @Pearl,, heel veel succes meid... Hoop op goed n @hier.. zonet wat waterige afscheiding??? Wat zou t zijn.. af en toe wat krampjes en vette hoofdpijn!! Ga maar weer s googlen... Dames op rood erg balen ... Op naar n nieuwe positieve ronde!
dank je jouw berichtje doet me goed.ik hoop voor jou dat je je werk niet verliest...wat een stress..niet fijn dat financiele druk steeds mensen hun onbezorgd geluk wilt dwarsbomen. probeer maar tussen de bacterieen door te slalommen ik duim ondertussen voort voor iedereen dat iedereen het geluk mag ervaren dat bij mij stilaan begint door te dringen.
dank je! ik voel trouwens ook amper iets hoor.niet misselijk,borsten niet gespannen,....maar de clear blue test zegt toch ook dat ik zwanger ben.de hoop niet opgeven.ik duim héél erg hard voor iedereen