NOD lijst 16 t/m 28 februari 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pearl Amor, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Heeft iemand hier ook die topics van maurra gelezen begrijp dat soort mensen echt niet volgens mij is het beheer ook opgevallen alles is ineens weg.;)

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    nu word ik nieuwsgierig! waar ging het over?

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik heb ook gereageerd in dat topic....al 2 weken overtijd.....niet testen..wilde ze niet. Plaatst ze opeens buikfoto's :$ of we iets zagen...

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Yvonne dit weekend!

5. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Haha ik ben ook nieuwsgierig hoe het is afgelopen ik kreeg geen toegang tot de laatste pagina vandaar me vraag hahaha.
    Maar ze had een topic gestart dat ze 13 dagen overtijd was en veel vochtverlies had. Maar ze had nog niet getest:( Dus iedereen zegt testen;) nee dat wilde ze niet was bang voor teleurstelling. Dan plaatste ze een foto van haar buik:( Tja ;) weer later opent ze een topic bij de verloskundige dat ze 20 dagen overtijd is. Het was allemaal heel vreemd maar ik weet niet wat er verder is gebeurd in het laatste gedeelte haha ben ook wel een btje nieuwsgierig
    Maar bij elke vraag veranderde haar verhaal echt aandacht te kort volgens mij;)

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ze loog......er klopte niks van. Ze ging zelfs zaterdag naar de HA.....ja zaterdag :D

7. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Whahah zaterdag hoe verlul je je zelf :D:$

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja echt!
    Kreeg ook opeens een pb......zaterdag ga ik testen....

Denk bij mezelf.....oke dan :D niks teruggestuurd hoor hahaha

9. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Is je tijd en moeite niet waard om Wat terug te sturen echt kansloos dat ze je gaat pb-en;)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maar heel vreemd pb ze.....alleen een zin:(....
    De antwoorden waren niet erg intelligent zeg maar:)

11. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik was het ook aan het lezen en kon ook de laatste pagina niet lezen. Vond het ook erg vreemd allemaal.

12. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Haha zo is er ook ooit een meisje geweest Wieteke24 die in een topic vertelde dat ze na 3,5 jaar eindelijk zwanger was... In een volgend topic had ze een MK gehad, in weer een ander topic was ze 20 weken zwanger en bij 11 weken een MK gehad van een van de 2ling... In weer een ander topic was ze net 2 maanden bevallen van een heerlijke dochter, waar ze veel moeite mee had, want ze had er 2 verwacht :$ En in weer een ander topic vertelde ze hoeveel moeite ze had met zwanger worden, om vervolgens heel nuchter en lullig te reageren op mijn best vriendin die dus wel net een MK had gehad bij 11 weken van een van de 2 in haar buik en het vruchtje dat ze dus lieten zitten omdat ze de ander geen risico wilde laten lopen... Uiteindelijk stond er onder de foto van haar "dochter" een code... Deze heb ik gekopiëert en in google geplakt en wat dacht je, haar dochter was gewoon een meisje die op een website stond dat hun foto service op hun site had. Een bedrijf uit Drenthe en zelf woonde ze in Geldrop (bij Eindhoven)... Zij is ook geblokkeerd op de site...

13. Hoopvol84

Hoopvol84 Actief lid

13 feb 2013
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ongelofelijk waar mensen toe in staat zijn. Soms ben ik zo naïef dat ik daar helemaal niet hij stil sta... Waarom schrijven die mensen zoiets?? Aandacht??

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja erg is dat he...maar hoe kun je zo dom zijn je wordt toch ontdekt hahahaha

15. Hoopvol84

Hoopvol84 Actief lid

13 feb 2013
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ook dat nog maar snap niet eens dat je zoiets zou willen verzinnen allemaal...

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja die zijn niet helemaal in orde hoor....;) eigenlijk zielig

17. Hoopvol84

Hoopvol84 Actief lid

13 feb 2013
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad, eigenlijk ook wel weer zielig.

18. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Dat is echt ziekelijk gewoon:$

19. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Verre van in orde... Mijn beste vriendin zat jankend bij mij... Heb toen alles uit gezocht, al haar topics gezocht en die foto achterhaald en op gestuurd naar beheer... Echt mijn vriendin heeft het daar nu nog over... Ze had gewoon tegen haar gezegd, ach ja je moet blij wezen met 1 joh... Terwijl mijn vriendin dus een heel zwaar traject heeft gehad in de MMM en via IVF zwanger van 2 en er dan ook nog een verliezen... Haar kleintje is nu 10 maanden en ze praat er nog over... Is meer dan jaar geleden, dus die mensen weten ook niet eens wat ze een ander aan doen emotioneel...

20. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Dan zit er echt een steekje bij degene los....

Deel Deze Pagina