Mol Gefeliciteerd die is zeker positief! De dames die op rood zijn gegaan balen en op naar de volgende ronde maar weer!!' Hier alweer bijna van mijn ongesteldheid af en ga de 27 feb denk ik beginnen met de ovulatietesten en als ik positief test dan sluit ik mij bij de volgende NOD lijst aan aangezien mijn cyclus momenteel zo vreemd doet heb ik geen idee!! Lees dat er veel dames zaterdag gaan testen, heel veel succes en hopelijk wat meer roze!!
Hihi.. iedereen feliciteerd me maar die van mij was een ovutestje! Ik hoop natuurlijk dat het iets anders betekend. Ik hoop niet dat ik nu pas mijn eisprong heb op dag 28 VL heeft de griep maar vanochtend hebben we toch snel even geklust voor de zekerheid Ik heb nog 1 ovu testje dus die ga ik nog even doen en kijken of die lichter of donkerder wordt en dan van het weekend een zw testje. Iedereen op rood, balen op naar de volgende ronde! Iedereen op het wachtbankje, succes nog even & ik duim voor iedereen!
Hoihoi.... Hier ook nog een paar dagen wachten....zaterdag 4 dagen voor NOD mn eerste test weer doen!!! Ook hier zere boobies en beetje steekjes in mn buik, verder valt op dit moment wel mee Spannend...kan niet meer wachten!!!
ManoukS ik heb ook ovu's die steeds duidelijker worden... http://i.imgur.com/BHZyTSY.jpg Zo spannend!! Lijkt me toch al iets goeds of niet hahahaha
@Manouks, Ik hoop voor je dat het ook wat anders betekend. Wanneer ga je een zwangerschapstest doen dan?
Lov, spannend zeg! Ik zie ze bij jou inderdaad dokerder worden. Ik duim voor ons Ik ga vandaag mn laatste ovu testje doen om te kijken of hij donkerder of lichter wordt en dan het weekend een zwtest. Begin nu alleen ziek te worden
We lopen ook nog eens gelijk Ik had al wat roze verlies maar dat is weer weg....nou ik hoop op een mooi testje voor ons moet eens wat roze bij hier
Wat een drukte hier!! Ik lees wel veel mee, maar schrijf wat minder Alle zwangeren GEFELICITEERD!!! Hier morgen of zaterdag mijn NOD... was vanmorgen aan het twijfelen of ik een test zou doen.. Maar het is me gelukt om de wc door te spoelen. Ik probeer te wachten tot zondag. omdat ik niet zeker weet wanneer mijn nod is. Het zou de eerste keer zijn zonder te testen voor mijn NOD @Swiss, kun je de testen niet via internet bestellen?? Ik bestel ze op 123ovulatietest.nl (ook zwangerschapstesten) En dan sturen ze ze op via de post. Maar ik weet natuurlijk niet wat het kost naar Zwitserland...
Hah, ik zie het ja! Spannend zeg, hopen dat dat roze verlies nu lekker weg blijft en het weekend een mooi testje Er moet inderdaad nodig nog wat roze op de lijst!
@tesselaar, normaal doe ik dat inderdaad, ze hebben hier een website en dan worden ze opgestuurd vanuit Denemarken (ik zie de logica ook niet), maar dat duurt een paar dagen. Nu ben ik te ongeduldig om te wachten Spannend voor jou ook! Knap dat je doorgespoeld hebt, had ik ook moeten doen. Maar zelfs manlief had last van testdrang haha. Heel veel succes!
ik kon me gister toch niet inhouden en had toch nog een testje gedaan (hoe bedoel je geen geduld haha) ik zal hem jullie ff laten zien